Hogyan alkalmazd az együttműködési hirdetéseket? II. rész
A cikk első részében áttekintettük az együttműködési hirdetéseket és megnéztük, hogyan használják a különféle márkák és hogyan működnek együtt a dinamikus és az együttműködési hirdetések. Ha lemaradtál róla, katt ide!
Ebben a cikkben áttekintjük az együttműködésen alapuló hirdetések funkcióját és megismerheted az együttműködési hirdetések használatának bevált gyakorlatait.
A márkák az együttműködési hirdetéseket használják teljesítménymarketing kampányok futtatására kiskereskedelmi partnerekkel. A kereskedő szűri a katalógusát, hogy létrehozzon egy katalógusszegmenst, amely csak az adott márkától származó termékeket tartalmazza, majd ezt megosztja a márkacsapattal. Ezután a márkacsapat egy együttműködési hirdetési kampányt futtat, amely a kiskereskedő webhelyére vagy alkalmazására irányítja az érdeklődőket.
Az együttműködésen alapuló hirdetések bevált gyakorlatai
Minden együttműködési hirdetési kampány egyedi, de vannak bevált módszerek.
- Termékkészlet a katalógusszegmensből
Hozz létre egy széles termékkészletet 100 vagy több termékkel, hogy optimalizáld a hirdetések személyre szabását és érdeklődőket találj a teljes katalógus számára.
- A kampány célja és időtartama
A Collaborative Ads termék alacsonyabb tölcsérrel rendelkező eseményekhez készült és együttműködik a katalógusértékesítési és konverziós célokkal.
Az ajánlott cél az értékesítés maximalizálása, a konverziós cél azonban a következő esetekben javasolt:
- Aktív forgalmi kampányok (olyan márkák, amelyek mérni szeretnék a kiskereskedői webhelyekre irányított forgalom hatását)
- Több ember elérése a potenciális ügyfeleken túl (egyéni vagy hasonmás célközönség)
- Kényes kategóriák népszerűsítése
- Katalógusszegmensek alacsony számú termékkel
- Termékkészletek és hozzárendelés
A termékkészlet a katalógus egy részhalmaza. Csak a kiválasztott termékkészletben szereplő termékek jelennek meg a hirdetésekben, de a termékkatalógus szegmensben szereplő összes termék konverzióit hozzárendeljük az együttműködési hirdetésekhez.
- Célzás
Mind az újracélzás, mind a széles közönség felhasználható a magas vásárlási szándékkal rendelkező személyek elérésének maximalizálására az együttműködési hirdetésekkel.