2018. ápr 02.

A Facebook korlátozta a chatbotokat

írta: Klausz.Melinda
A Facebook korlátozta a chatbotokat

blogstat_3.jpgA Cambridge Analytica botrány miatt a Facebook megkérte az alkalmazásfejlesztőket (például a Chatfuel-t és a ManyChat-et), hogy ideiglenesen szüneteltessék az alkalmazások kapcsolódását az üzleti oldalakhoz.

A Facebook közölte , hogy megvizsgálja az összes olyan alkalmazást, amelyek nagy mennyiségű információhoz jutottak korábban. Csökkentik az adatokhoz való hozzáférést és a gyanús tevékenységgel rendelkező alkalmazásoknál teljes ellenőrzést végeznek.

Ha egy alkalmazást eltávolítanak az oldalunkról, erről tájékoztatást küldenek, ha pedig olyan fejlesztőket találnak, akik visszaéltek a személyazonosításra alkalmas adatokkal, őket letiltják. 

Ezen kívül a Facebook igyekszik fejleszteni az adatvédelmet és a tudatos ...

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem alkalmazás app adatlopás chatbot

2018. ápr 02.

Négy lecke, amit a Nat Geotól tanulhatsz

írta: andisipiczki
Négy lecke, amit a Nat Geotól tanulhatsz

natgeo.png

A Facebookon 45 millió, az Instagramon 80 millió követője van a National Georapchic-nak. Ezeknek a számoknak köszönhetően ez a platform az egyik legnagyobb híresség a „nem-celeb” listán. Ha bármelyik csatornáját követed, akkor érted, hogy miért. A képek és a videók lenyűgözők és a történetek csodálatosak.

A stratégia 4 alapvető pillérre épül, amit Annabelle Canwell a Nat Geo utazási partnere el is árult a legutóbbi ITB berlini konferencián.

  1. Tartsd magad a márkához

Ismerd a márkádat és testesítsd meg a társadalomban. „Az emberek ezt várják és tisztelik” - mondta Canwell.

A társadalmi felelősségvállalással szembeni elkötelezettséggel összhangban a National Geographic elindította az "Emberek és az ...

Tovább Szólj hozzá

2018. már 23.

Hogyan elemezd az Instagram sztorijaidat az „Insight-on” keresztül?

írta: andisipiczki
Hogyan elemezd az Instagram sztorijaidat az „Insight-on” keresztül?

img_5706.jpgAz Instagram sztoridat használod marketingnek? Vajon hol találhatóak a mutatói? Ebben a bejegyzésben kiderül, hogy hogyan használhatod az elemzéseidet a történeteidnél.

Miért követi nyomon a KPI az Instagram sztoridat?

A történetek az Instagram szerves részeivé váltak. 800 millió aktív felhasználó közül naponta 300 millión készítenek saját sztorit. Nem meglepő módon a márkák is.

A történetek azonnal megjelennek és 24 órán belül eltűnnek (kivéve, ha kiemeld őket) úgy tűnhet, hogy nincs szükség teljesítménymutatóra. Ha azonban időt és energiát fektetsz a bele akkor nem árt tisztában lenni a teljesítményekkel.

Íme 4 mutató, amivel felmérheted az Instagram történeteid hatékonyságát az Insight segítségével.

  1. ...
Tovább Szólj hozzá

2018. már 22.

Hogyan szerezz követőket a közösségi médiában?

írta: andisipiczki
Hogyan szerezz követőket a közösségi médiában?

increase-3172499_640.jpgMiért nehéz követőt szerezni a közösségi médiában? Ha valaki megkérdez egy marketingszakértőt arról, hogy hogyan szerezhet követőket azt a választ fogja kapni szinte minden esetben,hogy “Gyárts tartalmakat!”. Jó út, de nem a legjobb stratégia, írja Neil Patel.

A Ruthgers Egyetem tanulmánya szerint 9 féle tartalom van amit gyárthatsz:

  1. Informàció megosztás
  2. Saját branded promózása
  3. Véleményézés/Panaszkodás
  4. Random gondolat
  5. Követők megkérdezése egy adott témáról
  6. Anekdota (rólad)
  7. Anekdota (másról)
  8. “Elérhető” állapot fenntartása
  9. Én most ezt csinálom…

 

Ha jól megnézed, csak 2 lehetőség közül választhatsz:

  • Magadról beszélsz amitől könnyen önzőnek titulálhatnak
  • ...
Tovább Szólj hozzá

2018. már 22.

Milyen adatokhoz férnek hozzá a Facebook alkalmazások?

írta: BDóra.
Milyen adatokhoz férnek hozzá a Facebook alkalmazások?

fb_2.pngFelröppent a hír a Facebook tájáról egy igen kellemetlen  adatlopási botránnyal kapcsolatban, miszerint 50 millió ember adataihoz fértek hozzá egy alkalmazáson keresztül.

Mi lesz ennek a vége? Javasoljuk, hogy nézz rá Te is a saját felületedre, hogy milyen alkalmazásoknak adtál eddig hozzáférést a személyes adataidhoz!

 

Mutatjuk, hogy hol tudod ezt megnézni:

  • Jobb felső sarokban a nyíl legördítésénél találod a beállítások menüpontot, kattints rá!
  • Itt baloldalon találod az adatvédelmet.
  • Ennek a lekattintása után láthatod, hogy milyen alkalmazásoknak adtál hozzáférést, és használhatják a Facebookon elérhető személyes adataidat.

alkalmazas.PNG

Mit tudsz tenni ellene?

A korábban leírt lépésekben az alkalmazás ...

Tovább Szólj hozzá

alkalmazás

2018. már 22.

