2018. júl 13.

A kollekció típusú hirdetés

írta: BDóra.
A kollekció típusú hirdetés

business-clothing-collection-253668.jpgSokféle típusú hirdetéssel találkozhatunk a hírfolyamban pont azért, hogy minél változatosabb és figyelemfelkeltőbb legyenek a hirdetések, ezzel jobb eredményeket generálhatunk. Ennek egyik fajtája a kollekció típusú hirdetés.

Elmesélhetsz vele egy történetet egy videó segítségével, majd bemutathatod a termékeket és a jellemzőiket is további képekben.

kepkivagas_4.PNGMivel a videós tartalmak egyre népszerűbbek a fogyasztói társadalomban és a social térben, így ez a hirdetési típus egy hasznos kombináció.

A videóval felkelhető, majd a további képekkel fokozható az érdeklődés egy termék vagy szolgáltatás iránt.

Ha rákattintanak erre a típusú hirdetésre az érdeklődők, akkor egy vászonra érkeznek, ami egy olyan teljes képernyős felület lesz, ahol az érdeklődés és a vásárlási szándék kerül fokozásra. A vászon célja, hogy az alkalmazásodba vagy a weboldaladra juttassa a látogatókat, hogy a végén konverziót generáljanak.

Miért hasznos még ez a típusú hirdetés?

Könnyen elkészíthető – egyszerűen használható sablonok, illetve egyedi vászon is készíthető.

Gyors betöltődés – Akár 10x gyorsabban is képes betöltődni a hagyományos mobilwebes oldalakhoz képest, hiszen kifejezetten mobilos megjelenésre készült.

Sokféle célra felhasználható – weboldal népszerűsítése, márka ismertségének növelése, új ügyfélszerzés, mobilos vásárlás növelése

Te próbáltad már ezt a típusú hirdetést?

 

Forrás:

https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-collection

https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-canvas-ads

 

Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés