2015. sze 20.

Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

írta: Klausz.Melinda
Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

hp-thanksA HP 2012-es LinkedIn kampányának célja az volt, hogy még szorosabb kapcsolatot ápoljon követőivel. A „Make it Matter” kampány nem csupán meg akarta szólítani a közönséget, hanem azt akarta, hogy a követők részt is vegyenek abban, érzelmi kötődés jöjjön létre. A HP marketing csapatának már voltak meglévő online kapcsolatai a kampány hirdetésére, de valami új felületet is keresni akartak. „Nehéz volt találni olyan közösségi oldalt, ahol könnyen lehet elköteleződést kiváltani az ügyfelekkel nagy felhajtás nélkül. Szükségünk volt egy olyan platformra, ahol jobban tudjuk ellenőrizni az információáramlást is.” – mondta Bryna Corcoran, a HP digitális marketing és Közösségi média szakembere.

A LinkedIn segített egy olyan ...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 15.

Szélesvásznúvá vált az Instagram

írta: Klausz.Melinda
Szélesvásznúvá vált az Instagram

2-Format-Icon_LandscapeAz Instagram 5 év alatt mindenki kedvenc négyzet alakú fotómegosztó felületévé vált… De többé már nem!

Félreértés ne essen, nem azért, mert megszűnik az oldal, hanem csak az ikonikus négyzet alakú képek helyett már más szélességben is fel tudjuk tölteni képeinket.

Volt már olyan, hogy le kellett vágni valaki fejét egy csoportképről, hogy fel tudjuk tölteni az Instagramra? Vagy külön kellett még szerkesztgetni a képet, hogy elérjük a tökéletes négyzetformát, amiben engedi feltölteni a képeket az alkalmazás? Ennek most vége! Az Instagram végre rájött, hogy nem csak négyzetben lehet gondolkodni és már jöhetnek az álló vagy fekvő, sőt a panoráma képek is.

A lényeg, hogy frissítés után a képek feltöltésekor ...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Miért használd a Pinterestet?

írta: Klausz.Melinda
Miért használd a Pinterestet?

pinterest2Ha megkérdezzük bármelyik céget, hogy melyik közösségi oldalra érdemes regisztrálni, mindenkinek azonnal a Facebook jut eszébe. Jogos, hiszen az aktív felhasználók szám már elérte a 1,5 milliárdot is. De az is igaz, hogy a Facebook kezd kiöregedni, a fiatalabb generáció már kezd ráunni a felületre. Ez még Magyarországon nem annyira szemet szúró, de az amerikai példa ezt mutatja…

És hogy miért is lehet hasznos a cégeknek a Pinteresten regisztrálni? Erre felhozunk pár érvet!

Keresés:

Mint tudjuk, a Google imádja a képeket és videókat. A Pinterest pedig ugye képekből áll, innentől kezdve adott a dolog. Egyedül azért van a YouTube videóknak előnye, mivel az Google kezében van.

Hosszú élet:

Posztoljunk valamit Facebookra, ...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

írta: Klausz.Melinda
Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

fb-ads-newA Facebook bevétele egyértelműen a cégek hirdetéseiből származik, közel a háromnegyede pedig a mobilos és tabletes hirdetésekből, ráadásul körülbelül félmilliárd felhasználó csak ezekről az eszközökről használja a közösségi felületet. Így nem is csoda, ha a mobilos hirdetési területet fejleszteni akarják.

A Facebook egy interaktív és tartalomközpontú mobilos hirdetést tesztel, mellyel a cégek olyan lehetőségekhez jutnak majd, mint a 360 fokos képek és az automatikusan induló videók használata a hirdetésekben.

A hirdetés úgy néz ki, mint egy Facebook poszt, de megnyitva egy teljes képernyős hirdetési ablak ugrik elő és úgy működik, mint egy mini változata a hirdető honlapjának, amely lehetővé teszi, hogy a ...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 12.

Változás a Facebook üzenetekben

írta: Klausz.Melinda
Változás a Facebook üzenetekben

11409284_1623464964591557_1581665260_nA Facebook oldalak privát üzenetek segítségével a cégek kényelmesen kapcsolatot teremthetnek a felhasználókkal, fogyasztókkal, így kérdezhetnek a termékről, a cégről és bármiről, ami érdekli őket. Sőt a közelmúltban elindított új funkciók, mint például a „mentett válaszok”, vagy a hirdetések call-to-action gombjai között megjelenő „üzenet küldése” gomb segítségével még könnyebbé válik a kommunikáció a cégek és az ügyfelek között.

Eddig az adminok csak válaszüzenetet tudtak küldeni a felhasználók kérdéseire privát üzenet formájában. A Facebook azt ígéri, hogy ez változni fog és hamarosan a kommentekre is könnyen válaszolhatunk privát üzenetben. Ha pedig egy-egy nyilvános hozzászólásra személyes ...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 10.

Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

írta: Klausz.Melinda
Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

Ahogy az oldalunk növekszik, úgy nő a rajongók étvágya is az egyre több és friss tartalmak iránt is. Mindez több felelősséggel jár és persze még több munkával is. Néhány egyszerű, de kevésbé ismert trükköt mutatunk, amikkel könnyen az élre törhetünk a Facebook oldalak kiélezett versenyében.

