Növeld Insta követőid számát organikusan!
Kíváncsi vagy, hogyan szerezhetsz Instagram követőket anélkül, hogy botokért vagy a bekövet-kikövet alapú programokért fizetnél? Bár ez nem olyan egyszerű, mint régebben, de továbbra is lehetséges több követőt szerezni az Instagramon, ha ismerjük a megfelelő taktikát!
A kulcs a következetesség
Tudjuk, tudjuk, már ezerszer hallottad, hogy mennyire fontos a következetes kommunikáció és posztolsz is rendszeresen, de még nem jöttek az eredmények és már unod. Ne add fel! A következetesség nem hoz több ezer követőt napok alatt, de még csak hetek alatt sem, viszont lassan, de biztosan építheted követőbázisodat valódi, elkötelezett követőkkel. És egy hűséges, valóban érdeklődő felhasználó többet ér, mint ezer vásárolt követő.
...
Az Instagram nemrég bejelentette, hogy eltávolítja a hashtag-ek követésének lehetőségét. De mit jelent ez a változás, és hogyan érinti azokat, akik üzleti célokra használják a platformot? Legyen szó márkáról vagy influencerről, ez minden alkotóra hatással van. Nézzük, mit kell tudni, miért történik ez és mit tehetsz, hogy a lehető legjobban alkalmazkodj az újításhoz!
A YouTube marketing világában a helyes stratégiák alkalmazása kulcsfontosságú, hogy tartalmad kitűnjön. A platform SEO rendszere kihívásokat rejt, viszont a hashtag-ek segíthetnek növelni a videók láthatóságát és elérését. Már jó eséllyel használtál hashtageket az Instagramon vagy TikTok-on, viszont arról sokan megfeledkeznek, hogy a többi közösségi felületen is rendkívül hatékony eszköznek bizonyulhatnak a keresőcímkék. A YouTube sem kivétel és most azt is eláruljuk, miért érdemes hashtag-eket használnod, és ezek hogyan segíthetik tartalmi stratégiádat!
A közösségi média hatása a mai társadalomra vitathatatlan. Az itt megosztott tartalmak és nézőpontok villámgyorsan terjednek az online térben és erősen befolyásolják, hogyan értékelünk történéseket és híreket. Most egy bűneset kapcsán érdemes megvizsgálnunk, milyen hatása van a közösségi médiának az általános megítélésre és mennyire nagyban tudja befolyásolni a valódi életben való történéseket!
Statisztikák, érdekességek és egy kis visszatekintő következik évösszefoglaló blogposztunkban. Ha van pár perced olvasni, akkor a következő kérdésekre biztosan választ kapsz: Hol lehet hirdetésekkel elérni az egyes célcsoportokat? Hogyan interneteznek a tizenévesek? És milyen trendek igazolódtak be idén?
A közösségi média világa gyorsan változik és minden platformnak megvan a saját közönsége és tartalomtípusa, amely a legjobban működik rajta. Ebben a cikkben megvizsgálunk pár népszerű platformot és eláruljuk, hogyan érhetsz el rajtuk sikert!
Tudod, melyik tartalomtípus működik legjobban az Instagramon vagy a Facebookon? Ha nem vagy biztos benne, nem vagy egyedül. Szerencsére nem kell találgatnod: egy kutatás elvégezte a munka nehezét és a megszerzett adatok segítenek eligazodni!
Ugyanazt a tartalmat mindenhol közzétenni elavult stratégia. Persze vannak olyan felületek, amik között megvalósítható az átmentet úgy, hogy az elősegítse az üzenet érvényülését (például a Facebook és Instagram). De máshol ez egyáltalán nem mutat jól és az eredmények tekintetében sem jó ötlet. Például egy TikTok-trend hiába arat nagy sikert a felületen, máshol értetlenül állhatnak hozzá az emberek
A jelenségnek már neve is van, ez a „Quishing”, ami a QR-kód és a Fishing kifejezés összeolvadásból jött létre. A korábbi, hagyományos linkkel próbálkozó, telefonszámokra sms-ként vagy e-mailben érkező adathalász üzenetekre már van megfelelő krízisterve a nagyvállalatoknak, azonban a QR-kódos módszer kiskaput enged ezeknek. 
Az influencer marketing elképesztő gyorsasággal fejlődik és minden iparág a maga módján próbálja kihasználni a közösségi média erejét. Míg a szépség-, divat- és fitneszmárkák már régóta érnek el sikereket a közösségi oldalakon, más ágazatok, például az oktatás, még most is próbálgatják szárnyaikat. 