2015. jún 08.

Változás jön a Facebook-on?

írta: Klausz.Melinda
Változás jön a Facebook-on?

A Facebook ismét tesztel egy új lehetőséget, ami jelentős hatással lesz a tartalmakra a felhasználók hírfolyamán. De vajon hogyan befolyásolja ez a változás a Facebook oldalakat? Megnézzük! A teszt lényege, hogy néhány felhasználó megkapta azt a lehetőséget, hogy kiválaszthatják, melyik ismerősük…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 06.

A GIF-ek betörtek a Facebookra!

írta: Klausz.Melinda
A GIF-ek betörtek a Facebookra!

Azok, akik igazán régi motorosok a Facebookon, talán emlékeznek rá, hogy a kezdetben még a Facebook támogatta a GIF formátumok feltöltését, majd ez egy idő után meg is szűnt, mert akkor még túl lassú és macerás volt a dolog, ezért megszűntették. Egy évtizeddel később, tehát most, ismét elővették ezt…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 05.

A legrosszabb közösségi média marketingesek

írta: Klausz.Melinda
A legrosszabb közösségi média marketingesek

Sokan úgy gondolják, hogy közösségi oldalakat nagyon egyszerű kezelni, hiszen csak felrakjuk a cégünkkel kapcsolatos híreket és ennyi. De mikor érdemes posztolni? Milyen képeket használjunk? Milyen méretben? És miről érdemes írni? Néhány közösségi média menedzser rémálmokat idézően végzi mindezt...…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

Hogyan ellenőrizhetjük, hogy a hirdetésnél betartottuk a 20-80-as szabályt?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan ellenőrizhetjük, hogy a hirdetésnél betartottuk a 20-80-as szabályt?

Mint tudjuk, lassan eljutunk odáig, hogy aki nem hirdet Facebookon, az sajnos nem éri el a rajongóit. Az elérés már a legtöbb oldalon 2-6%-ra csökkent. A hirdetésnek viszont megvannak a maga szabályai… Ezek közé tartozik például az úgynevezett 20-80-as szabály is, ami annyit jelent, hogy a hirdetni…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

Gyakran Ismételt Facebook kérdések - 2. rész

írta: Klausz.Melinda
Gyakran Ismételt Facebook kérdések - 2. rész

A cégekben gyakran fogalmazódnak meg ugyanazok a kérdések Facebook-oldalukkal kapcsolatban. Mint ahogy az előző cikkben is, most is válaszolunk pár gyakori kérdésre. Láthatom, hogy pontosan kik a rajongóim? Az oldal adminjai, szerkesztői és moderátorai egyaránt láthatják a rajongókat. Viszont nem…

Tovább Szólj hozzá

2015. jún 04.

A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

írta: Klausz.Melinda
A nyár a legjobb ismerkedésre, hashtagelésre és fényképek feltöltésére!

Summer is coming! Ez pedig a közösségi médiára is hatással van. Igen, a nyár, amikor több millió ember élvezi inkább a napsütést a szabadban, mint bent ülne a gépek előtt. De a marketingesek hogyan maradhatnak szem előtt, amikor olyan sok a „zavaró tényező”? Szerencsére van megoldás! Az alábbi…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 25.

4 SEO mítosz, amiről jobb ha tudsz...

írta: Klausz.Melinda
4 SEO mítosz, amiről jobb ha tudsz...

Még mindig ragaszkodunk a régi SEO (más néven keresőoptimalizálás) gyakorlatokhoz? Nem feltétlenül jó ötlet… Itt az ideje újragondolni a stratégiát! Különösen annak fényében, hogy a gyorsan fejlődő keresőmotor algoritmusa folyamatos frissül, mint például márciusban a The Penguin 2.1. Ezek miatt…

Tovább Szólj hozzá

2015. máj 25.

Egy kép többet ér ezer szónál - a Facebookon meg főleg...

írta: Klausz.Melinda
Egy kép többet ér ezer szónál - a Facebookon meg főleg...

Tökéletes a Facebook oldalunkat aprólékosan beállítottuk és talán még tervünk is van, hogy naponta hány bejegyzést jelentetünk meg. Aztán csak ülünk a képernyő előtt, és a saját anyagok megosztásán kívül nem jut eszünkbe semmi. Pedig fontos, hogy folyamatosan és kiemelkedően kommunikáljunk, mert a…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil