2015. már 05.

Szövetkezik a Google és a Twitter!

írta: Klausz.Melinda
Szövetkezik a Google és a Twitter!

Már hivatalos: a Google társult a Twitterrel! Hogy mi lesz ennek az eredménye? Nem más, mint hogy innentől a keresési eredmények között a Twitter bejegyzések is szépen felsorakoznak, a Google pedig hozzáférést kap a Twitter adatbázisához, így mindkét fél jól jár. Innentől kezdve pedig a régebbi…

Tovább Szólj hozzá

2015. már 05.

Hogyan kezdj hozzá a Facebook hirdetésekhez?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan kezdj hozzá a Facebook hirdetésekhez?

Már régóta bosszankodunk azon, hogy a Facebookon az elérés egyre csak csökken. Sokan még mindig nem akarják elhinni, hogy az organikus bejegyzések elérése 2-6% jelenleg (tehát amit megosztasz oldaladon az aktív(!!!) rajongóid 2-6%-a látja csupán). Ezért fel kell kötnünk a gatyánkat és megtanulnunk…

Tovább Szólj hozzá

2015. már 04.

Facebook hirdetések osztályozása

írta: Klausz.Melinda
Facebook hirdetések osztályozása

A Facebook létrehozott egy pontrendszert a hirdetők számára, melynek célja, hogy kiszűrjék a nem megfelelő hirdetéseket és külön válassza azokat a komoly hirdetőktől. A jó hirdetések kevesebbe fognak kerülni. Tehát amelyik hirdetés magas pontszámot kap, annak kevesebb lesz a hirdetés költsége, hogy…

Tovább Szólj hozzá

2015. már 02.

Hogyan használd jól az Instagramot?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan használd jól az Instagramot?

Az Instagram több, mint egy egyszerű képmegosztó felület, ezt a 300 millió felhasználószám is igazolja havonta. Érdemes lehet a vállalatoknak is felfigyelni a közösségi oldal adta lehetőségekre és kihasználni ezeket. De hogyan? Ismerd meg a célközönségedet! Az Instagramon a felhasználók 90%-a…

Tovább Szólj hozzá

2015. feb 20.

Hogyan teszteld a közösségi média felületeket?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan teszteld a közösségi média felületeket?

Az egyik legjobb módja a közösségi médiában, hogy javítsunk eredményeinken, ha új dolgokat próbálunk ki. Ha valami új ötlet pattan ki a fejünkből, vagy egy új stratégiát álmodtunk meg, mindenképpen próbáljuk ki, aztán meglátjuk, hogy mi történik. A tesztelési fázisban az egyik legfontosabb kérdés a…

Tovább Szólj hozzá

2015. feb 18.

Neked való a Facebook hirdetés?

írta: Klausz.Melinda
Neked való a Facebook hirdetés?

Egy jó Facebook hirdetést létrehozni nem egyszerű. Bár a rajongói oldalakon a bejegyzés kiemelése és a hirdetés gombok megnyomása egyszerűnek tűnnek, ha ezzel él az ember, könnyen csalódhat! Ráadásul a Facebook hirdetés nem mindenkinek való, el is mondjuk, miért! Felsorakoztatunk néhány érvet és…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 29.

Hogyan hozzunk létre tökéletes LinkedIn profilt?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan hozzunk létre tökéletes LinkedIn profilt?

A LinkedIn kapcsán a legtöbbször feltett és persze a legfontosabb kérdés: Hogyan tudom tökéletesíteni LinkedIn profilomat? Semmi sem mond el többet rólunk, mint a saját profilunk. Próbálkozhatunk bármivel, amíg a profil nincs teljesen a helyén. Íme tehát néhány tipp, amivel felturbózhatjuk…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil