2015. máj 18.

A Facebook kiterjeszti az Audience Network hirdetések hatáskörét

írta: Klausz.Melinda
A Facebook kiterjeszti az Audience Network hirdetések hatáskörét

A Facebook tavaly mutatta be a Facebook Audience Network (FAN) nevű hirdetési rendszerét, amellyel a hirdetők nemcsak a közösségi oldal felületén helyezhetnek el reklámokat, hanem akár harmadik fél által fejlesztett mobilalkalmazásokban is. Az Audience Network hirdetések segítettek az amerikai…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 14.

Gyakran ismételt - nem hülye - kérdések a Facebookról! 1. rész

írta: Klausz.Melinda
Gyakran ismételt - nem hülye - kérdések a Facebookról! 1. rész

Mindenkiben felmerülnek kérdések a Facebookkal kapcsolatban, csak nem mindig merjük azokat megkérdezni. Ez a felület viszont rengeteg lehetőséget rejteget magában, ezért kár lenne elszalasztani azokat, csupán azért mert nem mertük feltenni a kérdésünket. Ezért mi most összegyűjtöttük néhány fontos…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 12.

A blogírás tízparancsolata

írta: Klausz.Melinda
A blogírás tízparancsolata

Beszéltünk már többször arról, hogy a blogírás milyen nagymértékben előrelendítheti a cégünk népszerűségi mutatóját. De persze mindenki a lehető legszárazabban szeretné megúszni a dolgot és mégis sikeres bejegyzéseket írni. De vajon léteznek trükkök, amikkel a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 11.

Új közösségi játék hódít: Ha előbb felveszed a telefonod, Te fizeted a számlát

írta: Klausz.Melinda
Új közösségi játék hódít: Ha előbb felveszed a telefonod, Te fizeted a számlát

Új közösségi játék vette kezdetét, amely talán a túlzott mobiltelefonhasználat felismerését és kifigurázását is célul tűzte ki. A játék neve: Phone Stacking Game. A lényege egyszerű: aki előbb nyúl mobiltelefonjához, az fizeti a csapat számláját. A játékszabályok a következők: 1. Az étkezés…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 11.

Így mérd sikereidet a közösségi média felületeken!

írta: Klausz.Melinda
Így mérd sikereidet a közösségi média felületeken!

Több felületen jelen vagy? Milyen külső analitikai programmal méred sikerességedet? Még semmivel? Mutatunk néhány variációt! A sikerek eléréséhez ugyanis kiemelten fontos az adatok mérése. Szinte minden felületnek megvan a saját analitikai eszköze, viszont a gyors fejlődés megköveteli, hogy akár…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 11.

Így kerülj fel a Google térképre INGYEN!

írta: Klausz.Melinda
Így kerülj fel a Google térképre INGYEN!

Marketing szempontjából fontos, hogy felkerüljünk a térképre. Nem csak átvitt értelemben, de szó szerint is. Ebben az elsődleges segítségünk a Google Local, amely a  Google My Business oldal része többek között a Google+-al, a Google Analytics-el és az AdWords-el. Ellenőrzött céges adatainkat…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 06.

Közösségi gombok a honlapodon? Így csináld, hogy jó legyen!

írta: Klausz.Melinda
Közösségi gombok a honlapodon? Így csináld, hogy jó legyen!

Sokféle színben, méretben és stílusban létezhetnek és már minden valamire való honlapon jelen vannak. Ti tudjátok, mikről beszélünk? Ezek bizony a közösségi gombok. Ezeknek annyi variációja lehet, hogy már a bőség zavarában vagyunk. Vajon mindegy, hogy milyen az a gomb, a lényeg, hogy ott legyen?…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 05.

Ismeretlen szám? Bátran vedd fel!

írta: Klausz.Melinda
Ismeretlen szám? Bátran vedd fel!

Előfordul, hogy félve vesszük fel a telefont azért, mert éppen egy ismeretlen szám hív minket. Erre talált megoldást a nemrégiben piacra dobott mobilalkalmazás, a „Hello”! Egyszerűen kiír szinte minden hivatalos adatot számunkra, amikor az ismeretlen hívás beérkezik. Mindezt hogyan? Természetesen a…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 04.

3 újabb változás a Facebook algoritmusában

írta: Klausz.Melinda
3 újabb változás a Facebook algoritmusában

Úgy tűnik, hogy a folyamatos változások korát éljük. A Google algoritmusának változása után a Facebook is meghozta ezt a lépést. Ráadásul ismét. 3 új frissítést jelentett be a minap a hírfolyam algoritmusában! Az új algoritmus megint dönt egy kicsit a felhasználók bejegyzései és az oldalak…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil