2020. okt 24.

Kéz a kézben: organikus és fizetett tartalmak

írta: petrapenovac
Kéz a kézben: organikus és fizetett tartalmak

photo-1495653797063-114787b77b23.jpegMind az organikus, mind a fizetett közösségi média lehetőségekről elmondhatjuk, hogy folyamatosan változnak és apróbb finomításokon mennek át. Az utóbbi időben megfigyelhettük, hogy az organikus tartalmak szerepe és elérése egyre jobban szorul vissza, ami mögött az áll, hogy a platformok minél inkább szeretnék kihasználni a közösségi médiában rejlő üzleti és pénzügyi lehetőségeket – így pedig a fizetett tartalmak kerülnek előtérbe.

A fizetett közösségi média tartalmaknál nagy szerepe van a konverziónak, hiszen nagy eséllyel azért fektetünk be hirdetésekbe, hogy azok meg is térüljenek. Ez a megtérülés nem kizárólag anyagi szempontból lehetséges, de azért nagyon sok esetben az értékesítés áll a fő fókuszban. És ...

Tovább Szólj hozzá

poszt hirdetés bejegyzés posztok posztolás organikus elérés

2020. okt 23.

Milyen messzire képesek elmenni az influencerek?

írta: Sáringer Viktória
Milyen messzire képesek elmenni az influencerek?

pexels-freestocksorg-291762.jpgMár korábban is foglalkoztunk a tökéletesség látszatának témakörével a közösségi oldalakon, és arról is említést tettünk, hogy az influencer eknek mekkora szerepük van ebben. Ez utóbbi kijelentés tagadhatatlan, hiszen a véleményvezérek legnagyobb része igyekszik mindig csupán a szépet, a jót megmutatni követőinek és a nehézségeket, problémákat, tökéletlenségeket nem osztja meg velünk. És hogy ennek mi a következménye?

Sokan vannak, akikre mentálisan iszonyú rosszul hat folyton látni mások tökéletes életét, hibátlan külsejét, hogy másnak mindene megvan, mennyivel boldogabb nálunk és így tovább. Nagyon fontos észben tartanunk, hogy nem mindig a valóságot látjuk vagy nem a teljes képet , csupán egy apró részletet. Ami ...

Tovább Szólj hozzá

hazugság véleményvezér instagram influencer Instagram

2020. okt 22.

Üzleti tippek az ünnepi időszakra III.

írta: petrapenovac
Üzleti tippek az ünnepi időszakra III.

Karácsony

pexels-ma-boi_te-a-photos-236129.jpgBlogsorozatunkban elérkeztünk az ünnepi időszak utolsó, legnagyobb állomásához, a karácsonyhoz. Marketing szempontból igen sűrű ez a néhány hét, hiszen lényegében októbertől december végéig egymást követik a különböző kampányok. Ezekben viszonylag sok a közös elem, hiszen mindegyik esetben fontos például a fizetett hirdetések bevetése, a honlap és a webáruház aktualizálása, valamint az egyedi ajánlatok és kedvezmények bevezetése. A karácsony azonban mind közül kiemelkedik, hiszen sokaknak ez az év legfontosabb időszaka – s nem is csak üzleti szempontból, de a magánéletben is.

A karácsonyi készülődést már felvezeti a Black Friday és a Cyber Monday , azonban itt még nem ér véget a roham, sőt, valójában csak itt ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tipp ünnep karácsony ötletek tippek

2020. okt 21.

Tippek az ügyfélmegtartáshoz a közösségi médiában

írta: petrapenovac
Tippek az ügyfélmegtartáshoz a közösségi médiában

pexels-photo-3767418_1.jpegAz ügyfelek megtartása a közösségi médiában sokszor nem egyszerű feladat. Először is szem előtt kell tartanunk azt, hogy a felhasználók figyelme egyre rövidebb időre köthető le, egyre különlegesebb és izgalmasabb tartalmak kellenek ahhoz, hogy egyáltalán megálljanak a görgetésben. Ott van tehát az, hogy magáért a figyelemért kell versengeni. Emellett pedig nem elhanyagolható az sem, hogy egyre telítettebbé válik a közösségi média tér, egyre több cég van online, így lényegében a követőkért is versengeni kell, a piacon szereplő többi vállalkozással.

A márkatudatosság növelése és a követőtábor bővítése szinte minden cég esetében top prioritás, ha a közösségi média marketingről van szó. Sokan azonban nem helyeznek elég ...

Tovább Szólj hozzá

tipp ötletek tippek ügyfél

2020. okt 20.

Milliomos videójátékosok

írta: Sáringer Viktória
Milliomos videójátékosok

pexels-lalesh-aldarwish-194511_1.jpgElsőre furcsán hangozhat, hogy valaki pénzt keres azzal, hogy a hobbijának él. Az pedig, hogy meggazdagodik ebből, egyenesen hihetetlennek tűnik. Azonban ez a közösségi média világában már nem is olyan ritka. Az online világ, vásárlás, lehetőségek következtében már karriert is lehet építeni ezeken a felületeken. És nem csak úgy, ha saját vállalkozást és webshopot indítasz, hanem akár úgy is, ha blogot írsz, videókat töltesz fel a YouTube -ra, TikTok ra vagy Twitch -re, vagy csak fotókat az Instára. Legyen a téma a divat, sminkek, érdekes és vicces tartalmak - ha eléggé megnyerő a személyiséged és a felhasználóknak elnyeri a tetszését a tartalom, amit létrehozol, könnyedén influencerré válhatsz. És igen, akár milliomossá is, ...

Tovább Szólj hozzá

játék youtube stream videójáték hírnév pénzszerzés influencer Twitch

2020. okt 20.

