Adatok a Twitterről és a LinkedInről, amit sosem mertél megkérdezni...
A kattintásvadász cím után a lényeg a cikkben jön!
Az érdekes közösségi média statisztikákat elemző cikkünket folytatjuk és ezúttal a Twitter és a LinkedIn adatokat vesszük górcső alá!
A Twitter még mindig eszméletlenül fontos közösségi média platform reklámozás szempontjából (annak ellenére is, hogy Magyarországon nem igazán használjuk, de amint nemzetközi piacra lépsz vagy a keresőoptimalizálásodat szeretnéd javítani, máris remek a felület), szóval nem árt figyelni a vele kapcsolatos statisztikai adatokat is. Nézzünk meg párat a legújabbakból!
- A közösségi médiában reklámozók 88%-a használja a Twitter, így még népszerűbb, mint az Instagram.
- A platform teljes bevétele 2018 első negyedében 665 millió dollár volt.
- 575 millió csak a reklámokból származott, ez 21%-os növekedést jelent az előző évekhez képest.
- Ezeknek a reklámoknak a felét a videók tették ki.
- 2018 májusa és júniusa között a Twitter több, mint 70 millió álprofilt törölt a platformról. Megcsappant a felhasználók száma, de hosszútávon növelték a felület megbízhatóságát.
- Jelenleg 326 millió havi szinten aktív felhasználója van az oldalnak.
- A Twitter használók napi szinten 500 millió tweetet küldenek.
A LinkedIn talán nem örvend akkora népszerűségnek, mint az Instagram, hiszen felhasználói bázisát az emberek egy szűkebb rétege alkotja, de továbbra is az egyik legnagyobb szakmai hálózat és a B2B cégek számára egy megbízható csatornát biztosító platform. Nézzük meg a statisztikákat!
- A LinkedIn jelenleg 590 millió felhasználóval rendelkezik, de ebből 260 millió havi szinten aktív.
- A platform 277%-al jobban teljesít, mint a Facebook vagy a twitter, ha szakmai beszélgetések elősegítéséről van szó.
- B2B cégek 73%-a mondta, hogy a LinkedIn-t használják az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételhez.
- A Facebook, a Twitter és a LinkedIn 90%-ban járult hozzá a szakmai blogok forgalmához. Ennek a felét a LinkedIn tette ki.
- A vezetők 91%-a szerint ez a platform a legideálisabb a szakmailag releváns tartalmak megosztására.
- A B2B marketingesek 89%-ának marketing mixében szerepel a LinkedIn.
- A profik 56%-a használja a platformot több eszközön.
- A LinkedIn tagok 62%-a tekint meg tartalmakat az oldalon azért, mert informatívnak és oktató jellegűnek találja azokat.
- 61% pedig azért, mert releváns számára.
Ebből is látszik, hogy nem csak a Facebook és az Instagram körül forog a világ és számos lehetőséget rejt az internet világa, de a számok világát még folytatjuk!
Forrás: https://sproutsocial.com/insights/social-media-statistics/