2016. nov 29.

4 tipp a hatékony e-mail kampányért!

írta: Janni Anikó
4 tipp a hatékony e-mail kampányért!

4_tipp_email.jpgNapjainkban nagyon sokféle módon lehet üzenetet küldeni, de az e-mail még mindig nem veszített jelentőségéből, habár az olvasási szokások átalakult. Sokan az egyértelmű, rövid üzeneteket kedvelik, így e-mail kampányainknál jól át kell gondolnunk, milyen levelet küldünk a fogyasztóknak és a partnereinknek.

Cikkünkben adunk 4 tippet a hatékony kampány lebonyolításához!

 

  1. Tiszteld az olvasó idejét!

Te is több, hosszú e-mailt kapsz naponta, amelyeknek az elején nem mindig határozzák meg a megkeresés célját, és ezért nem biztos, hogy végig olvasod. Ha elküldesz egy levelet, vedd figyelembe, hogy az olvasó is hasonló helyzetben van, így nem kell túl hosszú szöveget küldeni neki. Legyen egyértelmű, miért keresed, hogy gyorsan végig tudja olvasni!

 

  1. Helyezd a hangsúlyt az első mondatokra!

Csak egy esélyed van, hogy felfigyeljenek rád, tehát úgy fogalmazd meg az első mondatokat, hogy az olvasó ne lépjen ki a leveledből. Sokan úgy gondolják, hogy ennél még fontosabb a tárgy mezőbe írt szöveg, de ha valaki már megnyitja az e-mailt, akkor törekedni kell arra, hogy el is olvassa. Ezért fontos, hogy soha ne hagyd ki az ütős bevezetést, amely tartalmazza az üzeneted célját. Emellett használj rövid tőmondatokat, hogy könnyen értelmezhessék az információt.

 

  1. Köszönöm!

Ne felejtsd el megköszönni a levél végén, hogy elolvasta az e-mailedet! Az udvariasság hat az érzelmekre, így hűséges fogyasztóid lehetnek azok, akik elolvassák az üzeneted.

 

  1. Figyelj a helyesírásra!

Mielőtt elküldöd az e-mailt, nézd át a helyesírást! A saját munkát lektorálni nagyon nehéz, mert tudod, mit írsz, így hajlamos lehetsz átugrani a hibákat. Mégis, mielőtt a küldés gombra nyomsz, olvasd át figyelmesen, mert hatalmas hiba tud lenni, ha elgépelsz valamit.

 

Összességében, amikor elküldesz egy e-mailt, akkor röviden és egyszerűen határozd meg a céljaidat, hogy az olvasó felfigyeljen rád. Képzeld magad a címzett helyzetébe, és gondold át, te milyen levelet olvasnál szívesen, és ennek megfelelően fogalmazd meg! Egy rövid, lényegre törő levél nem egyenlő a rosszal. Ha meg tudod fogalmazni a célodat pár mondatban, akkor biztos, hogy célba ér az üzeneted.

Szólj hozzá

hírlevél