2018. júl 06.

Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

írta: BDóra.
Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

07_05_2.PNGMutatjuk miből lehet válogatni facebook-on:

Fényképes hirdetések

Néhány perc alatt létrehozható egy fényképes hirdetés a facebookon. Ezzel ismertebbé teheted a márkádat és népszerűbbé a termékeidet, szolgáltatásaidat. Már az Instagram-történetek közt is elhelyezhetsz fényképes hirdetéseket.

Videós hirdetések

Nem csak képpel, hanem hanggal és látvánnyal is elvarázsolhatod az érdeklődőidet. Legfeljebb 15 másodperces hirdetésekben gondolkodj, hiszen ezeket részesítik előnyben az emberek a mobilozás közben. A videód legyen figyelemfelkeltő, ami megakasztja a szemet böngészés közben. Remekül ki tudják egészíteni a tévéreklámokat és hatásos üzeneteket lehet velük közölni.

Galéria formátumú hirdetések

Egy hirdetésben egyszerre több képet vagy videót jeleníthetsz meg! Ezzel a hirdetéstípussal lehetőséged nyílik az átlagosnál több információt közölni az érdeklődőkkel. Akár 10 kártyát is készíthetsz videóval vagy képpel kitöltve. Történetmesélésre és folyamatismertetésre is kiváló lehetőség, csak a kreativitásunk szabhat határt ennek a hirdetési lehetőségnek.

Vetítéses hirdetések

Kis erőforrású internetet igénylő videós hirdetéseket lehet létrehozni, ami a gyengébb internettel rendelkezőknek is be fog tudni töltődni. Nincs más dolgod, mint kiválasztani egy videót támogató hirdetési célt pl.: videómegtekintések és összeválogatni maximum 7 képet vagy videót és a facebook által kínált zenék egyikét beállítani hozzá.

Kollekció típusú hirdetések

Remek választás termékbemutatásra, történetmeséléshez egyaránt. A kollekció típusú hirdetés lekattintása után gyorsan betöltődő felületen böngészhetnek tovább a termékek közt az érdeklődők. Egyéni vászonsablonok hozhatóak létre, amelyekkel elősegíthetitek a vásárlási szándékot.

Messenger hirdetések

Ezzel a hirdetési lehetőséggel akár 1,3 milliárd embert is elérhetsz. Hirdetéseid a Messenger alkalmazás kezdőképernyőjén fognak megjelenni azoknál, akiket a legnagyobb valószínűséggel érdekelhet a céged. Ugyan azt a kreatívot lehet használni Messenger hirdetéseknél, mint a facebook-on és az Instagram-on egyaránt.

 

Forrás: https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-basics

Szólj hozzá

hirdetés ads advert hirdetéskezelés