Hogyan kérj NYILVÁNOSAN bocsánatot? Tanulj a legnagyobb márkáktól!
Bizony története során előbb vagy utóbb minden cég eljut oda, hogy valamilyen kisebb vagy éppen komolyabb dolog miatt elnézést kell kérnie az emberektől. A hibákat belátni és tömegek előtt elismerni nem egyszerű, de mégis létfontosságú a továbblépéshez. Most hoztunk pár példát sikeres márkáktól, hogy ihletet meríthess az ő stratégiájukból!
Bocsánatkérés a popkultúrában
1. Lizzo
A Grammy díjas művész, Lizzo hatalmas felháborodást váltott ki az interneten, miután egy számában a rajongók fogyatékosság ellenes kifejezést véltek felfedezni. Lizzo és csapata gyorsan cselekedett, újra felvették a kislemezt, és nyilatkozatot tettek közzé a közösségi médiában.
— FOLLOW @YITTY (@lizzo) June 13, 2022
Lizzo egy rövid bocsánatkéréssel több dolgot is elért: elismeri a hibát, beazonosítja, miért szimpatizál a közönségével, és egy cselekvő lépéssel zár, hogy megbocsájtást nyerhessen a felhasználóktól. Lizzo személyes márkája az inkluzivitásról és az önszeretetről szól, ezért bocsánatkérése őszinte és pontos.
Hollywood Reporter
Egy dolgot mindannyian tudunk: ne köss bele képregény rajongókba, különösen ne a Marvel fanokba. 2022. júliusában a Hollywood Reporter egy félreérthető cím miatt került a rajongók kereszttüzébe. Sokan tartották a címet bántónak, lekicsinylőnek és felesleges feszültségkeltésnek.
He's Captain America. This is not up for debate. This is a fact. As for "who is entitled to the shield", Sam is. Sam is who Steve gave that shield to. Sam deserves to be Cap, and Anthony Mackie deserves some more respect. This is a shameful headline.
— vee � behrad tarazi thirst squad™️ (@dametokillfor) July 8, 2022
Még Chris Evans is megszólalt az ügyben, amire a Hollywood Riporter válaszolt is és arra használta fel a tweet-et, hogy bocsánatot kérjen. Bocsánatkérésük rövid és kedves volt, de mégis elismerték, hogy hibáztak.
We hear you. We weren't clear. Yes, Anthony Mackie IS Captain America https://t.co/i3FSRQV8wT
— The Hollywood Reporter (@THR) July 9, 2022