2020. ápr 04.

Közösségi média kommunikáció a koronavírus helyzetben

írta: Sáringer Viktória
Közösségi média kommunikáció a koronavírus helyzetben

komm.jpgA koronavírus egy olyan globális jelenség, ami alapjaiban változtatta meg mindennapjainkat. Így rengeteg cégre, márkára hatással van és főleg a szolgáltató szektor szenved a jelenleg kialakult helyzetben. Most hoztunk néhány tippet, hogyan próbálj meg a víz felett maradni!

1. Alkalmazkodj!

Ha kilátástalannak is találod mostani helyzetedet, igyekezz kreatív megoldásokat keresni, a Te vállalkozásod hogyan tud alkalmazkodni a kialakult helyzethez. Egyes szektorokban az átállás megoldható azzal, ha házhozszállításra váltanak a cégek, de például hotelek, rendezvények esetében ez nem megvalósítható. Gondolkozz olyan megoldásokban is, amikkel részt vehetsz a társadalmi felelősségvállalásban, s ha ebből nem is most azonnal lesz hasznod, a ...

Tovább Szólj hozzá

tipp kommunikáció tippek koronavírus

2020. ápr 02.

Vágj bele a közösségi médiába még ma!

írta: Sáringer Viktória
Vágj bele a közösségi médiába még ma!

kisv2.jpgSok magyar kisvállalkozás van, aki még nincs jelen az online világban. Most a koronavírus miatt rengeteg kis helyi üzlet is bezárt, akiknek érdemes beregisztrálni a közösségi oldalakra, hogy tartani tudják a kapcsolatot az érdeklődőkkel és informálni tudják őket az aktualitásokról.

Miért pont a közösségi média?

A személyes kontakt napjainkban nem igazán lehetséges, a televíziós reklámok nagyon drágák lehetnek, ellenben a közösségi oldalakra való regisztráció ingyenes, illetve jóval egyszerűbb és gyorsabb, mint létrehozni egy jól működő weboldalt. Ráadásul rengeteg emberhez eljuthatunk, hisz például a magyarok több, mint 85%-a fent van a Facebookon.

Kiket érhetsz el?

Igazából szinte mindenkit. Ha vállalkozásod ...

Tovább Szólj hozzá

vállalkozás közösségi média

2020. ápr 02.

Otthon maradásra buzdító matricák Instagram-on

írta: petrapenovac
Otthon maradásra buzdító matricák Instagram-on

pexels-photo-2950003.jpegA napokban új matricák jelentek meg az Instagram Sztorikban, amik arra ösztönzik a felhasználókat, hogy maradjanak otthon, ne menjenek ki feleslegesen az utcára, a boltba, illetve ne járjanak közösségbe, ha nem muszáj, hogy így próbáljuk megfékezni a koronavírus terjedését.

Számtalan ilyen matrica elérhető már a platformon, mind angol, mind pedig magyar nyelven is. Ezen felül pedig az Instagram a saját matricáját is létrehozta. A közösségi média oldal kifejtette , hogy ezt a hivatalos matricát használva a felhasználók Sztorija bekerül egy központi Történetbe, ahol mindenki láthatja, hogy ők hogyan töltik otthon az időt és hogyan vigyáznak magukra. Így egy egész kis közösség alakulhat ki a csoporttörténet körül, mindenkivel, aki ...

Tovább Szólj hozzá

matrica összetartás koronavírus

2020. ápr 02.

Egy kis nevetés sosem árt! - Koronavírus mémek a közösségi média térben

írta: Sáringer Viktória
Egy kis nevetés sosem árt! - Koronavírus mémek a közösségi média térben

gyorfi_mem_dwayne_promotions_hu.jpgMióta megérkeztek az első hírek a koronavírussal kapcsolatban, a felhasználók belekezdtek a #karanténvírus, #kézmosós és #maradjotthon dalok után a mémgyártásba. Mióta pedig a probléma globálissá vált, már megállíthatatlan mennyiségben foglalják el a közösségi oldalakat a vírussal és a hozzá kapcsolódó intézkedésekkel kapcsolatos tréfás szerkesztések.

