2021. okt 19.

A közösségi médiával előrejelezheted a trendeket!

írta: Sáringer Viktória
A közösségi médiával előrejelezheted a trendeket!

podcast-g040c77b26_1280.jpgTudtad, hogy a Z generáció éppen új stílusikont emel, még pedig nem mást, mint Bella Swan-t, az Alkonyat filmek főszereplőjét?

Ha ismerős neked az Alkonyat franchise és a filmek, akkor most biztosan össze vagy zavarodva. Hiszen Bella öltözködési stílusa nem éppen kiemelkedő, inkább nagyon egyszerűként írhatnánk le. Az öltözködésének és a teljes kinézetének az volt a célja, hogy ne legyen feltűnő, beolvadjon, ne vegyék észre. Ám a közösségi médiának és a Netflixnek hála a fiatalok a turkálókat fosztogatják, hogy olyan ruhadarabokat találjanak, amik menők voltak 2010 környékén.

Ezzel egy újabb trend született anélkül, hogy bármilyen divatmagazin vagy designer elindított volna valamit. Online indult és mégis hatalmas ...

Tovább Szólj hozzá

trendek trend előrejelzés közösségi média Z generáció TikTok social media listening közösségi média figyelés közösségi média trend TikTok trendek

2021. okt 18.

Így szerezz több nézőt a YouTube-on! – 10 tipp

írta: Sáringer Viktória
Így szerezz több nézőt a YouTube-on! – 10 tipp

youtube-icon-gf9b4d5ba1_1280.jpgPróbálod kitalálni, hogy mi az, amivel több nézőt vonzhatsz be a videómegosztó felületén? Nem vagy egyedül! A tartalomgyártók és márkák gyakran ütköznek nehézségekbe, amikor növelni szeretnék csatornájuk sikereit, videóik nézettségét. Főleg a korai szakaszban nehéz beindítani az új csatornát.

A nézettség egy kicsit úgy működik a YouTube-on, mint egy hógolyó, amit elkezdünk legurítani a hegyről. Minél magasabb a nézettség, minél több az aktivitás a videó kapcsán, annál több embert tudsz vele elérni, annál nagyobb eséllyel ajánlja a YouTube algoritmusa. Azonban ezt a folyamatot nem egyszerű beindítani.

Fontos elfogadnunk, hogy a nézettség nem történik meg véletlenül. Lehet, hogy atuomatikusan bedobja a platform a ...

Tovább Szólj hozzá

nézettség növelés feliratkozás aktivitás elérés youtube csatorna youtube tippek közönségépítés

2021. okt 18.

Újabb Norbi botrány - Így NE kezeld a hozzászólásokat!

írta: Sáringer Viktória
Újabb Norbi botrány - Így NE kezeld a hozzászólásokat!

letoltes_17.jpgMár meg sem lepődünk, ha azt halljuk, hogy Schobert Norbi körül forranak a kedélyek és újabb botrányba került. Na de mégis mi köze ennek a közösségi médiához?

Mondjuk is, mi történt! Kijött egy új termék, amely egy mézpótló, ám a kinézet alapján nem mondjuk meg, hogy nem igazi mézről van szó, mert olyan elemek jelennek meg a csomagoláson, ami a valódi mézre utal, hiába van szó egy mézet nyomokban sem tartalmazó, helyettesítő termékről. Osváth Zsolt a témában készített videójából kiderült, hogy ideig a weboldalon is mézként hirdették (ez azóta már megváltozott) és Norbi egy élő adása keretein belül is mézként utalt rá. Emiatt a méhészek erőteljesen felháborodtak, ám ez még önmagában nem égbekiáltó bűn, habár ...

Tovább Szólj hozzá

üzenetek kommentek botrány ügyfélkezelés konfliktus trollok konfliktuskezelés közösségi média kommunikáció negatív kommentek

2021. okt 17.

Mi is az az organikus elérés a marketingben?

írta: K.Klarissza
Mi is az az organikus elérés a marketingben?

cover_18.jpgHallottál már a vonzás törvényéről? Ez egy filozófia, amely azt jelenti, hogy bármit be tudunk vonzani az életünkbe, amire összpontosítunk. 

Az organikus marketing hasonlóan működik. A cél az, hogy természetesen vonzzuk be a közönséget a márkához vagy a vállalkozáshoz. De hogyan érhető ez el?

