Hogyan értékesíts a TikTokon?
A TikTok a kisvállalkozások tulajdonosainak fontos közösségi média platformjává vált. Akár márkaismertséget szeretnénk építeni, akár vállalkozásunk értékesítését szeretnénk növelni, ez az egyre népszerűbb közösségi média platform erőteljes fegyver a marketing arzenáljában.
Ebből a cikkből megtudhatod, milyen fontos szempontokat érdemes figyelembe venni, ha értékesíteni szeretnél a TikTokon.
A TikTok rövid idő alatt az egyik vezető közösségi média platformmá vált, mintegy 78,7 millió felhasználóval rendelkezik az Egyesült Államokban. A teljes számból körülbelül 37,3 millió felhasználó tartozik a Z generációhoz. A TikTokon való részvétel tehát segíthet elérni a Z generációt, amely a vásárlók egy rendkívül befolyásoló csoportjába tartozik.
Íme, a TikTokon történő értékesítés legfontosabb előnyei
Megcélozhatjuk a Z generációt, amely a globális fogyasztók több mint 40%-át teszi ki. A videók növelik a konverziós arányt, tehát a TikTok, mint videós platform, vonzó konverziós arányokat biztosíthat vállalkozásod számára. Valójában a felhasználók 37%-a azonnal megvesz egy adott terméket, amint felfedezi azt egy TikTok videóban.
Ha pedig ez sem lenne elég, könnyen találhatsz TikTok influencereket, akik hamar hírét tudják vinni termékeidnek/szolgáltatásaidnak.
A felhasználók nem passzívak a TikTokon a magával ragadó élmény miatt; a felhasználók nemcsak tartalmat néznek, hanem a videó hangját is hallgatják. Így könnyen felkeltheted a figyelmüket, ha érdekes és szórakoztató tartalmakat hozol létre. Sőt, a TikTok felhasználók 38%-a általában a barátaikat és családtagjaikat is meggyőzi, hogy olyan termékeket vásároljanak, amelyeket a TikTok videókban láttak.