A mémek segítenek, hogy humorral, nevetéssel dolgozhassuk fel a nehéz helyzeteket. 

Biztosan láttatok már Ti is mémeket, itthon például népszerű téma a bevásárlási láz, az online oktatás, a home office. Megosztóak ezek a vicces kis képek, nem mindenki helyesli őket, de sokaknak a humor segítségével könnyebb befogadnia és feldolgoznia a nehézségeket. A legtöbb mém ...

Tovább Szólj hozzá

virus mém karantén corona maradjotthon koronavírus covid 19

2020. ápr 01.

Tartalomtípusok, amiket érdemes kipróbálnod!

írta: petrapenovac
Tartalomtípusok, amiket érdemes kipróbálnod!

Közösségi média tippek (nem csak) kezdőknek - 8. rész

pexels-photo-196655_1.jpegHa céged már jó ideje aktív a közösségi médiában akkor Veled is előfordulhatott már, hogy elakadtál, kifogytál az ötletekből a tartalmak terén. A változatosság és a kreativitás fenntartása nagyon fontos a marketing szempontjából és szerencsére időről időre felbukkannak új tartalomtípusok, amiket megoszthatsz követőiddel. Cikkünkben hoztunk Neked néhány ötletet, amiket stratégiádban felhasználva színesebbé teheted az oldaladon megjelenő tartalmakat – így pedig akár jobb eredményeket is elérhetsz!

A felhasználók által kreált tartalmak

Itt az ideje minél nagyobb hangsúlyt fektetni arra, hogy közzétedd a követőid által létrehozott tartalmakat, amelyek kapcsolódnak termékedhez vagy szolgáltatásodhoz. Ez növelheti az ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom tipp bejegyzés tippek bejegyzések posztok posztolás

2020. már 31.

Így érj el jobb eredményeket a Facebook-on!

írta: K.Klarissza
Így érj el jobb eredményeket a Facebook-on!

Közösségi média tippek (nem csak) kezdőknek - 7. rész

hands-woman-laptop-notebook.jpgSzeretnél jobb eléréseket a Facebook-on? A megfelelő posztolási taktika használata jobb eredményekhez vezet, így érdemes odafigyelni néhány apróságra. Ebben a cikkben hat tippet osztunk meg Veled a hatékonyabb Facebook posztok eléréséhez.

1. Készíts posztolási ütemtervet!

Sok vállalkozás terv nélkül kezdi el a Facebook-on való posztolásokat. Ennek eredményeként bejegyzésük gyakran nem felel meg a célközönség igényeinek. Fontold meg a különféle témákat, amikről posztolni szeretnél és készíts hozzá egy ütemtervet! Például, ha a fitnesziparban dolgozol, a posztok tartalma kiterjedhet a fitnesz-tippekre, blogmarketingre, egészséges receptekre és így tovább. Minél több témát tudsz feldobni, annál több változatosságot ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tipp tippek

2020. már 30.

Milyen tartalmat ossz meg?

írta: Sáringer Viktória
Milyen tartalmat ossz meg?

Közösségi média tippek (nem csak) kezdőknek - 6. rész

20.jpgA közösségi média percről percre változik és ezzel együtt természetesen a felhasználók részéről az igény is, milyen tartalmakat szeretnének látni. Most hoztunk Nektek 5 egyszerűen megvalósítható tippet, amivel biztosan nem fogtok mellé.

1. Tartsd a kapcsolatot követőiddel – videós tartalmakkal is!

Jó benyomást kelthetsz a felhasználókban, ha rendszeresen tartod velük a kapcsolatot. Ossz meg gyakran az Instagramon sztorikat vagy próbáld ki az élő videót akár a Facebook vagy az Instagram felületén. Hirdesd meg előre az alkalmat és adj meg egy témát, miről beszélni fogsz, hogy mit mutatsz be, esetleg hogy készülhetnek-e kérdésekkel a felhasználók, mert szívesen válaszolsz ezekre. Kicsit engedd be a színfalak mögé az embereket, ...

