2022. dec 30.

Hogyan alkalmazd az együttműködési hirdetéseket? II. rész

írta: K.Klarissza
Hogyan alkalmazd az együttműködési hirdetéseket? II. rész

influencer-gc6c03ac7b_1280.jpgA cikk első részében áttekintettük az együttműködési hirdetéseket és megnéztük, hogyan használják a különféle márkák és hogyan működnek együtt a dinamikus és az együttműködési hirdetések. Ha lemaradtál róla, katt ide!

Ebben a cikkben áttekintjük az együttműködésen alapuló hirdetések funkcióját és megismerheted az együttműködési hirdetések használatának bevált gyakorlatait.

A márkák az együttműködési hirdetéseket használják teljesítménymarketing kampányok futtatására kiskereskedelmi partnerekkel. A kereskedő szűri a katalógusát, hogy létrehozzon egy katalógusszegmenst, amely csak az adott márkától származó termékeket tartalmazza, majd ezt megosztja a márkacsapattal. Ezután a márkacsapat egy együttműködési hirdetési kampányt futtat, amely a kiskereskedő webhelyére vagy alkalmazására irányítja az érdeklődőket.

Az együttműködésen alapuló hirdetések bevált gyakorlatai

Minden együttműködési hirdetési kampány egyedi, de vannak bevált módszerek. 

  • Termékkészlet a katalógusszegmensből

Hozz létre egy széles termékkészletet 100 vagy több termékkel, hogy optimalizáld a hirdetések személyre szabását és érdeklődőket találj a teljes katalógus számára.

  • A kampány célja és időtartama

A Collaborative Ads termék alacsonyabb tölcsérrel rendelkező eseményekhez készült és együttműködik a katalógusértékesítési és konverziós célokkal.

Az ajánlott cél az értékesítés maximalizálása, a konverziós cél azonban a következő esetekben javasolt:

  • Aktív forgalmi kampányok (olyan márkák, amelyek mérni szeretnék a kiskereskedői webhelyekre irányított forgalom hatását)
  • Több ember elérése a potenciális ügyfeleken túl (egyéni vagy hasonmás célközönség)
  • Kényes kategóriák népszerűsítése
  • Katalógusszegmensek alacsony számú termékkel
  • Termékkészletek és hozzárendelés

A termékkészlet a katalógus egy részhalmaza. Csak a kiválasztott termékkészletben szereplő termékek jelennek meg a hirdetésekben, de a termékkatalógus szegmensben szereplő összes termék konverzióit hozzárendeljük az együttműködési hirdetésekhez.

  • Célzás

Mind az újracélzás, mind a széles közönség felhasználható a magas vásárlási szándékkal rendelkező személyek elérésének maximalizálására az együttműködési hirdetésekkel.

Érdekelnek a továbbiak is? Kattints és olvasd végig cikkünket!

Szólj hozzá

hirdetés hirdetések hogyan csináld így csináld hirdetéskezelés hirdetésbeállítás együttműködési hirdetés