Így is ellenőrizheted a konkurenciát a Facebook-on!
Használtad már a Facebook GraphSearch-ét vállalkozásod, terméked, szolgáltatásod szekunder kutatására? Érdemes körbenézni a nagyvilágban a szolgáltatásodat legjobban jellemző hashtag megadásával, mert sok csodára, ötletre lelhetsz! Mi most a fesztiválszezon végeztével a #festival hashtaggel jelölt bejegyzések között néztünk körbe. Bejegyzésünkben csupán hármat emelünk ki, további 10 bejegyzést Facebook-oldalunkon találod.
Tiesto remekül használja a hashtageket, így fotójára nem csupán egy irányból találhatunk rá. A galériában azonban bemutatunk két privát fotót is, amelyek közül egyiket nem biztos, hogy teljes nyilvánosságra szántak, lévén családi fotó a fesztivál több helyszínén. A nyilvános megosztással és hashtag-geléssel azonban könnyűszerrel visszakereshető egy fotó - ami zenészként, fellépőként, vállalkozóként előny, az magánszemélyként bizony könnyen lehet hátrány is...
Az utóbbi napok legtöbbet megosztott fesztiválfotója az indiai Holi Fesztivál. Szerintetek miben rejlik a fénykép sikere?
Az ilyenek miatt érdemes rákeresni a dolgokra. Itt például az ausztráliai taiwan-i lakosságot célozza meg egy speciális fesztivál, amely nem egyszeri alkalom! Gondoltad volna, hogy ilyen közegre is érdemes fesztivált létrehozni?
Korábbi fesztiválokkal kapcsolatos blogbejegyzéseinket itt találod:
Fesztiválok Google Trendelemzése - http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2013/06/10/kezdodik_a_fesztivalszezon_760
Hazai könnyűzenei fesztiválok Facebook oldalának értéke - http://zeneihalozatok.blog.hu/2012/07/24/fesztival_facebook_oldalak
Ha pedig a Facebook-on további trükköket szeretnél tanulni, netalántán a közösségi média gurujává válni, jelentkezz képzéseinkre most még kedvezményes áron!