Ebben a bejegyzésben áttekintjük, mi is az az organikus marketing és miben különbözik a fizetett marketingformáktól.

Az organikus marketing fő célja a márkaismertség növelése és a közönséggel való kapcsolatépítés , akár oktatási, akár szórakoztató tartalmak révén. Természetesen vállalkozásként többféleképpen kell a potenciális ügyfeleket megszólítani és a már meglévő követőket is kiszolgálni. Ennek egyik módja az ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tartalom javítás tesztelés marketingstratégia optimalizálás organikus célközönség marketing eszközök SEO posztolás tartalomgyártás organikus elérés organikus növelés

2021. okt 15.

A vásárlás és az ügyfélszolgálatok jövője megérkezett!

írta: Sáringer Viktória
A vásárlás és az ügyfélszolgálatok jövője megérkezett!

pexels-tara-winstead-8386434.jpgManapság már teljesen természetes, ha a fogyasztók az online térben vásárolnak, kapcsolatba lépnek kedvenc márkáikkal. Ezt megtehetik a weboldalon, közösségi média oldalakon és bizony az okostelefonoknak hála bárhol és bármikor.

Ma már nem elég, ha van egy hagyományos ügyfélszolgálatod, a párbeszéd és a jelentőségteljes kommunikáció kiemelten fontos a vásárlóknak. A Sprout Social kutatása szerint a fogyasztók 76%-a követ márkákat a közösségi médiában ügyfélszolgálati célok miatt. Így a márkáknak mindenképp érdemes kicsit jobban beleásniuk magukat abba, milyen lehetőségek állnak rendelkezésükre, hogy minél könnyebbé, gyorsabbá, gördülékenyebbé és a vásárlók számára élvezhetőbbé tegyék a kommunikációt.

...

Tovább Szólj hozzá

ügyfélszolgálat fejlesztés technológia automatizálás ügyfélkezelés alexa online vásárlás virtuális asszisztens élő chat hangvezérlés automatizáció live chat chatbot amazon echo google home automatikus üzenet élő csevegés hangsegéd

2021. okt 13.

3 új módszer, mellyel növelheted Facebook csoportod aktivitását

írta: K.Klarissza
3 új módszer, mellyel növelheted Facebook csoportod aktivitását

cover_8.jpegÚgy érzed, jól jönne egy kis frissítés Facebook csoportod életébe? Szeretnél több értéket adni a tagok számára?

Ebből a cikkből megtudhatod, hogyan használd a Facebook csoportok három új funkcióját tagok bevonására és mindenki számára hasznos beszélgetések előmozdítására.

Miért jók a Facebook csoportok?

Lassan és csendesen, de az elmúlt néhány évben a Facebook csoportok a tartalmas, organikus kapcsolattartás kiemelkedő eszközévé váltak. 

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a tény, hogy a Facebookon jelenleg több mint 10 millió csoport található és a legtöbb felhasználó legalább öt különböző csoport tagja. Több mint 600 millió ember tartozik legalább egy Facebook-csoporthoz, amelyben aktívan részt is vesz.

...

Tovább Szólj hozzá

újdonság kérdések csoport ötletek lehetőségek groups interaktivitás facebook group facebook csoport új funkció posztolás

2021. okt 10.

Hogy érd el a megfelelő követőket az Instán?

írta: Sáringer Viktória
Hogy érd el a megfelelő követőket az Instán?

maddi-bazzocco-vbt1ztcssna-unsplash.jpgÚj követőket szeretnél szerezni az Instagramon? Bizony, jól mutat profilodon a magas szám a követők fülnél, de arról se feledkezz meg, hogy az igazán lényeges az, hogy megfelelő követőket szerezz. Minden esetben a minőség a mennyiség felett van.

Miért fontos, hogy kik követnek?

Néhány márka arra koncentrál, hogy minél többen kövessék őket, az nem érdekli őket, hogy ezek botok, vagy a kínálatuk iránt teljesen érdektelen emberek.

A #followforfollow Instagram hashtaghez például milliónyi poszt tartozik. Ennek a lényege, hogy valaki beköveti a másikat annak reményében, hogy az visszaköveti, így növelve egymás követőbázisát. Azonban az ilyenfajta követő sosem fog konverziót hozni, semmilyen téren.  Ugyanis őt nem érdekli ...

Tovább Szólj hozzá

célközönség konverzió hashtag követők hashtag marketing influencer marketing követőszerzés buyer persona követőbázis keresőcímkék követőszám megfelelő követők

2021. okt 09.

Így készíts Instagram tartalomtervet márkád számára!

írta: Sáringer Viktória
Így készíts Instagram tartalomtervet márkád számára!

kaleidico-zrzsukk9c8m-unsplash.jpgSzeretnéd felturbózni az Instagramon organikus tartalmaidat? Most egy olyan útmutatót hoztunk Neked, ami segít egy tartalomterv létrehozásában, így tervezetten, megfontoltan posztolhatsz

Mi a célod az Instagramon?

Lehet, hogy versenytársad márkája nagyon hasonlít a Tiédhez kínálat tekintetében, mégsem érdemes lemásolnod az ő bejegyzéseit. Ugyanis nem biztos, hogy egyezik célotok a platformon való jelenléttel. Egyesek a márkaismertség növelésére, mások az eladások felpörgetésére szeretnék használni Insta profiljukat. Ezekhez mind másfajta bejegyzésekre van szükség. Tehát az elsődleges, hogy eldöntsd, pontosan mit is akarsz elérni az Instagram segítségével.

Íme néhány gyakori cél és hogy hogy érheted el ezeket:

  • A ...
Tovább Szólj hozzá

tartalom stratégia médiatár tervezet vizualitás posztolás tartalomgyártás tartalommarketing Insta közösségi média stratégia tartalomtípus közösségi média kommunikáció tartalomötletek közösségi média jelenlét tartalomterv posztgyártás

2021. okt 08.

Tartalomgyártás? Segítünk!

írta: Sáringer Viktória
Tartalomgyártás? Segítünk!

clayton-cardinalli-c2ttstrpmgu-unsplash_1.jpgA tartalom a siker kulcsa. Lehetünk bármennyire profi hirdetők, lehet termékünk tökéletes és utánozhatatlan, ha nem tudjuk ezt megfelelően tálalni az érdeklődőknek, akkor nem leszünk eredményesek. A jó tartalom megkönnyítheti a vásárlási döntés meghozását. Most ehhez hoztunk pár hasznos, gyakorlati tanácsot!

Válogasd át a tartalmakat!

Néha teljesen el tudunk veszni a saját tartalmaink között is és könnyen előfordulhat, hogy megfeledkezünk egy-két dologról, amit egyébként remekül fel tudnánk használni. Emiatt lényeges a rendszerezés, így mindig tudjuk, mi áll rendelkezésre és milyen típusú tartalmaink vannak. Ez természetesen nem a kedvenc feladatunk általában, de megéri a válogatás és a rendezgetés, mert ez alapján egy ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom optimalizálás arculat posztok posztolás tartalomgyártás tartalommarketing

2021. okt 07.

Nincs rövidebb út a fenntartható közösségi média marketinghez!

írta: Sáringer Viktória
Nincs rövidebb út a fenntartható közösségi média marketinghez!

john-schnobrich-2fpjlaymqta-unsplash.jpgA közösségi média marketing egy komoly dolog, amibe időt, energiát, sokszor pénzt kell fektetnünk. Néha láthatunk olyat, hogy gyors megoldásokat ígérnek, ám ennek kár bedőlni, mert a cél az, hogy egy megfelelő, bevált taktikával hosszú távon érjünk el sikereket. És habár a hirtelen jött, kimagasló siker édes, ha utána hatalmas a zuhanás, az nem feltétlen fog kellemesen érinteni minket.

A stratégia szempontjából tényleg minden egyénre szabott, ahogy azt általában el is mondjuk, nincs egyetlen, mindenkire igaz szabály, ami a siker biztos kulcsa. Lehet, hogy míg egy vállalkozásnak a heti 2 poszt válik be, másnak a heti 6 poszt hozza meg a várt eredményeket. Tehát univerzálisan nem jelenthetjük ki, hogy ha heti x alkalommal, x órakor, x ...

Tovább Szólj hozzá

célok stratégia organikus marketing stratégia aktivitás elérés Facebook Instagram organikus elérés közösségi média stratégia stratégiakészítés elérés csökkenése hosszútávú célok

süti beállítások módosítása