10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez
A Google AdWords a vállalatok számára ideális mód arra, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat online népszerűsítsék. Egy megfelelően felépített AdWords kampánnyal elérhetjük célközönségünket a megfelelő helyen és a megfelelő időben, ennek összetevőit szedte össze a Social Media Impact.
Megfelelő célcsoport és kulcsszavak
Mielőtt elkezdenél hirdetést csinálni, gondold végig, hogy kit szeretnél elérni és ehhez milyen kulcsszavak kellenek. A Google’s Keyword Tool segíthet ebben.
Többszavas kulcsszavak használata
Használj kettő vagy három szavas kifejezéseket kulcsszónak. Nem csak alacsonyabb a költsége, de hatékonyabbak is az egy szavasokhoz képest.
A kevesebb több
Ne használj 50 kulcsszót egy hirdetésben vagy hirdetéscsoportban, inkább hozz létre kisebb hirdetési csoportokat a megfelelő kulcsszavakkal. A felhasználó szereti megtalálni a keresési kifejezéseit egy adott hirdetésben.
Targetálj
Nem kell első helyen lenni! A kutatások szerint a keresők nem csak az első hirdetésre kattintanak, hanem a megfelelő tartalmúra.
Korlátozd időre és helyre
Ha a hirdetésed egy adott régióra koncentrál, érdemes leszűkíteni erre a területre és esetleg bizonyos napokra.
Kizáró kulcsszavak
A kizáró kulcsszavak használata megakadályozza, hogy a vállalat olyan keresések esetén jelenjen meg, ahol önmagában nem szeretné. Ezenkívül a kulcsszavak kizárásával költségeket takaríthatsz meg.
Céloldal
Ha a hirdetés egy adott termékre szeretné felhívni a figyelmet, a felhasználónak közvetlenül az aljára kell kattintania (céloldal), és nem csak a webhely kezdőoldalán. A Google összehasonlítja a céloldal tartalmát és a hirdetés tartalmát is. Ha a tartalom le van fedve, akkor automatikusan magas színvonalat jelent, és így alacsonyabb díjat kell fizetni a Google-nek.
Hirdetésszöveg tesztelése
Ha szeretnéd megtudni, hogy Google AdWords hirdetés működik a legjobban, érdemes egyszerre többet párhuzamosan elindítani. Ehhez a "Kampánybeállítások" szakaszban aktiválnia kell a szolgáltatástól független szállítást.
Siker mérése
A Google AdWords hirdetések sikere érdekében érdemes használni a konverziókövetést. Ez a funkció megmutatja, hogy hány értékesítő és kapcsolattartó kérést kaptunk az AdWords kampánytól és az átlagos konverziónkénti költségről.
Korrekció
Időről időre érdemes módosítani a keresési kifejezéseket azzal, hogy a veszteséges kulcsszavakat eltávolítjuk, és utána ellenőrizni, hogy melyik keresési kifejezéseket használta ténylegesen a leendő vevő.