0001. dec 05.

Milyen kocsihoz hasonlít a márkád?

írta: Klausz.Melinda
Milyen kocsihoz hasonlít a márkád?

Reggelinél a kedvenc kávémárkánk termékét szürcsölgetjük, fogmosásnál a számunkra legjobb fogkrémmárkát használjuk és a munkába is a legjobb cipőmárkában sétálunk. Útközben találkozunk óriásplakátokkal, járművek oldalán hirdetéssel, egyszerűen bármerre nézünk, a márkák ott vannak. Hányszor találkozunk naponta Coca-Cola, Pepsi, vagy Nike hirdetésekkel?

Mielőtt egy cég megkezdheti az értékesítést és a reklámot, létre kell hozni a márka felismerhető és releváns személyiségi jegyeit és fel kell építeni a márkát magát, csak ezek után jöhet a hirdetés különböző csatornákon. Emellett az is kiemelten fontos, hogy időről időre ellenőrizzük, hogy még a Porsche kategóriába tartozik-e a márkánk, vagy átment-e már a cuki bogárhátúba!

A lenti infógrafikán látható, hogy a fogyasztók elköteleződése a márka iránt elsősorban a minőségen (88%), az ügyfélszolgálaton (72%) és a jó árakon (50%) múlik. A fogyasztók 71%-a szívesebben vásárol olyan márkától, akit ismer és követ a közösségi oldalon is, így nem meglepő, hogy a legismertebb márkák ülnek a közösségi oldalak képzeletbeli trónjain. A Facebookon a Coca-Cola uralkodik a maga több, mint 89 millió követőjével, az Instagramot pedig a Nike világmárka vezeti.

http://www.3sixtyinteractive.com/how-important-is-brand-identity-infographic/#sthash.TBgWO5OL.dpbs

Tehát fontos, hogy kiépítsük a saját márkánk személyiségét is!

 

Szólj hozzá