2018. júl 31.

Nem indulnak a hirdetéseid? Itt keresd az okokat!

írta: BDóra.
Nem indulnak a hirdetéseid? Itt keresd az okokat!

ad-computer-female-41519.jpgSajnos nem mindig teljesítenek tökéletesen a hirdetések, de mutatunk néhány trükköt, amivel ezen lehet segíteni.

Licit

Itt kétféle lehetőség van, az egyik, hogy manuálisan, azaz Te magad állítod be az összeget, a másik, hogy hagyod hogy a Facebook foglalkozzon vele. Ha Te állítod be, akkor érdemes olyan összeget megadni, ami tükrözi azt, amit ténylegesen hajlandó vagy kifizetni érte. Ha nagyon nem indul meg a hirdetés, akkor érdemes a licitösszeget növelni.

 

Megfelelő célközönség

Fontos a megfelelő célközönség megtalálása, viszont arra is érdemes odafigyelni, hogy ne legyen túl kicsi az elérendő közönség, hiszen így sem fogja elérni a kívánt hatást.

A célközönség kiválasztásakor az alábbiak lehetnek a segítségedre:

  • Érdeklődési körön vagy magatartáson alapuló célzás használata.
  • Képpont vagy meglévő ügyféladatok alapján létrehozott egyéni célközönség.
  • Hasonmás célközönség használata.

Ha egy márkaismertségi hirdetést szeretnél futtatni, ott nyugodtan lehet használni bővebb célközönséget is.

 

Célközönségek átfedése

Ez azt jelenti, hogy több hirdetéssorozattal célzol meg különböző célközönségeket, amelyek személyében vannak átfedések.

Hogyan lehet ezt elkerülni?

  • Célzás szűkítése
  • Hirdetéssorozatok összevonása

 

Relevancia-pontszám

Ha gyenge a hirdetésednek a relevancia pontszáma, akkor ez befolyással van a megjelenésszámra is. Első körben érdemes a célzáson módosítani, majd ha nincs változás, akkor a tartalmon.

Fontos a kép, videó és a szövege is a hirdetésnek, hogy mennyire releváns a tartalommal. Túl sokáig ne futtasd ugyan azt a kreatívot, mert „elfárad” így szintén visszaesik a megjelenésszám.

Tesztelj minél több lehetőséget és figyelj, hogy melyik célközönségnek, melyik promóciónál, melyik hirdetés jön be leginkább!

 

Forrás: https://www.facebook.com/business/learn/facebook-tips-avoid-under-delivery

Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés