Miért csempéssz humort a posztjaidba?
Az alábbiakban összeszedtünk néhány indokot, hogy miért javasoljuk a humort a bejegyzéseidbe.
Mindenki szeret nevetni
Elsőre kockázatosnak tűnhet a humorizálás, de ha vevő rá a célközönséged, akkor hidd el megéri bevállalni! Mark Zuckerberg szerint a legnagyobb kockázatvállalás az, ha semmilyen kockázatot nem vállalunk.
Felkelti a figyelmet
A túlterhelt információs csatornákon a saját tartalmad könnyen észrevétlen maradhat és elveszhet. Amikor valami váratlant látunk, akkor akaratlanul is odairányítjuk a figyelmünk - így tűnhetünk ki a “digitális zajból”.
Megjegyezhetővé tesz
Könnyebben megjegyzik az üzeneted, ha egy humoros keretbe foglalod azt. Ha egy tartalom megnevetteti az embereket, akkor sokkal könnyebben osztják meg és kommentelik azt, sőt, pozitív irányba tolja a vásárlási kedvet is.
Érzelmi kötődés is kialakul
Amikor mosolygunk vagy nevetünk, az agyunkban felszabadul az endorfin nevű neurotranszmitter. Az endorfin felelős a boldogságérzet kialakulásában és a stressz csökkentésében is segít. Egy jó nagy nevetés a negatív érzelmek nagy részét tompíthatja, hatással van a hangulatunkra és boldogabb, nyugodtabb állapotba kerülhetünk utána. Amikor egy brand nevettet meg mindket, kötődés alakul ki bennünk, hasonlóan, mint mikor a barátainkkal jól érezzük magunkat.
A mai takeaway: ha látják rajongóid, hogy a branded mögött élő emberek vannak (ezt hajlamosak elfelejteni néha), akkor a szimpátia és a kötődés garantált. De fontos, hogy ne vidd túlzásba a humorizálást, mert nagyon könnyű átesni a ló túloldalára, és pont az ellenkező hatást kiváltani, mint amit szeretnénk.
A ló túloldaláról szeretnél néhány példát látni? Kattints ide, egy korábbi blogbejegyzésünkre!
Forrás: https://blog.hootsuite.com/how-big-brands-are-using-humour-on-social-media/