2015. ápr 15.

A Foursquare és a Twitter együtt!

írta: Klausz.Melinda
A Foursquare és a Twitter együtt!

Úgy tűnik, hogy a Twitter továbbra sem ül a babérjain, hanem egyre inkább próbál az élre törni. Nemrég számoltunk be a Twitter és a Google társulásáról, most itt az újabb szövetség, mégpedig a Twitter és a Foursquare között. Innentől pedig a tweetekben helyszíneket is tehetünk közzé. Az új funkció…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 15.

Magyar APPok hódítják meg a világot!

írta: Klausz.Melinda
Magyar APPok hódítják meg a világot!

Mondják, hogy találékony ember a magyar, nincs ez másként a közösségi média, azon belül pedig a mobilos alkalmazások terén sem! Nemrég mutattak be két magyar találmányt is, ami korszakalkotó lehet az okostelefonok világában. Az egyik alkalmazásnak köze van ahhoz is, hogy most már hivatalos a hír,…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 13.

Tanulj együtt a Facebook-kal! Leckék közvetlenül Zuckerberg csapatától!

írta: Klausz.Melinda
Tanulj együtt a Facebook-kal! Leckék közvetlenül Zuckerberg csapatától!

Nemrégen mutatta be a Facebook a 3 új termékét a marketingesek számára: a Blueprint, ami elsősorban az ügynökségeknek, nagyvállalatoknak nyújt segítséget, a Learn How, ami a kisvállalkozások munkáját segíti, és a Cheat Sheet, amely egy segédanyag a hirdetésekhez. A Blueprint 35 online…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 09.

Valóban jól teljesítenek a videós hirdetések Facebookon?

írta: Klausz.Melinda
Valóban jól teljesítenek a videós hirdetések Facebookon?

Kutatások alapján 2015-ben már a Facebookra feltöltött videók nagyobb elérést eredményeznek, mint a képek, ezért a vállalatok elkezdtek a videós hirdetésekben gondolkodni. A kérdés megválaszolásához, hogy a videós hirdetések ténylegesen jobb eredményeket hoznak-e, a Facebook Marketing Science…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 07.

A Google hamarosan bünteti a nem mobilbarát honlapokat!

írta: Klausz.Melinda
A Google hamarosan bünteti a nem mobilbarát honlapokat!

A Google algoritmusa folyamatosan változik, amely nagy hatással van a cégek honlapjainak megítélésére. 2011-ben érkezett a Google Panda, aminek a lényege a rossz minőségű tartalmak háttérbe szorítása, 2012-ben pedig megszületett a Pingvin, aminek a feladata a spamnek vélt weboldalak…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 07.

Miért hagynak el a követőink/rajongóink?

írta: Klausz.Melinda
Miért hagynak el a követőink/rajongóink?

A szakítás legtöbbször fájdalmas dolog, így van ez a közösségi média világában is. Viszont míg a szakításnál mindkét fél hibás lehet, online nagy valószínűség szerint a tartalommarketingben lesz a probléma, azaz nem tettünk meg mindent azért, hogy megtartsuk a követőinket. Persze néhány követő…

Tovább Szólj hozzá

2015. ápr 03.

A UPC lekapcsolt, de ez csak az előjel: eljött az internet aranykorának a vége!

írta: Klausz.Melinda
A UPC lekapcsolt, de ez csak az előjel: eljött az internet aranykorának a vége!

Sajnos nem április tréfa, hogy az egyik legnagyobb internetszolgáltató (UPC) korlátozza két televíziós műsorszolgáltató (RTL Klub és MTVA) és még számos más weboldal tartalmait. Az ok egészen „egyszerű”: a szolgáltató bevételi forrásként tekint a hálózatára érkező forgalomra. A kérdés csupán annyi,…

Tovább Szólj hozzá

2015. már 27.

Jogtiszta képek? Nem probléma!

írta: Klausz.Melinda
Jogtiszta képek? Nem probléma!

Mivel az emberek 65%-a vizuális típus, ezért a potenciális vásárlók figyelmének felkeltésének egyik legegyszerűbb trükkje a képek használata. Ezeknek a képeknek a keresése viszont nem egyszerű. Valószínűleg mindenki először a Google-el próbálkozik. Mikor végre kiválasztod a megfelelő stílusút és…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil