2020. jan 24.

12 vagány Instagram tipp és trükk, hogy még jobb legyen az oldalad!

írta: Sáringer Viktória
12 vagány Instagram tipp és trükk, hogy még jobb legyen az oldalad!

insta_tippek_1.jpgMár használod az Instagramot, de még nem vagy biztos benne, hogy mindent tudsz? A legjobb helyen jársz! Megosztunk Veled pár tippet és trükköt, melyeknek segítségével az Instagram összes funkcióját kihasználhatod, így megkönnyítheted a mindennapjaidat és időt is spórolhatsz!

1. Válts profilt!

Te magad kezeled a céges profilt, de van privát oldalad is? Esetleg több Instagram profil is a kezedben van? Ne jelentkezz mindig ki és be, van gyorsabb módszer is! Az Instagramon van lehetőség több felhasználói profil közötti váltásra – legyen az személyes vagy üzleti oldal. ke_pernyo_foto_2020-01-20_10_22_33.png

Hogy hozzáadj plusz egy felhasználói profilt, kattints a profilodra (alul a jobb szélső lehetőség a menüben), majd a jobb felső sarokban a három vonalra, és itt pedig ...

Tovább Szólj hozzá

tippek

2020. jan 23.

2019-es áttekintő: digitális diplomácia az Instagramon

írta: petrapenovac
2019-es áttekintő: digitális diplomácia az Instagramon

pexels-photo-226664.jpegAz Instagram egyre fontosabb eszközzé válik a világ vezető politikusai és a kormányok számára, hogy kommunikálják célkitűzéseiket és személyesebben tudjanak megjelenni a közönségük számára. Matthias Lüfkens a legutóbbi Twiplomacy jelentésben így fogalmazott a platform használatáról a politikai vezetők körében: „Az Instagram a leggyorsabban növekvő közösségi média hálózattá vált a világ vezetői, a kormányok és külügyminiszterek számára, s a harmadik legtöbbet használt közösségi média platform a Twitter és a Facebook után, mivel a 193 ENSZ tagállam 81%-a aktív a felületen.” Lüfkens hozzátette: „Ami korábban zárt ajtók mögött zajlott, abba manapság már mindenki betekintést nyerhet. A történelem halhatatlanná ...

Tovább Szólj hozzá

diplomácia 2019 twiplomacy digitális diplomácia twitter diplomacy

2020. jan 23.

Így legyél sikeres a közösségi médiában 2020-ban is!

írta: K.Klarissza
Így legyél sikeres a közösségi médiában 2020-ban is!

pexels-photo-196655.jpegA közösségi média egy nagyon gyorsan változó terület, az idő múlásával pedig egyre nehezebbé válik egy hatékony, elkötelezett online közösség kiépítése. Három milliárd ember (a világ népességének körülbelül 40%-a) használja jelenleg a közösségi média platformokat, és átlagosan két órát tölt megosztással, kedveléssel és beszélgetéssel ezeken a csatornákon. A világon jelenleg mintegy félmillió Twitter bejegyzést (tweet) és Snapchat-fotót osztanak meg percenként. Tehát a közösségi média használati aránya nemhogy csökkenést nem mutat, de napjainkban is olyan rohamosan fejlődik, hogy az elmúlt év taktikája gyorsan elavulttá válik. Íme néhány tipp, hogy lépést tarts a folyamatosan változó közösségi médiával: 

...

Tovább Szólj hozzá

siker tippek 2020

2020. jan 22.

Növekszik az influencer marketing jelentősége az Instagramon!

írta: K.Klarissza
Növekszik az influencer marketing jelentősége az Instagramon!

kep1.pngA Klear adatelemző vállalat új jelentést készített az Instagramon jelenlévő influencer marketing helyzetéről - mindezt több, mint hárommillió szponzorált poszt elemzésével. Az adatok azt mutatják, hogy az influencer marketing valóban növekszik. Az elemzés szerint az #ad (#hirdetés) hashtag-et használó Instagram posztok száma a 2018-as évhez képest majdnem 50% -kal nőtt 2019-ben.

Ez valószínűleg nem meglepő - mivel az Instagram használatában is nagymértékű növekedés tapasztalható, így természetes, hogy a cégek is arra törekednek, hogy igazodjanak ehhez a váltáshoz. Azonban a #ad hashtaget tartalmazó posztok elemzésével kep2.pngmeghatározható néhány konkrétabb trend, mely befolyással lehet az Instagram emelkedésére is.

Előszöris az ...

Tovább Szólj hozzá

marketing influencer

2020. jan 22.

A Norbi-botrány a közösségi média oldaláról

írta: Sáringer Viktória
A Norbi-botrány a közösségi média oldaláról

82307183_2313053135476562_3470620195515531264_o.jpg"Réka: - Nem tudod elérni ,hogy egy nap alatt a Fővárosi Állat és Növénykerttől kezdve a Coca-Colán keresztül az Alma együttesig mindenki rólad posztoljon
Norbi: - Fogd meg a söröm..." (Széles Anett)

Miről is van szó?

Hétfőtől az internet zsong attól a „kommunikációs atombombától”, amit Schobert Norbi live videója jelentett. Hogy az utókornak is megőrizzük az információmorzsát, röviden az volt Norbi mondandójának a lényege, hogy a szülés végett elhízott nők miatt tönkremehetnek házasságok, mivel a férfiak így már nem kívánják ugyanúgy kedvesüket, mint korábban. Az üzenet mellett a kifejezésmóddal, a szavak megválasztásával és a stílussal is rengeteg embernek akadt problémája.

Ha szeretnétek, az ominózus első ...

Tovább Szólj hozzá

konfliktus konfliktuskezelés

2020. jan 21.

