2017. ápr 04.

Mire jó a remarketing?

írta: Székács Alexa
Mire jó a remarketing?

remarketing-dilate-digital.jpgBiztos sokszor hallottad már ezt a szót, de tudod, hogy mi ez és hogyan működik pontosan?

Tegyük fel, hogy egy nap arra ébredsz, szükséged van egy futócipőre, holott életedben nem futottál rendesen - kivéve mikor a busz után rohansz, hogy el ne menjen nélküled. Ezen a napon a nagy lelkesedés hatására mindenféle sport oldalt végig böngészel a megfelelő futócipőért, ami elindíthatja futókarriered már ettől a héttől kezdve. Rámegy a fél napod a keresgélésre és végül nem veszel semmit, gondolva hogy még átrágod magad rajta, vagy a lelkesedésed el is illan a nap végére.

Másnap már eszedbe sem jutna a téma, de a hirtelen mindenhol futócipők kezdenek felbukkanni a gépeden, telefonodon. Bárhol böngészel a neten, folyamatosan azok a ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 03.

Nem működik a kampányod?

írta: Székács Alexa
Nem működik a kampányod?

social-media-marketing-campaigns-marketing.jpgPedig Te minden lehetőségre, kulcsszóra és beállításra rengeteg időt és energiát szántál? Ha nem látod a kívánt eredményeket, akkor érdemes utánanézni min lehetne még változtatni.

Nagyon sokan beleesnek abba a hibába, hogy túl sok kulcsszót adnak meg egy hirdetéshez. Ha például nyelvoktatást tartasz Budapesten, és a kulcsszavak közé felveszed az oktatás szót, akkor már biztos, hogy ezen a területen javítanod kell.
Mi a probléma ezzel? Ha erre a szóra rákeres valaki, még nem biztos, hogy nyelvoktatást keres.
Ha rákattint, akkor elköltöttél 30-100 Ft-ot feleslegesen… illetve mennyit is? Szorozd meg annyi emberrel, akik „tévesen” kattintottak. Ha viszont nem kattintanak, akkor az átkattintási arányod fog csökkenni, ami a hirdetésed ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 03.

GoogleAdWords első lépések

írta: Székács Alexa
GoogleAdWords első lépések

50735_c4fd_40.jpgA Google hirdetések létrehozása, manapság már egy külön szakterület. 

Hogyan lehetsz hatékony benne?

Hozz létre egy kiváló hirdetési kampányt, kövesd az eredményeket és közben korrigálj!
Ugye milyen egyszerűen hangzik?

Aki először jár ezen a felületen talán hamar el is bizonytalanodik és visszafordul. Mi is azt javasoljuk, ha nem vagy biztos a beállításokban, bízd inkább szakemberre a dolgot, hisz rengeteg apróságon elúszhat a kampányod sikere, energiád, ráfordított időd és pénzed. Megosztunk most veled néhány lépést és gondolatot, ami reméljük segíteni fog.

1. A legfontosabb : határozd meg a kampányod célját! E nélkül el se indulj.
Mi a cél? Például vásároljanak a webshopodból, látogassák meg a honlapod, hívják ...

Tovább Szólj hozzá

google adwords

2017. már 27.

Tűnj ki a tömegből a szövegeddel!

írta: Janni Anikó
Tűnj ki a tömegből a szövegeddel!

content-marketing-1.jpgÚgy érzed nem elég hatékony a tartalommarketinged? Ez nem biztos, hogy azért van, mert rossz a tartalom, sőt, talán még átkozottul jó is! A probléma abban rejlik, hogy a nap minden percében több száz blogbejegyzés és több millió poszt kerül ki az online felületekre. A tartalmaidat tehát elnyomja a célközönségedre zúduló több ezer más kép, videó és szó.

Hogyan javíthatsz ezen? Javasolunk néhány dolgot, hogy kitűnj a tömegből!

 

Összpontosíts a célra!

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy egy-egy tartalom kidolgozására helyezik a hangsúlyt, de nem a végső célra koncentrálnak. Gondold át, mi a célod a bejegyzésekkel, majd építsd fel őket az adott cél köré. Az eredmény biztosan az inspiráló tartalom és az érdeklődő ...

Tovább Szólj hozzá

pr szövegírás tartalommarketing

2017. már 16.

Te tudod mi a legjobb reklám?

írta: Székács Alexa
Te tudod mi a legjobb reklám?

unnamed-1_0.jpgMég a mai napig is igaz, hogy a legjobb reklám a szájról szájra terjedő ajánlás. De mit tudunk tenni, hogy a vásárlóink megosszák véleményüket közösségi oldalunkon? Mutatjuk!

  1. Először is jó ha tudod, hogy honnan érkezik be a legtöbb vásárlásod. Ezt a statisztikákból ki is derítheted. Mégis elsődleges prioritású, hogy a Facebookon jó véleménnyel legyenek rólad, hisz sokan csak, mint egy megerősítésképpen is ránéznek az oldaladra, azon belül pedig mások véleményére. Ezért mindenképp használd ki ezt a reklámlehetőséget és legyen nyilvános a Vélemények (Reviews) fülecskéd.

Lehetőleg minden szöveges véleményre reagálj, akár pozitív akár negatív kritika ér, hogy az oda látogató harmadik fél lássa, foglalkozol ...

Tovább Szólj hozzá

vélemény kritika értékelés

2017. már 14.

8 tipp a jó hirdetés teszteléshez

írta: Székács Alexa
8 tipp a jó hirdetés teszteléshez

picture-1-300x188.pngA legutóbbi bejegyzésben megnéztük, mi az felosztásos tesztelés a Facebook hirdetéskezelőben , ebben a bejegyzésben olvashatjátok a legfontosabb részleteket, amit a felosztásos hirdetés tesztelésnél figyelembe kell vennetek.


Minden hirdetés 3 legfontosabb eleme a főcím, a szöveg és egy call-to-action, vagyis cselekvésre késztető apróság.

1. Az első és legfontosabb, hogy a főcím már megragadja a figyelmet! Az emberek 80% továbbsiklik az érdektelen címek felett. Ezért fontos, hogy felhívja magára a célközönség figyelmét.

Rögtön az elején indíthatsz egy figyelemfelkeltő kérdéssel . Ez ugyanis megakasztja és gondolkodásra készteti az embereket, valamint olyan érzést kelt bennük, mintha egy beszélgetésre invitálnád őket.

2. ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés tesztelés split split testing

2017. már 14.

Kell a segítség a közösségi médiában? Tessék!

írta: Székács Alexa
Kell a segítség a közösségi médiában? Tessék!

Ha Te is abban a cipőben jársz, hogy nem szeretnél már minden közösségi felületbe külön belépegetni, akkor most szólunk, hogy van megoldás! Nem is egy!

Mutatunk néhány olyan alkalmazást, ami segíthet egy felületen belül kezelni a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest stb. oldalainkat.

1. Buffer (https://buffer.com/)

Mindenkinek érdemes legalább egyszer kipróbálnia. Gyorsan összekötheted a Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter stb. csatornáddal és kezdődhet is az időzítés, poszt írás, elemzés, analizálás! Felhasználóbarát felületét igazán egyszerű használni! Nézd csak mennyire: 

2. Everypost (http://everypost.me/)

Azoknak ajánljuk, akik többen dolgoznak együtt egy oldalon és mindig friss, új témákat ...

Tovább Szólj hozzá

2017. már 09.

Felosztásos tesztek a Facebook-on

írta: Székács Alexa
Felosztásos tesztek a Facebook-on

ab-testing-blog.pngFogadni mernénk, hogy ismered az érzést, mikor beállítod a Facebook hirdetésed a jó eredményekre várva, de nem történik semmi. Rengeteg hirdetés bukik meg nagyon apró hibák miatt. Egy igazán jó ajánlathoz, kell egy kiemelkedő részlet, ami megragadja az ember figyelmét és további cselekvésre készteti.

Nézzük meg nagy vonalakban, hogy milyen egy jó hirdetés:
1. Mivel sokszor ez a legelső benyomása valakinek a termékedről vagy szolgáltatásodról, fontos, hogy nagyon jól és pontosan fogalmazd meg az üzeneted az emberek felé.
2. Legyen lényegre törő és érezhető, hogy valós problémákra nyújt megoldást.
3. Ha jól kommunikálsz az ügyfelekkel, az még több ügyfelet fog magával hozni, így növekedni fog az üzleted is.
4. A hirdetésednél ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés

2017. már 09.

10 kérdés, ha nem működnek a Facebook hirdetéseid...

írta: Székács Alexa
10 kérdés, ha nem működnek a Facebook hirdetéseid...

fbads.pngAz Adespresso összegyűjtötte a 10 legjellemzőbb kérdést, amit akkor kell feltenni magunknak, ha nem jól működik a hirdetésünk.

  1. Elég figyelemfelkeltő, designos képet használok?
    Az egyik leggyakoribb hiba, a gyenge minőségű kép használata. Figyeljünk rá oda, hogy ha nincs megfelelő képünk, nézzünk körül stock fotós oldalon! Pozitív, megbízható érzetet kell, hogy keltsen a fotó.
  2. Hibáztam a szövegírásnál bármit is?
    Ha a betűtípus olvashatatlan, a szóköz, térköz elosztása nem megfelelő, nincs szöveg tagolás, esetleg még helyesírási, elgépelési hibákkal is tele van a szöveg, akkor van mit újraterveznünk. Legyen a megfogalmazás rövid, megragadó és lényegretörő, természetesen a célközönségnek megfelelő hangnemben.
  3. ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2017. már 09.

Új, de miért jó az új Instagram carousel?

írta: Janni Anikó
Új, de miért jó az új Instagram carousel?

ig-carousel-02-2015.jpgElső pillantásra talán nem tűnik forradalmi újításnak, de az Instagram éppen most tett egy jelentős lépést afelé, hogy márkabarát platform legyen.

Az Instagram legújabb frissítésének köszönhetően egy bejegyzésben akár több fotót és videót is megoszthatsz, amit a felhasználók végig lapozhatnak majd. Sokáig több kép megosztására csak kollázsok készítésével volt lehetőség, ami nem minden célra ideális megoldás. Bár a Snapchat-et utánzó funkciójában már össze lehetett kapcsolni a posztokat, ezek eltűntek 24 óra után.

Ez a frissítés azért is fontos, mert átveszi a Facebook fotó album funkcióját is, hiszen már ezzel a lehetőséggel az Instagram-on is több képet tölthetnek fel a felhasználók. Így egy nyaralás vagy ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása