Black Friday, amikor az akciókért az emberek bármire képesek – szó szerint!
Ez a külföldről átvett dolog már pár éve rendszeresen megjelenik hazánkban is november tájékán, azonban a legtöbb esetben össze sem lehet hasonlítani a hazai leárazásokat, fekete hónapokat vagy akár egész hetes fekete pénteki akciókat a külföldi verzióval. Ugye mindenki látott már olyan videót, ahol egymást taposták az emberek, hogy elsőként jussanak be a boltba? Hogy már akár egy nappal korábban beállnak a sorba, hogy ne maradjanak le a legjobb fogásokról? Most egy kicsit a Black Friday hagyományát és evolucióját tekintjük át a nagy nap, vagyis november 24. előtt.
Mi az a Black Friday?
A Black Friday az Egyesült Államok hálaadás ünnepét követő napra utal, amelyet november negyedik csütörtökén ünnepelnek. Ez a különleges ...
Biztosan tapasztaltad már azt a problémát, hogy utazásaid során minden nevezetességet, különlegességet fel szeretnél fedezni, de egyszerűen csak telnek a napok és úgy érzed, hogy nem sikerült kihasználnod a rendelkezésedre álló időt. Ebben nagy segítségedre lehet a
Gondolkodtál már azon, hogy a mesterséges intelligencia vajon mióta is része az életünknek?
Folyamatos változás, új trendek, újgenerációs platformok és egyre nagyobb közösségi média felhasználói bázis. Jogosan merülhet fel a kérdés a márkáknál és a marketingeseknél, hogy megéri-e még a Facebook-on hirdetni, vagy érdemesebb inkább teljes mértékben áttérni az új social media felületekre. Érdekes kérdés, hogy miért csökken az organikus elérés, hogyan szerezhetünk nagyobb elköteleződést vagy mi a helyzet jelenleg a videókkal a platformon.
A mesterséges intelligencia (AI) fejlődése és alkalmazása az élet számos területén lehet az emberek segítségére. Sok helyen a munkaerő is alkalmazza, hogy még jobb eredményeket érjen el a cég. Számos pozitív hatása és előnye mellett természetesen ez a technológia sem mentes a kihívásoktól és a veszélyektől. Mint az online térben általában, úgy ezzel kapcsolatban is megfontoltan kell eljárni.
A mesterséges intelligencia számos esetben aratott győzelmet embertársainkkal szemben. Elhoztuk most nektek a legmeghökkentőbb történeteket, mely során az emberek vereséget szenvedtek egyes gépek ellen.
Napjaink világában már egyre több helyen megjelenik a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) és erőteljesen alakítja mindennapi életünket. Így hát nem is meglepő, ha a marketing területén is egyre nagyobb jelentősége van ennek az újdonságnak. 
Rengeteg álhírrel, kamuhírrel és valótlanságot állító bejegyzéssel találkozhatunk nap mint nap, de egyre több esetben már a deepfake videókkal, hanganyagokkal és bizony a mesterséges intelligencia által készített képekkel is meg kell birkóznunk. Igen, álhírek mindig is léteztek, de előállításuk még sosem volt ennyire egyszerű: már nincs szükség Photoshop-ra sem, hiszen a mesterséges intelligencia alapú képgenerátorok segítségével szinte bárki profi deepfake képeket készíthet. Lényegében ez a Photoshoppolás 21. százada.
Hogy fent legyen-e céged a közösségi oldalakon? Ez manapság már nem is kérdés! A felhasználók szívesen néznek utána egy-egy márkának vagy terméknek a közösségi média térben, így érdemes minimum egy profilt fenntartani. Olyan közösségi oldalon kell jelen lenni, ahol a célzott közönség és potenciális ügyfelek, vásárlók is aktívak.