Vizuális tartalmak a Facebookon: tippek a magasabb aktivitáshoz

írta: petrapenovac
Vizuális tartalmak a Facebookon: tippek a magasabb aktivitáshoz

pexels-photo-1209843.jpegHányszor fordult elő Veled, hogy valami igazán kiemelkedő posztra kaptad fel a fejed, amit egy cég tett közzé, miközben a Facebookot görgetted? Ugye, hogy nem túl sokszor? Nem is csoda, hiszen 2018-ban Mark Zuckerberg bejelentette, hogy az algoritmus a fontos interakciókat fogja előtérbe helyezni, ennek következtében manapság több tartalmat látunk barátainktól és családtagjainktól, és bizony lényegesen kevesebbet az általunk követett márkáktól.

Ez a marketingeseknek azt jelenti, hogy jóval nehezebb organikus úton magas elérést kiváltani. És a lemaradást nem is lehet pusztán hirdetések segítségével behozni, ugyanis már nem csak más cégekkel kell versenyezni, hanem tulajdonképpen azért is, hogy a tartalom egyáltalán a felhasználók szeme ...

Tovább Szólj hozzá

tartalom tipp kép videó ötletek tippek

2020. okt 19.

3 módszer a személyes márkaépítés megerősítéséhez

írta: K.Klarissza
3 módszer a személyes márkaépítés megerősítéséhez

cover_7.jpgA COVID-19 járvány következtében végbemenő globális változások közepette sok ember sokkal több időhöz jutott, amelyet arra használnak, hogy személyes márkájukat felépítsék és maximalizálják profiljukat online platformokon keresztül. A digitális platformok minden eddiginél magasabb elköteleződési arányt mutatnak, több ember keres online információt és szórakozást, így figyelmüket a közösségi platformokra és más alkalmazásokra összpontosítják. Ez tehát tökéletes alkalom a személyes márkaépítésre! De hogyan javíthatod láthatóságodat és alapozhatod meg helyed vezetőként a szakterületeden? Összegyűjtöttünk 3 módszert, mely a segítségedre lehet, ha erősíteni szeretnéd személyes márkádat a közösségi médiában!

...

Tovább Szólj hozzá

márka márkaépítés személyes márka LinkedIn

2020. okt 19.

5 dolog, amivel javíthatod a jövő évi marketingstratégiád

írta: petrapenovac
5 dolog, amivel javíthatod a jövő évi marketingstratégiád

photo-1544393569-eb1568319eef.jpegAbban talán minden marketingszakember egyetért, hogy a munka nagy részét – különösen mostanában – azt teszi ki, hogy megtanulunk alkalmazkodni az új és kiszámíthatatlan eseményekhez, a változásokhoz. A digitális világban percek alatt megváltozhat bármi, így nem árt rugalmasnak lenni. Bár még van néhány hónapunk az évből, azért már érdemes elgondolkozni azon, hogy mi alapján is tudjuk javítani a stratégiánkat 2021-re. Ugyan nem tudjuk megjósolni, mit hoz a következő év, de az idei tanulságokat már számba tudjuk venni. Tudjuk például, hogy milyen tartalomtípusokkal érhetünk el magasabb aktivitást és mit néz-olvas szívesen a közönségünk. Lássunk néhány fontos adatot a SproutSocial felméréséből, amit mindenképp érdemes szem ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tipp kép videó ügyfélszolgálat stratégia ötletek tippek

2020. okt 19.

Visszatért a megszokott medrébe az életünk?

írta: Klausz.Melinda
Visszatért a megszokott medrébe az életünk?

Öt megyeszékhellyel kapcsolatos keresési trendeket vizsgáltunk

backpack-bag-blur-commuter-346768.jpgA kijárási korlátozás alatt számtalan alakommal láthattunk a közösségi média csatornákon fotókat eldugott helyekre, vagy éppen a Balatonra, a Velencei-tóra, Siófokra történő kirándulásokról. Május 4-től vidéken, majd két hét csúszással, május 19-től Budapesten szigorú menetrend szerint megkezdődött a koronavírus-járvány miatti korlátozások fokozatos enyhítése is. A korlátozások csökkentése miatt az emberek egyértelműen megindultak, így például a hotel szegmensben egyértelműen érezhető volt a foglalások számának robbanásszerű növekedése . De vajon mi történt azóta? Mennyire maradt általános, hogy kirándulunk, utazgatunk? Vagy visszaállt a régi kerékvágás az életünkben? Ennek jártunk utána 5 megyeszékhely ...

Tovább Szólj hozzá

2020. okt 19.

Így építsd személyes márkádat az Instagramon!

írta: Sáringer Viktória
Így építsd személyes márkádat az Instagramon!

pexels-cottonbro-4101143.jpgAz Instagram egy olyan platform, ahol az emberek szívesen követik az influencereket, a sikeres vezetőket, az érdekes személyiségeket. Sok idő és energia egy erős, stabil személyes márkát létrehozni, de az Instagram felülete rendkívül jó erre. Ne gondold, hogy számodra már nincs hely, túl sok az influencer és ne érezd úgy, hogy igazán sikeres csupán pár kiválasztott lehet. Előtted is nyitva a lehetőség, ugyanis az Instagramot elsősorban arra használják a felhasználók, hogy inspirálódjanak, kapcsolatot teremtsenek és nekik tetsző tartalmakat kövessenek. Még pedig annyit, amennyit csak akarnak, nincs limit. Ahhoz, hogy releváns követőket gyűjts, akik célközönségedből tevődnek össze, már a kezdetektől ki kell tűnnöd a tömegből…

...

Tovább Szólj hozzá

tipp ötletek tippek márka márkaépítés személyes márka