Mark Zuckerberg közleménye az adatbotrányról

írta: andisipiczki
Mark Zuckerberg közleménye az adatbotrányról

16176889_112685309244626_578204711_n.jpgA héten a New York Times információi szerint közel 50 millió Facebook felhasználó személyes adataihoz jutott hozzá a Cambridge Analytica nevű adatelemző cég. Mark Zuckerberg a Facebook alapítója és tulajdonosa ma egy közleményt adott ki a saját profilján. 

„Szeretnék megosztani egy friss információt a Cambridge Analytica helyzetről- beleértve a már megtett lépéseket és a következőket is a fontos kérdés megoldására.

Az a felelőségünk, hogy megvédjük az adataitokat és ha ezt nem tudjuk akkor nem érdemes csinálni. Azon dolgoztam, hogy megértsem, hogy mi történt és meggyőződjek róla, hogy nem történik meg ez újra. A jó hír, hogy megelőzzük a bajt, hogy ezek megtörténjenek újra, évekkel ezelőtt megtörténtek ...

Tovább Szólj hozzá

biztonság adatvédelem botrány Zuckerberg

2018. már 21.

A Z-generáció elhagyja a közösségi médiát?

írta: andisipiczki
A Z-generáció elhagyja a közösségi médiát?

zgen_1.pngA „Z” generáció, vagyis az 1990-es évek közepén és a 2000-es évek elején született emberek 34 százaléka azt állítja, hogy rendszeresen kikapcsolja a közösségi médiát, és 64 százalékuk mondja, hogy szünetet tartanak a platformokról - derül ki a Hill Holliday kutatásból.

A kutatásból az is kiderül, hogy elég ellentmondásos a generáció szemlélete:

  • 41%-uk a közösségi médiától idegesek, szomorúak és depressziósak lesznek, míg 77%-uk azt nyilatkozta, hogy több az előnye, mint a hátránya a használatának.
  • 22%-a a válaszadóknak azt mondta, hogy a közösségi média visszaatartja őket, de 71% állítása szerint pozitív hatással van a kapcsolataira.
  • 29% negatív hatásokról számolt be az önbecsülésükkel kapcsolatban, ...
Tovább Szólj hozzá

z-generáció

2018. már 20.

Így töröld közösségi média felületeidet, hogy valóban törlődjenek...

írta: andisipiczki
Így töröld közösségi média felületeidet, hogy valóban törlődjenek...

fbalgo_1.pngA közösségi médiában nagyon vékony a határ a hasznosság és a függőség között. Elhatározni, hogy törlöd a fiókod és meg is tenni... nem egyszerű történet. A platformok nagyon ragaszkodó típusok, hiszen szinte mindent tudnak rólad, ezért is nehéz megválni tőlük. Íme néhány tipp, hogyha mégis „megszabadulnál” a közösségi médiától. (Ha csak egy kis időre is)

Facebook

Ha már függesztetted valaha a fiókodat, akkor észrevehetted, hogy a következő bejelentkezéskor minden „visszaállt” az eredeti állapotába, mintha mi sem történt volna. Ennek az az oka, hogy a felfüggesztés nem egyenlő a törléssel. Ha deaktiválod a fiókod akkor csak elrejted a profilodat mások elől, ezzel érintetlenné válik a Facebook szerverén. Ennek ...

Tovább Szólj hozzá

függőség törlés internetfüggőség

2018. már 20.

Esik a hírek megjelenése a Facebookon...

írta: andisipiczki
Esik a hírek megjelenése a Facebookon...

fbalgo.pngJanuárban a Facebook kiadott egy közleményt miszerint csökkentik a hírek áramlását a hírfolyamon, helyette és az ismerősök/rokonok bejegyzéseit helyezik előtérbe. Valójában már egy éve drasztikusan esik a hírek megjelenése.

A Parse.ly adatai legalábbis azt mutatják, hogy a 2016-os amerikai elnökválasztást megelőzően a webhelyek forgalmának több, mint 40%-a érkezett a Facebookról. 2017 év végére ez az arány kevesebb, mint 26%-ra csökkent. Ez a tendencia valószínűleg folytatódik, ahogy a Facebook is változtatja az algoritmusát.

A Recode által támogatott februári konferencia keretében Adam Mosseri a hírcsatorna főnöke elmondta, hogy az elkövetkezendő hónapokban a hírek a hírcsatornának tartalmának nagyjából 4 százalékát ...

Tovább Szólj hozzá

algoritmus hírfolyam edgerank

2018. már 18.

9 tipp, hogy hogyan növeljük az organikus elérést a Facebookon!

írta: BDóra.
9 tipp, hogy hogyan növeljük az organikus elérést a Facebookon!

nextgov-medium.jpgFacebook algoritmus változás ide vagy oda, törekedni kell az organikus elérések növelésére, hogy ne kelljen minden pénzünket a hirdetésekbe ölni. Erre hozunk most néhány tippet, miként is lehet ezt egy kicsit felpörgetni anélkül, hogy hatalmas összegeket költenénk el a kampányokra

  • Kérdezz! – olyan kérdést tegyél fel, amivel válaszra ösztönzöd az olvasót. Például egy étteremnél, „Te is imádod a palacsintát?”, a bejegyzés szövegét még ki lehet egészíteni azzal, hogy „Várjuk szeretettel a Te kedvenc édességed képét is hozzászólásban!” Ez, ha jól sikerül, interakciót lehet generálni az oldalon.

 

  • Együttműködések – érdemes keresni olyan céget, akivel ki tudjátok egészíteni egymás szolgáltatását, ...
Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása