2019. aug 27.

6 tipp a hatékony hírlevélhez

írta: R Judit
6 tipp a hatékony hírlevélhez

mathyas-kurmann-fb7ynpbt0l8-unsplash.jpgA hírlevél egy rendkívül értékes marketing eszköz, ami sokat segíthet az ügyfeleid oktatásában és meggyőzésében. A hírlevelek segítenek szem előtt tartani a márkádat a fogyasztók számára, hitelességet és tekintélyt teremthetnek, valamint értesítik az olvasót az új termékekről és hírekről. Lehet, hogy új vagy a hírlevelek küldésének világában, vagy az is lehet, hogy már sokat kiküldtél, de egyik sem teremtett igazi elkötelezettséget. A következőkben bemutatjuk a hatásos hírlevél hat kulcsfontosságú elemét, amelyek Neked is segíthetnek, hogy e-mailjeid vonzzák és ösztönözzék az olvasókat.

  1. Jó tartalommarketing

A hasznos és jó tartalom az egyik legfontosabb prioritás a hatékony hírlevelek létrehozásakor. A hírlevelek küldésének egyik lényege az, hogy a márkád mindig szem előtt maradjon. A jó tartalommarketing célja az, hogy segítse és értesítse az olvasókat. Az egyik legjobb módszer, ha valami olyanról írsz, ami a szolgáltatásaiddal kapcsolatos, de közvetlenül magadról vagy a vállalkozásodról. Legyen minden rövid és érdekes! Manapság a legtöbb ember már a telefonján olvassa az emailjeit, miközben munkába megy vagy onnan jön, a buszra vár… stb. Szóval a releváns és tömör tartalom segít abban, hogy kevesebb olvasód fogja megnyomni a törlés gombot. Végül de nem utolsósorban pedig nagyon fontos a személyre szabás is. Még ha több ezer ember is olvassa a hírleveledet, minden címzettnek úgy kell éreznie, mintha közvetlenül hozzá beszélnél. Ezt leginkább a címzett keresztnevén szólításával tudod elérni.

  1. Ismerd meg a közönségedet!

Mielőtt elkezdenéd megírni a hírlevelet, gondolkodj el azon, hogy kivel beszélsz, kit szólítasz meg! Mi a háttere? Milyen témákban érdekli őt? Miért iratkozott fel az e-mail listára? Ezután írd meg úgy az emailt, hogy az tükrözze a közönség személyiségét, stílusát és érdeklődését! Bontsd különböző csoportokra a közönségedet, hiszen minél finomabbra hangolod az emailjeid szegmenseit, annál valószínűbb, hogy többen elolvassák és nagyobb lesz az átkattintási arány is!

  1. Megfogó tárgysor

Az email tárgysorok olyanok, mint az első benyomások; bizalmat építenek és segítenek a nagyobb kinyitási arány elérésében. A tárgysornak el kell mondania a közönség számára, mit várhatnak el a hírlevél megnyitásakor. Soha ne csapd be az embereket azzal, hogy a hírlevelet olyan vonzó tárgyakkal nyissák meg, amelyeknek semmi köze nincs a tartalomhoz! Ezzel elveszítheted olvasóid bizalmát és hitelességedet.

  1. Vizuálisan vonzó megjelenés

Hírlevelednek reprezentatívnak kell lennie hozzád és a márkádhoz, a színektől a tárgyig. A konzisztencia kulcsfontosságú, és ez azt jelenti, hogy a logónak, a kapcsolattartási információknak és az összes többi elemnek mindig ugyanazon a helyen kell lennie, hogy feliratkozóid könnyen megtalálhassák a tartalmat, és nagyobb figyelmet fordítsanak rá. Fontos az is, hogy a formázás minden típusú eszközre működjön, és hogy sok helyet hagyj a design elemeknek, hogy jól olvasható hírlevelet készíthess!

  1. Kapcsolattartási és közösségi média információk

Mond meg közönségednek, hogy hogyan tudják elolvasni a blogodat, és miként léphetnek kapcsolatba veled a közösségi médián keresztül. Tegyél közösségi média ikonokat az emailek tetejére vagy aljára, amikre kattintva könnyen elérhetővé válnak az oldalaid! Emlékeztesd a feliratkozókat arra, hogy hogyan férhetnek hozzá a legújabb tartalmakhoz! Ezenkívül feltétlenül csatolj webhelyedre mutató linkeket, mivel a hírlevél egyik célja az, hogy oda irányítsa a forgalmat!

  1. Call to Action / Cselekvésre való felhívás

Minden üzenet végződjön közvetlen cselekvésre való felhívással; a következő lépés, amit szeretnél, ha az olvasók megtennének vagy pedig egy átfogó üzenet, amit szeretnéd, ha a feliratkozók megkapnának. Akár ezzel a lépéssel is kezdheted az egész hírlevél felépítését és visszafelé dolgozva építhetsz fel egy olyan hírlevelet, ami segít elérni ezt a két célt. Az egyértelmű üzenet mellett adj meg egy gombot vagy linket is, ami segít nekik a tettek mezejére lépni!

 

Forrás: https://emfluence.com/blog/6-elements-effective-newsletter#gref

Szólj hozzá