2022. nov 08.

Hogyan értékesíts a TikTokon?

írta: K.Klarissza
Hogyan értékesíts a TikTokon?

cover_15_1.jpgA TikTok a kisvállalkozások tulajdonosainak fontos közösségi média platformjává vált. Akár márkaismertséget szeretnénk építeni, akár vállalkozásunk értékesítését szeretnénk növelni, ez az egyre népszerűbb közösségi média platform erőteljes fegyver a marketing arzenáljában. 

Ebből a cikkből megtudhatod, milyen fontos szempontokat érdemes figyelembe venni, ha értékesíteni szeretnél a TikTokon.

A TikTok rövid idő alatt az egyik vezető közösségi média platformmá vált, mintegy 78,7 millió felhasználóval rendelkezik az Egyesült Államokban. A teljes számból körülbelül 37,3 millió felhasználó tartozik a Z generációhoz.  A TikTokon való részvétel tehát segíthet elérni a Z generációt, amely a vásárlók egy rendkívül befolyásoló csoportjába tartozik.

Íme, a TikTokon történő értékesítés legfontosabb előnyei

Megcélozhatjuk a Z generációt, amely a globális fogyasztók több mint 40%-át teszi ki. A videók növelik a konverziós arányt, tehát a TikTok, mint videós platform, vonzó konverziós arányokat biztosíthat vállalkozásod számára. Valójában a felhasználók 37%-a azonnal megvesz egy adott terméket, amint felfedezi azt egy TikTok videóban.

Ha pedig ez sem lenne elég, könnyen találhatsz TikTok influencereket, akik hamar hírét tudják vinni termékeidnek/szolgáltatásaidnak.

A felhasználók nem passzívak a TikTokon a magával ragadó élmény miatt; a felhasználók nemcsak tartalmat néznek, hanem a videó hangját is hallgatják. Így könnyen felkeltheted a figyelmüket, ha érdekes és szórakoztató tartalmakat hozol létre. Sőt, a TikTok felhasználók 38%-a általában a barátaikat és családtagjaikat is meggyőzi, hogy olyan termékeket vásároljanak, amelyeket a TikTok videókban láttak.

Hogyan nyerhető el az ügyfelek hűsége? Kattints és tudd meg a választ!

Szólj hozzá

vásárlás felhasználók online marketing értékesítés élmény termék ügyfél vásárló konverzió közösségi média z generáció ügyfélhűség újgenerációs felületek értékesítés a tiktokon