Cikkek mentése

A „Facebook Save” funkció egy nagyszerű eszköz, amely segít elmenteni a számunkra releváns tartalmat, hogy később azt bármikor elolvashassuk. Elmenthetünk linket, cikket, videót, képet, stb.  A képen látható, hogy a számunka érdekes cikk jobb oldalán lévő nyílra kell csak kattintanunk és ott kiválasztani a "Hivatkozás mentése" gombot. how-to-use-facebook-save.png

 A későbbiekben pedig a bal szélső sávban találjuk a mentett cikkeket.

view-things-youve-saved-on-Facebook1.png

...

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 05.

7 módja a spam-szűrők elkerülésének

írta: Klausz.Melinda
7 módja a spam-szűrők elkerülésének

spammersAz egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfélkapcsolat kiépítésére az e-mail marketing: olcsó, könnyen használható és rövid idő alatt képes nagy mennyiségű emberhez is eljutni. Annak ellenére, hogy könnyen kezelhető, mégis fontos, hogy kövessünk bizonyos lépéseket, hogy üzenetünk valóban célba érjen. Más szóval: mindig szem előtt kell tartani a spam-szűrők létezését e-mail kampányainknál.

Szerencsére megvannak itt is a trükkök, hogy ezeket a szűrőket gond nélkül átugorjuk. Mutatjuk is, mik ezek! ;)

Minden e-mail szervernek van valamilyen szűrő szoftvere, amivel megpróbálja azonosítani a levélszemetet, a kritériumok listája pedig elég hosszú, de általában ezek szerepelnek rajta:

  • Kapcsolat a feliratkozóval
  • Minőségi ...
Tovább Szólj hozzá

2015. sze 05.

Facebook esettanulmány: Maggi

írta: Klausz.Melinda
Facebook esettanulmány: Maggi

maggiA Nestlé tulajdonában lévő ételízesítő, a Maggi előkelő helyet foglal el a lengyel gasztronómiában. Bár tényleg szeretik a lengyelek ezt a márkát, mégis inkább csak az 50 feletti korosztály körében népszerű a közösségi oldalon és a vásárlók több mint felét is ők teszik ki. Ezért a Maggi marketing osztálya úgy döntött, hogy megpróbálja szélesíteni a rajongói kört és megismertetik a terméket a fiatalabb generációval is. De hogyan?

A fiatalokat mostanában a legkönnyebben talán a videókkal lehet megfogni és mivel a Facebook is már komoly videófeltöltő felülettel rendelkezik, adott volt a megoldás…

A Maggi csapata úgy döntött, hogy költségvetésének 85%-át Facebookon való megjelenésre költi a televízió mellett. ...

Tovább Szólj hozzá

2015. aug 28.

Facebook-on és sajtón keresztül üzenget egymásnak a Meki és a BurgerKing!

írta: Klausz.Melinda
Facebook-on és sajtón keresztül üzenget egymásnak a Meki és a BurgerKing!

meki2Azt már megszoktuk, hogy a versenytárs cégek néha egymásra mutogatnak, de hogy potenciális együttműködési lehetőséget sajtóban és interneten egymásnak üzenve „beszéljenek” meg, ilyenre még nem igazán volt példa.

A két legnagyobb hamburgergyártó cég esetében azonban ez történt! A Burger King ugyanis megüzente a McDonald’snak, hogy jótékonysági akció keretében fogjanak össze, tegyék össze hamburgereiket és alkossanak közösen egy újat, amelyet mindkét cég alkalmazottai egy alkalmi pop-up store-ban árusítanak majd a Világbéke napján s a teljes aznapi bevételt jótékonysági célra ajánlanák fel.

Az üzenetet azonban nem e-mailben vagy levélben küldte meg, hanem a New York Times hasábjain fizetett hirdetés keretében ...

Tovább Szólj hozzá

2015. aug 25.

Facebook etikett cégeknek

írta: Klausz.Melinda
Facebook etikett cégeknek

tumblr_inline_np63tne16t1toce6o_540Mint azt már tudjuk, a Facebooknak hatalmas ereje lehet a cégek kezében, feltéve, ha azt jól használják. Magánszemélyként is láthatunk néhány olyan bakit, amitől a falra mászik az ember. Ezeket érdemes elkerülni.

De mik is ezek a bakik? Nézzük meg!

Lájkolni saját bejegyzéseinket:

Ha írunk egy bejegyzést, az valószínűsíthető, hogy nekünk tetszik, hiszen a saját munkánkról van szó. Nem kell ezért még külön lájkolni is magunkat. Az igazi oka talán, hogy néhány oldal ehhez a taktikához fordul, hogy úgy gondolják, ekkor többször bukkan fel az adott bejegyzés. (Vagy éppen magánszemélyként akarja lájkolni egy másik admin, de nem állítják át profiljukat a céges oldalról…)

Megjelölni random embereket fotóinkon:

Oké, ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil