2020. okt 19.

3 módszer a személyes márkaépítés megerősítéséhez

írta: K.Klarissza
3 módszer a személyes márkaépítés megerősítéséhez

cover_7.jpgA COVID-19 járvány következtében végbemenő globális változások közepette sok ember sokkal több időhöz jutott, amelyet arra használnak, hogy személyes márkájukat felépítsék és maximalizálják profiljukat online platformokon keresztül. A digitális platformok minden eddiginél magasabb elköteleződési arányt mutatnak, több ember keres online információt és szórakozást, így figyelmüket a közösségi platformokra és más alkalmazásokra összpontosítják. Ez tehát tökéletes alkalom a személyes márkaépítésre! De hogyan javíthatod láthatóságodat és alapozhatod meg helyed vezetőként a szakterületeden? Összegyűjtöttünk 3 módszert, mely a segítségedre lehet, ha erősíteni szeretnéd személyes márkádat a közösségi médiában!

Nézz a LinkedIn mögé!

linkedin-3157977_1280.jpgA legtöbben azt feltételezik, hogy a karrier növekedésével kapcsolatban ez az egyetlen közösségi platform, amelyre érdemes időt szánni, ám ez csupán egy mítosz. Igen, a LinkedIn kulcsfontosságú kiindulópontként, hiszen valóban elengedhetetlen a digitális első benyomás létrehozásához és a szakmai hálózat bővítéséhez, de nem alkalmas az általad közzétett tartalom megosztására és a beszélgetés megkezdésére. Ehhez Neked kell megtalálnod a számodra ideális közösségi platformot!

Népszerűsítsd a szakértelmedet!

public-speaking-3159217_1280.jpgHa valamiben szakértő vagy, tudasd, és ötleteidet oszd meg a világgal! A konferenciákon való előadások, a testületekben való részvétel, valamint az újságírókkal és az adott szakterületen dolgozó egyéb vezetőkkel való kapcsolattartás lehetővé teszi, hogy megismerkedj azokkal az emberekkel is, akik hozzásegíthetnek személyes és szakmai céljaid elérésében. Oszd meg proaktív megközelítéssel tapasztalataidat a közösségi médiában és mutasd meg a világnak, hogy nyitott vagy a szakmai interakciókra és szívesen válaszolsz a felmerülő kérdésekre!

Légy következetes a közösségi médiában!

social-media-3313867_1280.jpgMivel komolyan gondolod a karrieredet, ezért azt szeretnéd, ha komolyan vennének. Közösségi fiókjaid, ha következetesen kezeled őket, platformot kínálnak az ingyenes PR-ra, ami mind az értékesítés, mind a toborzás szempontjából segítséget nyújthat. Ráadásul imázs-megerősítéssel is jár! Ha online hiteles személyes márkád van, szavaid nagyobb súlyt élveznek a potenciális ügyfelek és más külső kapcsolattartók között, ami azt jelenti, hogy valószínűleg ezáltal nagyobb sikert fogsz elérni. A közösségi médiában történő görgetésnek nem kell hasztalannak vagy produktívnak lennie. Valójában a közösségi platformok alkalmat nyújtanak olyan lehetőségek létrehozására és megragadására, amelyek alig egy évtizede hatalmas korlátokba ütköztek volna.

Kezdd fenti három stratégiával és meglátod, meddig érhet el személyes márkád!

befunky-collage_5.jpg

Ha szeretnéd megismerni a mi kezdeti történetünket, hogyan léptünk ki a közalkalmazotti pályáról és indult útnak a kozossegi-media.com, kattints IDE!

Önismeret, önbizalom, önazonosság és a hatékonyan használt megfelelő marketingkommunikációs eszközök belőled is kihozzák a maximumot! Ha szeretnéd, hogy segítsünk eladható és szerethető énmárkád megvalósításában, akkor most rendhagyó módon egyszerre egy coach és egy közösségi média menedzser segít Neked! A külső-belső átalakulásért kattints IDE!

 

Forrás:

https://www.socialmediatoday.com/news/the-importance-of-personal-branding-on-social-media-in-2020-infographic/575575/

https://www.forbes.com/sites/williamarruda/2020/04/07/3-ways-to-build-a-stronger-personal-brand-on-social-media/#2548c96b6647

Szólj hozzá

márka márkaépítés személyes márka LinkedIn