7 tipp a rossz hírlevelekhez
Ha egy akarsz lenni azok közül, akiknek a hírlevelét senki sem olvassa el, akkor mutatunk pár baklövést tippet, amivel ezt valóra válthatod...
- Írj egy rendkívül unalmas és irreleváns címet hírlevelednek. Ez megakadályozza, hogy bárki is megnyissa az e-maileket.
- Küldd ki hírleveledet egy reply@ levelezési címről! Nincs is ennél személytelenebb e-mailcím.
- Ne használj fel semmilyen információt feliratkozóidról! Ne mérj semmit, így aztán abszolút úgy érezhetik, hogy csak egyek az ezer felhasználóból és hogy nem szabod igényeikre a hírlevéltartalmakat, csupán hirdetni akarsz!
- Véts minél több helyesírási hibát! Ha egy szöveg tele van nyelvtani hibával, akkor aztán biztosak lehetünk benne, hogy aki vette a bátorságot, és elkezdte olvasni a hírlevelet, az is abbahagyja.
- Ne tartalmazzon az e-mail call-to-action gombot! Csak a sikeres hírlevelek tartalmazhatnak call-to-action gombot, mi pedig ugye a szörnyű e-mail marketinghez adunk tippeket.
- A hírlevél ne tartalmazzon leiratkozás gombot! Duplán negatív hatást érsz el: nem csak hogy szabályellenes, de a felhasználókat is frusztrálja, hogy sehogy sem tudnak leiratkozni, ha nem érdekli őket tovább a téma.
- Ne optimalizáld mobilos felületre! Mivel tudjuk, hogy egyre többen használnak mobiltelefont internethasználatra is, ezért jobb, ha nem optimalizálod hírleveledet mobilra is, mert akkor még a végén el tudják gond nélkül olvasni a felhasználók.
Ha követed ezeket a tanácsokat, biztosan szép lassan elfogynak a feliratkozóid.
Ha viszont...