Hozz létre hirdetést a Facebookon!
Szeretnél hirdetést létrehozni a Facebookon? Szívesen kipróbálnád az automatizált lehetőségeket, de a manuális beállításoktól sem zárkózol el?
A legjobb helyen jársz, ugyanis most sorra vesszük, milyen lépésekkel állíthatod be hirdetésedet és egy példán keresztül szemléltetjük is ezt.
Hozz létre hirdetéseket meghatározott üzleti célok érdekében!
Ha jobban szeretnéd irányítani a kampányspecifikációkat és a kreatív döntéseket, akkor az automatizált megoldások és a kiemelések helyett manuálisan is létrehozhatsz hirdetéseket.
A Little Lemon vezetője, Tahrrisha például azt szeretné elérni, hogy több ember látogassa meg a Little Lemon webhelyét, hogy többet tudjanak meg az étteremről és itt adjanak le rendeléseket is.
Nézzük meg, hogyan épít fel Tahrrisha egy hirdetést a Little Lemon számára!
1. lépés: Válassz ki egy célt!
Gondold át, milyen üzleti célt szeretnél elérni! Ez határozza meg a hirdetés célját is, hiszen a lényeg, hogy a fizetett tartalom által közelebb kerülj a kitűzött célok eléréséhez. Legyen ez a cél több rajongó gyűjtése, egy új termék ismertetése vagy a weboldalra való kattintások növelése.
Mivel Tahrrisha növelni szeretné a szállítási szolgáltatás céloldalának forgalmát és több online rendelést szeretne elérni, célul azt választja, hogy több webhelylátogatót szerezzen.
2. lépés: Média hozzáadása.
A hirdetések három fő összetevőből állnak: látványelemekből, szövegből és egy műveletgombból. Ennek a három elemnek együttesen kell elérnie a kívánt hatást: általában a vizuális elem az, ami miatt felfigyelnek a hirdetésre, a szöveg az, ami többet elárul vagy fenntartja az érdeklődést, míg a gomb az, ami megmutatja, mit is várunk el a felhasználótól és ez irányítja ahhoz a tevékenységhez, amit szeretnénk.
Tahrrisha úgy dönt, hogy létrehoz egy carousel hirdetést, hogy az emberek több menüelem között böngészhessenek.
A hirdetés címsorához azt írja, hogy „Little lemon elvitelre”. A hirdetés leírásában ezt írja: „Élvezd a Little Lemon kedvenceit, most kényelmesen, otthonodból.” A műveletgombhoz a „További információ” lehetőséget választja, és hozzáadja a linket a szállítási szolgáltatás céloldalára, ahol további információk találhatók a szolgáltatásról és a menüről. Így a felhasználók mindent megtudhatnak ebből a pár szóból: milyen cégről van szó, mit értékesít ez a cég, milyen szolgáltatást kínál és hol tudhatnak meg még többet.
3. lépés: Határozd meg a közönséget!
Gondold át, kik az ügyfeleid és mi motiválná őket a vásárlásra.
Például a jelenlegi Little Lemon vásárlók demográfiai adatai alapján Tahrrisha ennek a közönségnek a korosztályát 18-65 évesre állítja, és kiválasztja az összes nemet. Tahrrisha a szállítási szolgáltatás hatókörén belüli személyek számára határozza meg a tartózkodási helyét.
Amennyiben helyi jellegű üzleted, úgy nagyon fontos, hogy olyanoknak hirdesd, akik számára elérhető a kínálat.
4. lépés: Döntsd el, hol szeretnéd megjeleníteni hirdetésed!
Mivel a Little Lemon a Facebookon és az Instagramon is aktív, Tahrrisha bekapcsolja az automatikus elhelyezéseket, hogy mindkét közönségére optimalizáljon. Ha a célközönség is aktív mindkét felületen, ahogy márkád is, úgy érdemes élni ezzel a lehetőséggel, hogy mindkét platformon megjelenjen a hirdetés.
5. lépés: Állítsd be a költségkeretet és az időtartamot!
Döntsd el, mennyit szeretnél naponta költeni a hirdetésére, és hány napig szeretnéd megjeleníteni. Tahrrisha úgy dönt, hogy a következő két hétben megjeleníti a hirdetését, és napi átlagos költési korlátot 5 dollárban határozza meg. Ezután kiválasztja a promóciót most gombot, hogy elkezdhesse a hirdetést.
Ezeket a lépéseket követve már Te is beállíthatod saját hirdetésedet!
A semmiből jelent meg az új oldalélmény az oldaladon? Eddig sem lelkesedtél a Business Suite-ért? Pontosan megismernéd a hirdetési trükköket? Te csak kezelnéd a Facebook oldalaidat, de már semmit sem találsz? Csak semmi pánik! Tarts velünk online workshopjainkon, ahol mindent ott mutatunk, ahol meg kell csinálni!
Forrás: https://www.facebookblueprint.com/student/activity/212723