2020. nov 08.

Márkaépítés felsőfokon – Facebook 1. rész

írta: Szaller Nikolett
Márkaépítés felsőfokon – Facebook 1. rész

A Facebook-márkaépítést sokan a platform más közösségi oldalakhoz képesti elavultsága miatt veszett fejsze nyelének könyvelik el. Valóban az Instagram, a YouTube, de még a TikTok népszerűsége is sokkal jelentősebbnek mondható napjainkban, de ezen oldalba vetett hitünket sem szabad elveszíteni.…

Tovább Szólj hozzá

ötletek márka márkaépítés személyes márka énmárka

2020. nov 07.

Ezeket a borítókép méreteket használd a Facebook oldalaknál, csoportokban és eseményeknél!

írta: K.Klarissza
Ezeket a borítókép méreteket használd a Facebook oldalaknál, csoportokban és eseményeknél!

A Facebook folyamatosan fejlődik, változik, ezért fontos, hogy mindig az aktuális, ideális képméreteket vegyük figyelembe és használjuk. Különösen igaz ez az oldalunk, a csoportunk és az eseményünk borítóképeinél. Könnyű dolgunk lenne, ha ugyanazokat a méreteket használhatnánk mindhárom területen,…

Tovább Szólj hozzá

tipp kép tippek borítókép

2020. nov 05.

Hogyan alakul ki a fogyasztói attitűd?

írta: petrapenovac
Hogyan alakul ki a fogyasztói attitűd?

Igazán különleges kérdés, hogy egyes emberek (különösen a fiatalok) hogyan alakítják ki elsődleges hozzáállásukat bizonyos dolgok felé. Mi alapján döntenek az adott termékek, márkák és üzletek mellett? Hogyan hatnak a családtagok, a közeli barátok és a hírességek (akár influencerek) a választásaikra…

Tovább Szólj hozzá

vásárlás fogyasztó vásárló attitűd

2020. nov 05.

Láss tisztán az influencerek kapcsán!

írta: Sáringer Viktória
Láss tisztán az influencerek kapcsán!

Az utóbbi időszakban egyre gyakrabban hallhatjuk azt a szót, hogy influencer, azonban nem biztos, hogy pontosan tudjuk, mit jelent, kit takar a fogalom. Egyesek amolyan negatív jelzőként emlegetik gúnyosan az influencereket, míg mások helytelenül aggatják rá ezt a megnevezést személyekre. Most…

Tovább Szólj hozzá

youtube pénzszerzés véleményvezér instagram influencer Instagram

2020. nov 04.

A döntésen túl: fogyasztás és birtoklás

írta: petrapenovac
A döntésen túl: fogyasztás és birtoklás

Általában a fogyasztói magatartás három fú aspektusát szokás vizsgálni, ezek pedig a döntések termékekről, szolgáltatásokról és márkákról. Valójában azonban jóval többről van szó. A termék használatából eredő tapasztalat, a birtoklás érzése, a termékek tényleges fogyasztása mind-mind hozzájárulnak a…

Tovább Szólj hozzá

vásárlás termék fogyasztó vásárló

2020. nov 03.

A te márkád színe milyen „személyiséget” mit sugall?

írta: petrapenovac
A te márkád színe milyen „személyiséget” mit sugall?

A fogyasztók bizony személyiséget kapcsolnak a márkákhoz, pontosabban személyiségjegy-szerű tulajdonságokat, amik segítenek számukra a különbségtételben és a választásban. Ez legtöbbször a márkához fűződő személyes benyomásaik és érzéseik alapján alakul ki. Ebben gyakran az is közrejátszik, hogy…

Tovább Szólj hozzá

vásárlás színek érdekesség szín fogyasztó márka

2020. nov 02.

Fogyasztói motiváció: igények és célok

írta: petrapenovac
Fogyasztói motiváció: igények és célok

Gyakorlatilag az emberek, fogyasztók igényei adják a modern marketing alapját. Egy cég sikere abban rejlik, hogy mennyire hatékonyan tudja felismerni és kielégíteni ezeket az igényeket. A marketingesek nem kreálnak új igényeket, azonban az tagadhatatlan, hogy nagy szerepük van abban, hogy felszínre…

Tovább Szólj hozzá

vásárlás motiváció fogyasztó vásárló cél

süti beállítások módosítása