2019. okt 07.

Hamis poszt jelent meg egy hamis KFC oldalon...

írta: Klausz.Melinda
Hamis poszt jelent meg egy hamis KFC oldalon...

...avagy miért (ne) így akadj ki a munkahelyedre!

chip-cirspy-delicious-1583884.jpgKiakadtál a munkahelyedre? 

Elő szokott fordulni ilyesmi.

Viszont az elmúlt napok közéleti és nem közéleti poszthadjáratai egyértelműen rámutatnak nagyon sok dologra, ami miatt nézzük végig az éppen most aktuális KFC ügyet és vegyük végig a munkavállalói és munkáltatói oldal felelősségét!

Adott tehát egy oldal, amelyen a következő poszt jelent meg: konfl.png

Egy hivatalos étteremlánc nyilvános posztja...

Első blikkre legalábbis úgy tűnik.

Ami fura, az a nyelvezet, de láttunk már olyat a világtörténelem során, amikor egy oldal adminisztrátora "kiakadt" és kifakadt, azonban itt NEM ez a helyzet.

Ha jobban megnézzük az oldalt, egyértelműen látszik, hogy szeptember végén létrehozott felület, amelyen keresztül már csak az a ...

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem internetbiztonság

2019. aug 27.

6 tipp a hatékony hírlevélhez

írta: R Judit
6 tipp a hatékony hírlevélhez

mathyas-kurmann-fb7ynpbt0l8-unsplash.jpgA hírlevél egy rendkívül értékes marketing eszköz, ami sokat segíthet az ügyfeleid oktatásában és meggyőzésében. A hírlevelek segítenek szem előtt tartani a márkádat a fogyasztók számára, hitelességet és tekintélyt teremthetnek, valamint értesítik az olvasót az új termékekről és hírekről. Lehet, hogy új vagy a hírlevelek küldésének világában, vagy az is lehet, hogy már sokat kiküldtél, de egyik sem teremtett igazi elkötelezettséget. A következőkben bemutatjuk a hatásos hírlevél hat kulcsfontosságú elemét, amelyek Neked is segíthetnek, hogy e-mailjeid vonzzák és ösztönözzék az olvasókat.

  1. Jó tartalommarketing

A hasznos és jó tartalom az egyik legfontosabb prioritás a hatékony hírlevelek létrehozásakor. A ...

Tovább Szólj hozzá

2019. aug 26.

Tinder randi helyett tüntetés

írta: R Judit
Tinder randi helyett tüntetés

Te jobbra vagy balra húznád a hong kongi zavargást?

yogas-design-rpzeq7ttrr8-unsplash.jpgA Tinder nevezetű applikációt, úgy hisszük senkinek sem kell bemutatni. Ez az app romantikus emberi kapcsolatokról dönt jobbra vagy balra húzással, melyben nagy szerepet játszik az illető kinézete és a profilban leírt bemutatkozása. De ki hitte volna, hogy a rapid randik modern változata sorsdöntő is lehet olyan fontos kérdésben, mint a Hong Kong-i törvényhozás.

Mégis mi folyik Hong Kongban - dióhéjban?

A tüntetések 2019. júniusában kezdődtek, amikor Kína el akart fogadtatni egy hong kongi kiadatási törvényt. Vagyis, ha valaki Hong Kongban követ el bűnt, akkor azt átviszik Kínába és ott döntenek a sorsa felől, igazából Kína bárkit elfogathatna Hong Kongban és Kína más részeire szállíthatná, hogy ott folytassák le a tárgyalást ...

Tovább Szólj hozzá

közösségi média tinder digitális diplomácia

2019. aug 05.

El lehet titkolni az influencer együttműködéseket?

írta: Sáringer Viktória
El lehet titkolni az influencer együttműködéseket?

Így reklámoznak az influencerek...

blogger-bodyblendz-brand-1191524.jpgA WFA kutatásában rámutat néhány érdekes részletre az influencer marketing kapcsán. Melyik közösségi média felületeken dolgoznak a márkák legszívesebben az influencerekkel? El lehet titkolni az együttműködéseket? Termékkel is ki lehet fizetni az influencereket? Az alábbiakban ezekre a kérdésekre is megtudhatjuk a választ!

Melyek azok a platformok, ahol a márkák rátalálnak az influencerekre?

Az Instagram erősen vezet - a megkérdezett cégek közül mindegyik használja az applikációt influencer marketing tevékenységhez. Második helyen áll a Facebook (85%) az influencer kollaborációk terén, míg harmadik a Youtube (67%) és meglepő módon majdnem a márkák fele (44%) használja a Snapchat-et marketing célok elérésére! A Twittert 33% ...

Tovább Szólj hozzá

influencer

2019. aug 01.

8 tipp gyermeked online biztonságáért!

írta: Sáringer Viktória
8 tipp gyermeked online biztonságáért!

biztonsagos_a_tiktok3.jpgÖsszegyűjtöttünk 8 egyszerű lépést, amivel nagyon sokat tehetsz azért, hogy gyermeked minél biztonságosabb felhasználója legyen az online világnak. Ezeket érdemes már akkor tudatosítanod benne, amikor megkapja az első internet-képes telefonját vagy használni kezdi a számítógépet.

  1. Ne ossz meg személyes információkat online!

    Ide tartozik a lakcím, e-mail cím és a telefonszám is. Nem tanácsos a teljes név és életkor megadása sem azokon a közösségi platformokon, ahol ez nem kötelező.
    Például a Facebookon is beállítható, hogy ne mutassa senkinek az életkort, az Instagramon pedig egyáltalán nem kötelező nyilvánosan kiírni ezeket az adatokat.
  2. Mindig gondold át, mielőtt megosztasz valamit!