Tovább Szólj hozzá

tipp trend tippek 2020

2020. már 29.

Ki kezelje az oldaladat és a hirdetéseidet és főleg hogyan?

írta: Sáringer Viktória
Ki kezelje az oldaladat és a hirdetéseidet és főleg hogyan?

Közösségi média tippek (nem csak) kezdőknek - 5. rész

kmt.jpgHa már az alapokkal tisztában vagy, meghatároztad a célodat, felderítetted célközönségedet és megvizsgáltad, mely közösségi platformok a legalkalmasabbak céged számára, akkor eljött az ideje, hogy aktivizáld magad a közösségi médiában.

Ki kezelje a közösségi média felületeket?

Az egyik leggyakoribb hiba, amit a cégek elkövetnek, hogy a közösségi média kommunikációt rábízzák arra a dolgozóra, akinek a legszellősebb a munkarendje, így biztosan lesz rá ideje vagy a legfiatalabb dolgozóra, hisz "ő úgyis ért hozzá".  Ezen lépés mögött sok esetben az is áll, hogy olcsóbb megoldást remélnek, mintha egy ügynökséghez fordulnának. Azonban az nem elég, ha céged kommunikál a közösségi médiában – jól kell kommunikálnia! ...

Tovább Szólj hozzá

tipp tippek kezdők kezdő vállalkozás kezdő vállalkozó

2020. már 28.

A Facebook szerepe a társadalmi megosztottságban

írta: petrapenovac
A Facebook szerepe a társadalmi megosztottságban

pexels-photo-1679618.jpegA Facebook tagadhatatlanul szerepet játszik a politikai és társadalmi megosztottság fenntartásában és erősödésében, elég csak a közösségi oldalon is megjelenő politikai kampányokra gondolnunk. De nézzünk csak kicsit a dolog mögé, pontosan mivel is gyakorol hatást a közkedvelt platfrom a társadalmi-politikai életre.

Mark Zuckerberg érvelése szerint a válasz nem a technológiában keresendő, sokkal inkább az emberi természetben, hiszen a felhasználók kisebb eséllyel kattintanak olyan tartalmakra az oldalon, amikkel nem értenek egyet. A cégtulajdonos szerint a Facebook-nak előnye is van ilyen szempontból, mivel az oldalt használók sokkal több nézőpontnak vannak kitéve nap, mint nap és jóval több véleményt olvashatnak, mint a hagyományos ...

Tovább Szólj hozzá

társadalom

2020. már 27.

Miért, kinek és hol kommunikálj?

írta: Sáringer Viktória
Miért, kinek és hol kommunikálj?

Közösségi média tippek (nem csak) kezdőknek - 4. rész


tipp_2.jpgA közösségi média marketing minden kis- és nagyvállalkozásnak ajánlott a mindennapok során is, azonban a jelenlegi, koronavírus miatt kialakult helyzetben az ügyfelekkel való online kapcsolattartás jelentősége még jobban megnő. Néhány tippet hoztunk, hogy azok a cégek is sikereket érhessenek el a közösségi médiában, akik erre eddig nem igazán fektettek hangsúlyt.

A közösségi média jelenlét nagyon jó, de nem egyszerű. Időt kell rá szánni, jó minőségű tartalmat készíteni, folyamatosan figyelni a visszajelzéseket és elemzéseket, hogy még jobbak lehessünk. Emiatt fontos, hogy előre tervezzünk és alaposan megismerjük az alapokat, amik hozzásegítenek minket céljaink eléréséhez.

1. Határozd meg a céljaidat!

Mielőtt bármit ...

Tovább Szólj hozzá

tipp tippek