2022. okt 17.

Hozz létre hirdetést a Facebookon!

írta: K.Klarissza
Hozz létre hirdetést a Facebookon!

pexels-the-lazy-artist-gallery-1752179.jpgSzeretnél hirdetést létrehozni a Facebookon? Szívesen kipróbálnád az automatizált lehetőségeket, de a manuális beállításoktól sem zárkózol el?

A legjobb helyen jársz, ugyanis most sorra vesszük, milyen lépésekkel állíthatod be hirdetésedet és egy példán keresztül szemléltetjük is ezt.

Hozz létre hirdetéseket meghatározott üzleti célok érdekében!

Ha jobban szeretnéd irányítani a kampányspecifikációkat és a kreatív döntéseket, akkor az automatizált megoldások és a kiemelések helyett manuálisan is létrehozhatsz hirdetéseket.

A Little Lemon vezetője, Tahrrisha például azt szeretné elérni, hogy több ember látogassa meg a Little Lemon webhelyét, hogy többet tudjanak meg az étteremről és itt adjanak le rendeléseket is.

Nézzük meg, hogyan épít fel Tahrrisha egy hirdetést a Little Lemon számára!

1. lépés: Válassz ki egy célt!

Gondold át, milyen üzleti célt szeretnél elérni! Ez határozza meg a hirdetés célját is, hiszen a lényeg, hogy a fizetett tartalom által közelebb kerülj a kitűzött célok eléréséhez. Legyen ez a cél több rajongó gyűjtése, egy új termék ismertetése vagy a weboldalra való kattintások növelése.

Mivel Tahrrisha növelni szeretné a szállítási szolgáltatás céloldalának forgalmát és több online rendelést szeretne elérni, célul azt választja, hogy több webhelylátogatót szerezzen.

2. lépés: Média hozzáadása.

A hirdetések három fő összetevőből állnak: látványelemekből, szövegből és egy műveletgombból. Ennek a három elemnek együttesen kell elérnie a kívánt hatást: általában a vizuális elem az, ami miatt felfigyelnek a hirdetésre, a szöveg az, ami többet elárul vagy fenntartja az érdeklődést, míg a gomb az, ami megmutatja, mit is várunk el a felhasználótól és ez irányítja ahhoz a tevékenységhez, amit szeretnénk.

Tahrrisha úgy dönt, hogy létrehoz egy carousel hirdetést, hogy az emberek több menüelem között böngészhessenek.

A hirdetés címsorához azt írja, hogy „Little lemon elvitelre”. A hirdetés leírásában ezt írja: „Élvezd a Little Lemon kedvenceit, most kényelmesen, otthonodból.” A műveletgombhoz a „További információ” lehetőséget választja, és hozzáadja a linket a szállítási szolgáltatás céloldalára, ahol további információk találhatók a szolgáltatásról és a menüről. Így a felhasználók mindent megtudhatnak ebből a pár szóból: milyen cégről van szó, mit értékesít ez a cég, milyen szolgáltatást kínál és hol tudhatnak meg még többet.

3. lépés: Határozd meg a közönséget!

Gondold át, kik az ügyfeleid és mi motiválná őket a vásárlásra.

Például a jelenlegi Little Lemon vásárlók demográfiai adatai alapján Tahrrisha ennek a közönségnek a korosztályát 18-65 évesre állítja, és kiválasztja az összes nemet. Tahrrisha a szállítási szolgáltatás hatókörén belüli személyek számára határozza meg a tartózkodási helyét.

Amennyiben helyi jellegű üzleted, úgy nagyon fontos, hogy olyanoknak hirdesd, akik számára elérhető a kínálat.

4. lépés: Döntsd el, hol szeretnéd megjeleníteni hirdetésed!

Mivel a Little Lemon a Facebookon és az Instagramon is aktív, Tahrrisha bekapcsolja az automatikus elhelyezéseket, hogy mindkét közönségére optimalizáljon. Ha a célközönség is aktív mindkét felületen, ahogy márkád is, úgy érdemes élni ezzel a lehetőséggel, hogy mindkét platformon megjelenjen a hirdetés.

5. lépés: Állítsd be a költségkeretet és az időtartamot!

Döntsd el, mennyit szeretnél naponta költeni a hirdetésére, és hány napig szeretnéd megjeleníteni. Tahrrisha úgy dönt, hogy a következő két hétben megjeleníti a hirdetését, és napi átlagos költési korlátot 5 dollárban határozza meg. Ezután kiválasztja a promóciót most gombot, hogy elkezdhesse a hirdetést.

Ezeket a lépéseket követve már Te is beállíthatod saját hirdetésedet!

fdf3.pngA semmiből jelent meg az új oldalélmény az oldaladon? Eddig sem lelkesedtél a Business Suite-ért? Pontosan megismernéd a hirdetési trükköket? Te csak kezelnéd a Facebook oldalaidat, de már semmit sem találsz? Csak semmi pánik! Tarts velünk online workshopjainkon, ahol mindent ott mutatunk, ahol meg kell csinálni!

Forrás: https://www.facebookblueprint.com/student/activity/212723

Szólj hozzá

hirdetés célok közönség hirdetések célközönség időtartam üzleti cél költségkeret Facebook hirdetéskezelés hirdetésbeállítás hirdetéskezelő