    Legyen ez kép, videó vagy ...
Tovább Szólj hozzá

gyerek internetbiztonság

2019. júl 30.

Biztonságos a TikTok gyerekeknek?

írta: Sáringer Viktória
Biztonságos a TikTok gyerekeknek?

biztonsagos_a_tiktok.jpgA TikTok nevű videókészítő és -megosztó applikáció javasolt életkora 13 éves kor feletti. Ez egy ingyenesen, mobilon elérhető alkalmazás. Egyik legnépszerűbb témája a dalokra való tátogás, vicces videók készítése és kihívások teljesítése. A fiatalok nagyrésze fent van a TikTokon, amiről a legtöbb szülő nem is teljesen tudja, mit takar.

Lássuk, milyen veszélyeket rejt az alkalmazás!

Felnőtt tartalmak a TikTokon

Az applikációban elérhető tartalmak egy része csak felnőtteknek ajánlott. Olyan videók is megtalálhatóak a felületen, amikben önbántalmazás a téma, vagy drog- és alkoholfogyasztás látható, explicit szexuális utalásokat tartalmaznak, durva nyelvezetet vagy veszélyes videlkedési formákat promótálnak. Ezeket a ...

Tovább Szólj hozzá

tiktok musically

2019. júl 30.

Utazol? Jól nézd meg hova, mert fele sem igaz annak a képáradatnak, amit az Interneten találsz...

írta: Sáringer Viktória
Utazol? Jól nézd meg hova, mert fele sem igaz annak a képáradatnak, amit az Interneten találsz...


bali0.PNGCsak a szememnek hiszek - vallják sokan, de a mai világban már ez sem állja meg a helyét. Még amit látunk is kénytelenek vagyunk megkérdőjelezni. Főleg, ha egy közösségi platformon lévő képről vagy videóról van szó... 
Az Instagram modellek is előszeretettel használnak retusáló applikációkat vagy akár profi fotósokat kérnek fel, hogy tökéletesre alakítsák képeiket és eltűntessék hibáikat. Azonban nem csak akkor kell kritikusnak lennünk, ha másokról készült fotókat nézegetünk, hanem amikor utazási célt is választunk. Bizony, már abban sem lehetünk biztosak, hogy vajon valaki ténylg ott járt-e, ahol állítja és az látható a képen, ami a valóságban is...

Ezzel kapcsolatban nemrég a s aját tapasztalatunkat osztottuk meg Faro ...

Tovább Szólj hozzá

utazás átvágás

2019. júl 29.

Influencert keresel? Ezeket a szempontokat gondold át!

írta: Sáringer Viktória
Influencert keresel? Ezeket a szempontokat gondold át!

influencermunka3.jpgA WFA marketingtanulmánya segít nekünk eligazodni akkor, amikor influencert keresünk. Nézzük végig a legfontosabb szempontokat a megfelelő együttműködő partner kiválasztásához.

Jóhír és minőség mindenekfelett

A márkáknak fontos presztizsük megtartása, így alaposan meg kell gondolniuk, kikkel dolgoznak együtt. A minőségi tartalom és a megfelelő influencer kiválasztása kulcsfontosságú.

Cél meghatározása

Mindig elengedhetetlen, hogy legyen egy kitűzött üzleti célunk, melynek elérésére törekszünk és ezalól az influencer marketing sem kivétel. Egy 2018-as kutatásban így rangsorolták a célokat a megkérdezettek: első helyen a márka tudatosítása, ismertetése, másodikként az új (cél)közönség elérése és csak ezután ...

Tovább Szólj hozzá

influencer

2019. júl 29.

Letarolja az Internetet a TikTok?

írta: Horváth.Szilveszter
Letarolja az Internetet a TikTok?

tiktok.jpegA világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformját, a TikTok nevezetű közösségi alkalmazást sok felnőtt és szülő egyáltalán nem ismeri, holott letöltése immár rekordokat döntöget a fiatalok körében. A TikToknak mára már több mint 500 millió aktív havi felhasználója van.

A TikTok a kínai Douyin és Musical.ly egyesítéséből 2018. augusztusában létrejött applikáció, mely főképp a tinédzsereknek szól. Az alkalmazást világszerte már 1 milliárd felhasználó töltötte le, míg az aktív havi felhasználókat tekintve is hamarosan leelőzheti az Instagramot, mivel havi 70-75 millió új felhasználóval bővül. Már Magyarországon is vannak több százezer követővel rendelkező TikTok-felhasználók, illetve milliós ...

Tovább Szólj hozzá

tiktok

2019. júl 27.

Az Internet forradalma

írta: Horváth.Szilveszter
Az Internet forradalma

internet_forradalom.jpgAz Internet a következőképp definiálható a kommunikáció szempontjából: lehetővé teszi az információk közzétételét, cseréjét és tárolását. A globális kommunikáció és információáramlás már létezik, az Internet csak összehozza egy kalap alá, és azonnalivá teszi. Az Internet lehetővé teszi a személy személlyel vagy csoporttal történő kommunikációját és a közösségek számára elérhető anyagok publikációját, de ne keverjük össze az Internetet azzal a tartalommal, amit megosztunk.

Az Internet fejlődésének és terjedésének sebessége piacvezető jelenség. A kínálatot elsősorban a magánszektor szállította, hogy megfeleljen az egyre növekvő közszükségletnek. Ennek az a következménye, hogy az Internethez való ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása