Sarokba szorította a szenátus Zuckerberget, jönnek a mémek!
A Cambridge Analytica botrány miatt két napig kérdezgette 44 amerikai szenátor Mark Zuckerberget.
Bár a meglehetősen hosszú faggatózást nehezen lehet bírni hosszú távon és bizony a szenátorok kérdései között számos olyan téma is szerepelt, ami egyértelműen bizonyította, hogy nem - igazán - tudják, hogy miről is szól ez az egész adatlopásos sztori, hogyan működik a Facebook és úgy ámblokkcuzámmen a közösségi média, Mark meghallgatásával kapcsolatban már rengeteg mém készült. Na jó, ehhez ő maga is hozzájárult, amikor elég gyakran ismételgette a "Sajnálom!" és a "Megkérdezem a kollégáimat." mondatokat...
A mémekből válogattunk:
A legjobb videó...
....és a ...
A Facebook sorra értesíti azokat a személyeket, akiknek a Cambridge Analytica cég vagy a This Is Your Digital Life alkalmazás illetéktelenül használta fel a profilját. Hétfőtől a hírfolyamon keresztül érkezik a tájékoztatás, amelyet a súgóközponton keresztül tudhatunk meg. Mutatjuk pontosan hol is! 
Úgy tűnik, hogy Vevo YouTube-fiókja a hackerek áldozata lett. Számos nagyszerű zenei videót megrongáltak.
Sok helyen gondot jelent, hogy leterhelt az ügyfélszolgálat és nem győzik a telefonokat és az e-mailek megválaszolását. Erre tökéletes segítség tud lenni a social media, ahol hasznos információkat tudunk közzé tenni és segíteni tudjuk, akár a saját márkánkat is.
Sokat szoktunk beszélni arról, hogy milyen fontos a frappáns szöveg a hirdetésnél és milyen hashtageket és emojikat használjunk a bejegyzéseknél, hogy minél látványosabb és szembetűnőbb legyen egy poszt vagy hirdetés. Viszont a színek erejéről viszonylag keveset beszélünk. Most nézzük ezt kicsit közelebbről!
A Facebook, Instagram és Snapchat lehetővé teszi, hogy saját „esemény-specifikus” kiegészítőket készíts. Éltél már a lehetőségekkel?
Az online térben egyre csak növekszik a verseny, így muszáj olyan egyedi trükkökhöz, megoldásokhoz nyúlnunk, ami figyelemfelkeltőbbé teszi az oldalunkat.
Az utóbbi időben nagyon rájár a rúd a Facebookra, egyik botrány jön a másik után, sajnos nem alaptalanul. Lehet, hogy eljött az idő egy másik platform kialakítására, ami kiküszöbölné a már meglévők hibáit? Vagy esetleg egy régi felületet kellene feléleszteni?
Igen, ma már egy magára valamit is adó magánrendelő figyelmet fordít a marketing tevékenységére, hiszen napról napra nő az egészségközpontok száma, akikkel fel kell tudni venni a versenyt, nem csak szaktudásban, hanem marketing szempontból is.
Gyakran emlegetjük a blogokat, hogy érdemes időt és energiát szánni ennek a megvalósítására és karbantartására, hiszen pozitív hatást érhetünk el vele, cégünk fejlődésével kapcsolatban. Na, de nézzük az alapoktól. Mi is az a blog pontosan? Hogyan válasszuk ki a cégünknek legmegfelelőbb témakört és milyen blogmotort használjunk?