2016. nov 06.

5 súlyos hiba, amit a közösségi médiában elkövethetsz

írta: Székács Alexa
5 súlyos hiba, amit a közösségi médiában elkövethetsz

A legújabb kutatások szerint a marketingesek 82%-a hiszi, hogy a közösségi médián keresztül jelentős anyagi megtérülés várható. Ha Te ezt mégsem tapasztalod, sőt pont az ellenkezőjét érzed minden erőfeszítésed ellenére, akkor lehet, hogy egy vagy több hibát is elkövetsz a lent felsoroltak…

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 06.

Hogyan szerezd meg a millenáris generáció márkahűségét?

írta: Janni Anikó
Hogyan szerezd meg a millenáris generáció márkahűségét?

Manapság nem ösztönöz sok dolog a márkahűségre, csak egy apadó számú ügyfélkör lesz lojális cégedhez. Nem hibáztathatóak a fogyasztók, hiszen az online térben folyamatosan felülvizsgálják döntéseiket, PPC reklámokkal találkoznak mindenhol és rövid időre kötik le a figyelmüket az aktuális…

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 01.

Hogyan használd fel a Halloweent kampányaidra?

írta: Székács Alexa
Hogyan használd fel a Halloweent kampányaidra?

A közelgő ünnepek mindig képesek kicsit felpezsdíteni nem csak a hangulatunkat, de a közösségi oldalainkat is! Érdemes már előre tervezni a naptárban és kihasználni ezeket! Az ötlet egy koppenhágai vidámparkból fakad, (Tivoli Garden) érdemes tőlük (is) inspirálódni! Röviden a történetük: szerették…

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 01.

Hogyan használd a tartalommarketinget a PR kampányban?

írta: Janni Anikó
Hogyan használd a tartalommarketinget a PR kampányban?

A tartalommarketing és a PR bizonyos szempontból közel áll egymáshoz: az egyik módszereket nyújt arra, hogy a cég üzenete eljusson a nyilvánossághoz; a másik pedig olyan tartalmakat nyújt a céggel kapcsolatban a fogyasztóknak, amelyek vonzóak, hasznosak számukra. A tartalommarketing jó módszer…

Tovább Szólj hozzá

pr tartalommarketing