2021. már 03.

Mit kell tudni az Instagram Reels-ről?

írta: K.Klarissza
Mit kell tudni az Instagram Reels-ről?

cover_5.jpegSzeretnél többet tudni az Instagram Reelsről? Kíváncsi vagy, hogyan tudsz minél többet kihozni Instagram felületedből ?

Ebben a cikkben megmutatok néhány stratégiát, amellyel termékeidet és szolgáltatásaidat népszerűsítheted az Instagram Reels segítségével.

Miért használd az Instagram Reelset üzleti és marketing célokra?

Az elmúlt években a videómarketing terén nagy mértékű növekedése volt tapasztalható, ami részben annak köszönhető, hogy egyre népszerűbbek az olyan platformok, mint a Snapchat vagy a TikTok.

A Reels az Instagram rövid formátumú, videóalapú kiegészítője , mely használata két okból előnyösebb a történetekkel szemben. Először is a Reels szerkesztési funkciói (zene, eltűnő szöveg, effektusok stb.) ...

Tovább Szólj hozzá

2021. már 02.

Szerezz több kattintást a Highlightokra!

írta: Sáringer Viktória
Szerezz több kattintást a Highlightokra!

instagram-3814091_1280.pngSzeretnéd, ha többen néznék meg az Instagram-sztorikat, amiket elmentesz a Highlightok közé? Fontos információkat, tudnivalókat, kreatív tartalmakat gyűjtöttél ide, ezért még jobban ráirányítanád a figyelmet? Most gyűjtöttünk néhány tippet, hogyan ösztönözheted az embereket arra, hogy megnézzék Fókuszba helyezett tartalmaidat!

Egy kicsit a Fókuszba helyezett tartalmakról


Az Instagram sztorik egy különleges és nagyon hasznos funkciót hoztak a közösségi platformra. Ezek a történetek 24 óráig elérhetők, majd eltűnnek. Ám ha létrehozunk egy Highlightot (Fókuszt, összefoglalót), akkor továbbra is megtekinthető marad a történet. Több történetet is, akár csoportosítva, tematizálva lementhetünk egy-egy Highlight-ba és ez ...

Tovább Szólj hozzá

2021. már 01.

7 inspiráló Instagram-kampány

írta: Sáringer Viktória
7 inspiráló Instagram-kampány

laptop-3781384_1920_1.jpgNéha úgy tudjuk a legjobban új szintre emelni közösségi média kommunikációnkat, ha megnézzük más márkák, influencerek sikeres kampányait és ötletet merítünk, inspirálódunk! Előfordulhat, hogy ránézel egy ilyen kampányra és máris beugrik valami, ami remekül megvalósítható saját céged esetében. Ne feledd, hogy ne másolj, hanem inspirálódj!

Ebben a cikkben most 7 olyan, az Instagram felületén megvalósult kampányt mutatunk be, ami nagyszerű ötleteket adhat Neked.

1. Knix: közösségépítő kampány

A Knix márka a közösség erejét használta fel 2020-as fürdőruha központú közösségi média kampányához. Mivel a koronavírus keresztülhúzta a terveket és a profi fotózások elmaradtak, a cégnek muszáj volt újraterveznie. A ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 27.

A gyerekek 90%-a találkozott már online zaklatással

írta: Sáringer Viktória
A gyerekek 90%-a találkozott már online zaklatással

thomas-park-6mepta9evda-unsplash.jpgBiztonságban van gyermeked a neten?

A 16-24 év közöttiek átlagosan 34,3 órát töltenek az interneten hetente. Ha ezt lebontjuk napi adatokra, akkor is minden egyes nap majdnem 5 órát jelent. A fiatalok számára a cyberbullying egy valós, gyakori probléma. Az online megjelenésük a tinik számára épp annyira fontos, mint hogy hogyan jelennek meg a való életben. Ennek fényében nem is meglepő, hogy a fiatalok, akik netes zaklatás áldozatává válnak, sok esetben küzdenek az események alatt vagy után szorongással, depresszióval.

Hány éves kortól vágnak bele a mai gyerekek az internet használatba?


A gyerekek már egész fiatalon találkoznak a televíziós műsorokkal, tabletekkel, mobiltelefonokkal és az internettel, közösségi oldalakkal. Habár ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 25.

Közösségi média tartalom ötletek

írta: Sáringer Viktória
Közösségi média tartalom ötletek

christopher-campbell-rdeovte7vos-unsplash.jpgÍgy kommunikálj célcsoportodnak megfelelően!

Nehézségeket okoz mindig új és kreatív közösségi média tartalmakkal előrukkolni? Szeretnéd, hogy kommunikációd mindig passzoljon célközönséged elvárásaihoz? Most egy olyan módszert mutatunk be, ami segíthet újabb tartalom ötletek generálásában és abban is, hogy még jobban kiismerd célcsoportodat!

1. Definiáld az ideális vásárlót!

Először is határozd meg, milyen tulajdonságokkal rendelkezne a tökéletes vásárló . Ez a buyer persona. Négy fontos pont van a meghatározásnál: általános adatok, specifikus adatok, problémák és szükségletek . Ehhez jó ötlet egy papíron ábrázolni a négy oszlopot és kitölteni őket.

Az általános adatokhoz tartoznak a demográfiai adatok, ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 23.

7 Facebook Messenger marketing tipp, amiket érdemes használnod

írta: K.Klarissza
7 Facebook Messenger marketing tipp, amiket érdemes használnod

cover_15.jpgMost már havonta több mint 1,3 milliárd ember használja a Facebook Messengert . Így alkalmazását marketing szemszögből is érdemes megfontolni.

Miért érdemes használni a Facebook Messengert?

A közösségi média esetében gyakran csak a legfontosabb közösségi platformokra gondolunk, mint például a Facebook-ra, az Instagram-ra, a Twitter-re és a LinkedIn-re. Azonban az üzenetküldő alkalmazásokat valahogy figyelmen kívül hagyjuk.

A BI Intelligence adatai szerint azonban havonta többen használják a legnagyobb négy üzenetküldő alkalmazást (WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat és Viber), mint a négy legfontosabb közösségi média platformot (Facebook, Instagram, Twitter és LinkedIn). És úgy tűnik, hogy a két vonal közötti szakadék egyre ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 22.

5 tipp a konverzió eléréséhez a közösségi médiában

írta: Sáringer Viktória
5 tipp a konverzió eléréséhez a közösségi médiában

isaac-smith-6entpvppl6i-unsplash.jpgÚgy érzed, itt az ideje változtatni közösségi média stratégiádon, hogy még több konverziót, eladást zsebelhess be? Nem tudod, milyen eszközök segítségével tudnál kapcsolatot kialakítani, beszélgetést kezdeményezni a felhasználókkal?

Most megmutatjuk, hogyan növelheted a várakozást, az izgalmat egy-egy termék vagy szolgáltatás iránt a Facebook és az Instagram felületén.

1. Első és legfontosabb lépés: döntsd el, mi az, amit promótálni, eladni szeretnél!

Ahhoz, hogy az emberek meg akarják venni termékeidet, szolgáltatásaidat, elengedhetetlen a bizalom felépítése, az érdeklődés kiváltása . Ehhez el kell érned, hogy a felhasználók izgatottak legyenek márkád iránt, várják az újdonságokat.

Kezdj el agyalni, milyen ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 20.

Miért nem fogsz soha úgy kinézni, mint egy influencer?

írta: Sáringer Viktória
Miért nem fogsz soha úgy kinézni, mint egy influencer?

szabolcs-toth-0u41mg8q_hu-unsplash.jpgValószínűleg legtöbbünknek ismerős az érzés, mennyire el tudja venni önbizalmunkat, amikor végiggörgetjük Instagram kezdőoldalunkat és azt látjuk, hogy mindenkinek tökéletes a kinézete, az élete, mindene megvan, boldog – és ott vagyunk mi, akiknek ettől a perctől elromlott a kedve, ugyanis úgy érezzük, mi sosem juthatunk el ide. Mi nem lehetünk ilyen szépek, hibátlanok, gazdagok, nem lehet ilyen jó alakunk, ilyen csodás párunk, nem fogunk eljutni ilyen luxus helyekre.

Az is előfordul, hogy valaki inkább törli magát az Instagramról, mert nem akarja folyton mások életét nézni és féltékenykedni, mennyivel jobb nekik. És ez persze nem csak az Instagramon van így, hanem a Facebookon, Youtube-on vagy bármely más közösségi platformon is. ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 18.

Hogyan lehet optimalizálni a Facebook-hirdetéseinket és ezáltal pénzt spórolni?

írta: K.Klarissza
Hogyan lehet optimalizálni a Facebook-hirdetéseinket és  ezáltal pénzt spórolni?

  cover_14.jpg Túl sokat fizetsz a Facebook-hirdetésekért? Kíváncsi vagy arra, hogy mely mutatók segítenek legjobban a hirdetés teljesítmény ének elemzésében?

Ebben a cikkben három kulcsfontosságú mutatót fogsz megismerni a Facebook hirdetési költségeinek elemzéséhez, mely által megtudhatod a teljesítménymutatók értékeléséhez szükséges referenciákat.

  1. CTR (hivatkozás átkattintási arány)

A CTR (hivatkozás átkattintási arány) mutató azon emberek százalékos aránya, akik meglátták a Facebook-hirdetésedet és átkattintottak az ajánlatodra , a landing oldaladra, a weboldaladra stb. Azt szeretnéd, hogy ez a szám 1% vagy nagyobb legyen. Ellenkező esetben valószínűleg pénzt dobtál ki az ablakon.

Ezt a mutatót a Facebook Ads ...

Tovább Szólj hozzá

2021. feb 17.

Hamis követőket küldenek a magyar influencerekre

írta: Sáringer Viktória
Hamis követőket küldenek a magyar influencerekre

ahmed-zayan-yb_e0q_3kp0-unsplash.jpgNemrégiben néhány influencer jelezte Instagram-oldalán, hogy kénytelen volt privátra állítani a profilját, mert számtalan hamis követőt küldtek rá . Ezt úgy kell elképzelni, hogy egyszer csak azt vette észre az influencer, hogy nagyon sokan kezdik követni. Pár másodperc alatt 8-10 ezer új felhasználó, akikről akár ránézésre is meg lehet mondani, hogy fake profilosok. És ezellen nem lehet mást tenni, mint a profilt privátra állítani, hogy ne tudjon bárki korlátlanul bekövetni. Ez természetesen mind influencernek, mind márkának probléma, hiszen sok eszköz csak üzleti fiókról érhető el (elemzések, hirdetések, felhúzós link a sztoriba), ám üzleti fiókot nem lehet priváttá tenni a Facebookon, ehhez vissza kell váltani személyes fiókra.

...
Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása