Szobafoglalás chatbottal?
A jó idővel párhuzamosan elindult az előnyári szezon és nyilván mindenki azt szeretné, hogy népszerű legyen a szállodája. Vajon a Tiéd az? Nézzük, hogy van-e olyan lehetőség a piacon, amit még nem aknáztál ki.
Sokan az Adwrods, Facebook és Instagram hirdetéseknél meg is állnak, ha egyáltalán eljutnak idáig. De tételezzük fel, hogy az Adwords, Facebook és Instagram kommunikációid és hirdetéseid rendben vannak.
Mi lehet még, amit érdemes lehet kipróbálnod bevételed növelése érdekében?
Ez az új lehetőség a Chatbot, amit még igen kevés cég használ és ezzel sikeresen be lehet törni a piacra.
Egy korábbi bejegyzésünkben bővebben olvashatsz arról, hogy mi is az a chatbot pontosan.
A mesterséges intelligencia terjedése vitathatatlan és azok a cégek, akik nem veszik fel a versenyt ilyen téren, biztos, hogy kevesebb profitot fognak termelni, szemben olyan versenytársakkal, akik belevágtak ebbe. Ezzel a lehetőséggel, ha megfelelően van kialakítva a Chatbot, akár az ügyfélszolgálat terhelése is jelentősen csökkenthető, így időt, pénzt és energiát lehet megtakarítani, amelyek a cég más részére fordíthatóak.
A jelenlegi várakozások szerint 1 év múlva már minden negyedik ügyet a mesterséges intelligencia segítségével fognak kiszolgálni a cégek. Ha erre nem készülsz fel, akár a bevételed negyedének az elvesztésével is számolhatsz.
A mesterséges intelligencia adatgyűjtésre is kiváló, amelyek analizálása és elemzését követően levonhatóak a számunkra hasznos eredmények.
Mutatunk néhány ötletet, hogyan használhatod a Chatbotot a hotel szektorban:
- wellness lehetőségek bemutatása
- gasztronómia bemutatása
- szórakozás és kikapcsolódási lehetőségek
- nyereményjáték
- menürendszeren keresztül a szolgáltatások bemutatása
- csomagajánlatok RSS behúzása
Ezen a felületen is fontos a megfelelő szövegezés és a képi világ szépsége, hiszen itt is eladni szeretnénk. Tehát ne legyünk lusták arra, hogy szép küllemű Chatbotot állítsunk össze, ami hívogatni fogja az érdeklődőket a szállodánkba. Törekedjünk, a rövid, de frappáns szövegezésre és csodálatos képekkel dolgozzunk, hiszen egy nem túl esztétikusan megörökített étel, nem lesz túl kecsegtető az érdeklődő számára.
Például:
- Gusztosos ételfotók
- Wellness rövid bemutatása képekben
- Szobatípusokról egy-egy kép
- Tájkép a környékről
Az eddigi tapasztalataink szerint a 45 év feletti korosztály is kedveli a Chatbotokat.
Ha még nem használod ezt a lehetőséget, akkor érdemes mielőbb belevágod, hogy ne maradj le a versenytársaidhoz képest.
Az általunk készített Chatbotokat itt találod:
https://www.kozossegimediakonyv.com/chatbot-es-alkalmazasfejlesztes