Hogyan legyél jó/jobb író?
A PR szakemberek általában nagyon jól írnak, de sajnos nem minden cég tudja megfizetni a megfelelő szakembereket. Ha saját vállalkozásod van, kerülhetsz abba a helyzetbe, hogy neked kell sajtóközleményeket, híreket, közösségi média posztokat vagy beszédeket fogalmazni. Adunk néhány tippet, hogyan írj jobban és kreatívan!
Olvass sokat!
Nem titok, hogy az olvasás jobb íróvá tesz, az viszont kihívás lehet, hogyan szakíts rá időt a zsúfolt mindennapokban. A digitális világban persze inkább a telefonunkat vagy a tabletet vesszük elő, és az interneten böngészünk. Ezt felejtsük el néha, és vegyünk a kezünkbe egy könyvet például ingázás közben vagy lefekvés előtt. Keresd meg a hozzád illő műfajt, így kedvet kaphatsz az ...
Ismered a Slow mozgalmakat? Amik arról szólnak, hogy lassuljunk le… na ez a weboldalaknak nem lenne túl nyerő ötlet.
Ne dőlj hátra, ha a weboldalad első oldalon szerepel a Google találati listáján! A lista ugyanis személyre szabott, nézd meg olyan böngészőben is, amiben nem vagy jóval kisebb valószínűséggel kerestek rá a nevedre!
A honlapodra vagy webshopodba fontos, hogy esztétikus és szép fotókat tölts fel a termékeidről, melyeket a közösségi felületeiden is tovább oszthatsz. Ha szeretnéd, hogy többen vásároljanak tőled, légy igényes a képeidre . Érzelmeink befolyásolnak, mikor megnyomjuk azt a bizonyos „Kosárba helyezés” gombot, és ha a kép nem vált ki belőlem elég motivációt, akkor nagyon hamar ott fogom hagyni az oldaladat. Ha nem szeretnéd egy fotósra bízni termékeid fotózását, akkor mutatunk néhány tippet, hogy mire érdemes odafigyelned.
Az első és legfontosabb íratlan szabály: Ne töltsd le mások fényképeit, majd használd fel sajátodként! Ez nem csupán íratlan szabály, hisz ez a tevékenység büntethető. Ugye nem kell magyaráznunk, hogy miért? Ilyen esetekben, az sem segít, ha megjelöld a kép eredeti forrását, ahonnan lementetted, a felhasználáshoz ugyanis hozzá kell járulnia a kép készítőjének is! 
Számos dolgot félreérthetünk a Facebook kapcsán. Kezdjük is egy nagyon fontos dologgal, amire sokan nem gondolnának, de sajnos már nem egyszer találkoztunk ezzel a hibával.
A szilikonvölgy kalózai
Stresszhelyzetben az ember nem mindig tud objektíven gondolkodni. Ez igaz az egyének és a szervezetek válságára is. A közösségi médián elkerülhetetlen, hogy kritikát vagy negatív hozzászólást adjanak az emberek, de ezt muszáj higgadtan kezelni. Mutatunk egy listát, amely ebben segít neked!
Elhatároztad, hogy saját Google AdWords kampányt indítasz? Nem lehetetlen, hiszen nagyon sok segédanyag áll rendelkezésre az online felületeken. Mi is adunk egy kis segítséget néhány hirdetési hálózatban használt fogalom meghatározásában.