A közösségi média az új ügyfélszolgálat?

írta: Sáringer Viktória
A közösségi média az új ügyfélszolgálat?

u_gyfe_lszolga_lat.jpgA közösségi média felületek hozzájárulnak, hogy a márkák közelebbi kapcsolatot alakíthassanak ki követőikkel. Ma már sokan tekintenek úgy az egyes cégek Facebook oldalára, ahová bizalommal fordulhatnak problémáikkal is.

Miért alakult ki ez az elgondolás?

Ennek az is az oka, hogy a mai felgyorsult világban már sok embernek nincs kedve, ideje felkeresni a cég honlapját, utánajárni, milyen módon veheti fel velük a kapcsolatot vagy átolvasni a gyakran ismételt kérdéseket, ahol leírják, mi a teendő bizonyos esetekben, például ha az ügyfél elégedetlen, a termék hibás és így tovább. Az is előfordul, hogy valaki alaposan átnézi a weboldalt, a közösségi profilt és még így sem kap választ a problémára, kérdésre, ami foglalkoztatja. ...

Tovább Szólj hozzá

ügyfélszolgálat ügyfél Facebook Instagram

2020. jan 20.

2019 legjobbjai a közösségi médiában – Tanuljunk az előző évből!

írta: Sáringer Viktória
2019 legjobbjai a közösségi médiában – Tanuljunk az előző évből!

battle-black-blur-board-game-260024.jpgEgy év alatt sok minden változhat és érdemes néha visszatekinteni az előző évre, hogy tanulhassunk és felkészülten vághassunk az új esztendőbe. No, nem csak önvizsgálatot tarthatunk ilyenkor, hanem megnézhetjük az előző év közösségi média statisztikáit is és megpróbálhatunk következtetéseket, tanulságokat levonni az eredményekből.

Először nézzük meg, mely márkák Facebook-oldalai kerültek toplistára interakció tekintetében!

  • 2019 januárban, februárban, áprilisban és októberben is első helyen áll a Norbi Update LOW CARB oldala.
  • Márciusban a Coop üzletlánc szerezte meg az első helyezést.
  • Májusban, júniusban, júliusban, és augusztusban is a Moonbasanails Hungary oldala került a dobogó legfelső fokára.
  • ...
Tovább Szólj hozzá

youtube toplista elérés 2019 Facebook

2020. jan 20.

Hozz ki többet közösségi média oldalaidból hotelként is!

írta: K.Klarissza
Hozz ki többet közösségi média oldalaidból hotelként is!

los-angeles-1629161_1280_1.jpgNem árulunk el vele nagy titkot, ha azt mondjuk, az aktív megjelenés a közösségi média platformokon nagy előnyöket hozhat minden vállalkozás számára. Nagyon sokan viszont csak hirdetési helyként használják, holott ezen túlmenően kiváló csatornát jelenthet a vendégekkel való kapcsolattartásra is.

Valamennyi közösségi média csatorna ugyanolyan módon működik? bambara_1.png Attól függően, hogy mi a fő célközönség, jelen kell lenni bizonyos média csatornákon. Különböző kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók több, mint 75%-a tájékozódik a közösségi média platformokon, mielőtt döntést hozna. Természetesen több csatornán is jelen lehetsz, így nagyobb léptékben fogsz lefedettséget szerezni, de a fő, hogy ismerd meg a vendégeidet és ...

Tovább Szólj hozzá

marketing turizmus hotel hotelmarketing

2020. jan 19.

7 dolog, amit a közösségi média tehet a vállalkozásodért

írta: petrapenovac
7 dolog, amit a közösségi média tehet a vállalkozásodért

twitter-facebook-together-exchange-of-information-147413.jpegVállalkozásod sikeressége érdekében elengedhetetlen, hogy célokat tűzz ki. Éppen ezért még az olyan egyszerű dolgokról sem érdemes megfeledkezni, mint létrehozni egy közösségi média platformot céged számára, hiszen ez is csodákat tehet. Összeszedtünk 7 területet, amelyeken a közösségi média segíthet vállalkozásod számára a meghatározott célok elérésében.

Ez a 7 témakör lényegében mindent lefed, amit a közösségi média marketing célú használatával javítani lehet egy cég, termék, márka esetében. Arról nem is beszélve, hogy a három üzleti alapelv – az eladások növelése, a költségek csökkentése és a vásárlói elégedettség fokozása - is szorosan kapcsolódik ezekhez. A közösségi média marketing stratégiai ...

Tovább Szólj hozzá

marketing vállalkozásfejlesztés

2020. jan 17.

Itt legújabb Insta-őrület: Effektusok! Így szerezz vele követőket!

írta: Sáringer Viktória
Itt legújabb Insta-őrület: Effektusok! Így szerezz vele követőket!

effekt_3.jpgAz Instagram növekedésével együtt, egyre többen igyekeznek a platformon minél nagyobb követőtáborra szert tenni. Az Instagram egy fontos platformmá vált a márkák, cégek, hírességek számára, hogy kapcsolatot tartsanak rajongóikkal.
Sok márka van, aki Insta-történetek keretein belül mutatja be az új termékeit és vannak hírességek is, akik Képfolyamba feltöltött fotón osztanak meg fontos híreket követőikkel. Például több sztárterhességet is jelentettek be egy Instára posztolt utalással, fotóval, illetve példaként említhetjük Kylie Jennert is, aki saját smink és arcápolási márkájának új termékeit először mindig 157 milliós követettségű profilján osztja meg.

Ma már meg lehet élni abból, ha valaki influencer és a Youtube ...

Tovább Szólj hozzá

effekt effektus követő