Mire jó a remarketing?
Biztos sokszor hallottad már ezt a szót, de tudod, hogy mi ez és hogyan működik pontosan?
Tegyük fel, hogy egy nap arra ébredsz, szükséged van egy futócipőre, holott életedben nem futottál rendesen - kivéve mikor a busz után rohansz, hogy el ne menjen nélküled. Ezen a napon a nagy lelkesedés hatására mindenféle sport oldalt végig böngészel a megfelelő futócipőért, ami elindíthatja futókarriered már ettől a héttől kezdve. Rámegy a fél napod a keresgélésre és végül nem veszel semmit, gondolva hogy még átrágod magad rajta, vagy a lelkesedésed el is illan a nap végére.
Másnap már eszedbe sem jutna a téma, de a hirtelen mindenhol futócipők kezdenek felbukkanni a gépeden, telefonodon. Bárhol böngészel a neten, folyamatosan azok a ...
Pedig Te minden lehetőségre, kulcsszóra és beállításra rengeteg időt és energiát szántál? Ha nem látod a kívánt eredményeket, akkor érdemes utánanézni min lehetne még változtatni.
A Google hirdetések létrehozása, manapság már egy külön szakterület.
Úgy érzed nem elég hatékony a tartalommarketinged? Ez nem biztos, hogy azért van, mert rossz a tartalom, sőt, talán még átkozottul jó is! A probléma abban rejlik, hogy a nap minden percében több száz blogbejegyzés és több millió poszt kerül ki az online felületekre. A tartalmaidat tehát elnyomja a célközönségedre zúduló több ezer más kép, videó és szó.
Még a mai napig is igaz, hogy a legjobb reklám a szájról szájra terjedő ajánlás. De mit tudunk tenni, hogy a vásárlóink megosszák véleményüket közösségi oldalunkon? Mutatjuk!
A legutóbbi bejegyzésben megnéztük,
Fogadni mernénk, hogy ismered az érzést, mikor beállítod a Facebook hirdetésed a jó eredményekre várva, de nem történik semmi. Rengeteg hirdetés bukik meg nagyon apró hibák miatt. Egy igazán jó ajánlathoz, kell egy kiemelkedő részlet, ami megragadja az ember figyelmét és további cselekvésre készteti.
Az
Első pillantásra talán nem tűnik forradalmi újításnak, de az Instagram éppen most tett egy jelentős lépést afelé, hogy márkabarát platform legyen.