2018. már 14.

Álláskeresés a Facebookon?

írta: BDóra.
Álláskeresés a Facebookon?

facebook-3157981_640.jpgIgen, ma már ezt is lehet! J Eddig külön csoportokhoz kellett csatlakozni, amelyek akár szakmára lebontva lettek létrehozva, azért, hogy a kereslet és a kínálat minél gyorsabban megtalálja egymást. Ma már ez még könnyebbé vált…

A megfelelő szakember megtalálása sosem egyszerű, ezért ezt a folyamatot szeretné megkönnyíteni a Facebook és bevezettek egy olyan új funkciót, ami nagyon kedvezően hathat a vállalkozások munkaerő bővülésére.

Az új álláskönyvjelző https://www.facebook.com/jobs vagy a Marketplace „Állások”-nál lehet keresgélni és a bal oldalsó sávban szűrőket is be lehet állítani, hogy könnyebben megtaláljuk az érdeklődésünknek és képzettségünknek megfelelő pozíciót. Az álláshirdetések ugyan úgy ...

Tovább Szólj hozzá

munka állás munkakeresés munkahely

2018. már 12.

Kreatív hirdetési megoldások

írta: BDóra.
Kreatív hirdetési megoldások

kreativ2.PNGMindenhol csak azt hallani, hogy „Hirdetni, hirdetni és hirdetni!” ez a legfontosabb, hogy elérjük a közönséget. Ez részben így is van, csak nem mindegy, hogy ezt miként tesszük. Lehet, hogy nagyobb sikereket is el tudnánk érni, ha egy kis kreativitással megbolondítanánk a hirdetéseinket.

Kezdjük is rögtön egy nagyobb cég ötletével, ami 72%-al megnövelte a vászonmegtekintések számát. Az egyik társaság a Royal Caribbien virtuális túrára vitte az érdeklődőket az új hajója avatása alkalmából. Gyönyörű panorámaképekkel a tengeri létről, a 10 szintes csúszdaparkon át a robotcsaposig és a csodálatos kilátásról szolgáltatott élményt. Átlagosan 72 másodpercig nézték a videót az emberek.

 

Összeszedtünk néhány ...

Tovább Szólj hozzá

2018. már 09.

Diákok sztrájkoltak az internetfüggőség ellen

írta: BDóra.
Diákok sztrájkoltak az internetfüggőség ellen

igromania-1894847_640.jpgKevesekről mondható el a mai világban, hogy ne okos telefont használnának, és ne lenne rajta internet előfizetés. Ez önmagában nem is lenne probléma, hiszen a technológia fejlődik és ezzel fontos lépést tartani. Viszont ennek a túlzott használata komoly kérdéseket vet fel. Vajon hova vezet majd az állandó internetezés és eszközfüggőség?

Erre a problémára már a Standfordi Egyetem hallgatói is felfigyeltek és felszólították az Apple-t március elején ( PcMag ), hogy vezessenek be olyan fejlesztéseket, amivel a felhasználók kevesebbet tudják, illetve korlátozottabban tudják használni a telefonjukat. A hallgatók azt kérték a probléma orvosolására, hogy a Repülőmódhoz hasonlóan hozzanak létre olyan funkciót, ami korlátozza a ...

Tovább Szólj hozzá

internet függőség gyerekek internetfüggőség internetfüggő

2018. már 07.

Vége a kettős hírfolyamnak a Facebook-on!

írta: BDóra.
Vége a kettős hírfolyamnak a Facebook-on!

exp.pngKettős hírfolyam?  A Facebookon szinte napról napra tapasztalhatunk változtatásokat, ami leginkább annak érdekében történik, hogy a felhasználóknak valamilyen formában kedvezzenek. Most egy olyan funkcióról írunk, ami végül nem került ki a Facebook teljes hírfolyamába. Na, de mi is az a kettős hírfolyam?

Az Explore Feed azt a célt szolgálta a teszt időszakban, hogy két külön hírfolyamot hoztak lére, ahol az egyik hírfolyamban a saját családi, baráti, ismerősi kör szerepelt, a másikban pedig a cégek oldalai és reklámjai. Ezt a lehetőséget a felhasználók visszajelzései miatt kezdték el tesztelni, mert nem szerették volna, hogy az emberi kapcsolataik háttérbe szorítkozzanak továbbra is a hirdetések hatására.

 

Az alábbi 6 ...

Tovább Szólj hozzá

2018. már 02.

Új lehetőségek a Youtube-on

írta: andisipiczki
Új lehetőségek a Youtube-on

yt.pngSzeretnéd megtartani a feliratkozóidat? Érdekel, hogy hogyan hozhatnád közelebb őket? Ha erre a két kérdésre igennel válaszoltál, olvasd tovább a bejegyzést. ;)

Sok ember azt hiszi, hogy a Youtube-on nem lehet mást csinálni, mint videókat nézni, likeolni, kommentelni valamint csatornákat bekövetni.


Azonban alig egy éve új lehetőség is bekerült a felületre. Kontaktokat tudsz létrehozni, hasonlóan, mint a többi közösségi felületen. A különbség annyi, hogy Facebookon kétoldalú az ismeretség, hiszen a bejelölt fél értesítést kap, amit vagy elfogad vagy nem. Youtube-on elég csak valakit bekövetni. Ha valaki elkezd követni megoszthatsz fotókat, napi történeteket és rövid szövegeket vele egy hírfolyamon keresztül. Így mostantól nem ...

Tovább Szólj hozzá

2018. feb 28.

Így kezeld a közösségi média konfliktusokat!

írta: BDóra.
Így kezeld a közösségi média konfliktusokat!

5201223017_9363f18fe8_m.jpgSajnos elkerülhetetlenek a negatív hozzászólások még akkor is, ha szinte mindent jól csinálunk. Mindig lesznek olyan személyek, akik valamivel elégedetlenek és ennek hangot is fognak adni. Legtöbbször ezt a social mediaban teszik, pont azért, hogy minél nagyobb nyilvánosságot kapjanak.

Természetesen mindenkinek jogában áll kifejezni tetszését vagy nem tetszését, itt az a lényeg, hogy ez megfelelően legyen kezelve. Fontos megvizsgálni minden egyes ilyen jellegű hozzászólást, panaszt, mert akár még igazság is lehet benne, amit ha kiküszöbölünk, jól is járhatunk a későbbiekben. A probléma elhárítását követően érdemes visszajelezni a fogyasztónak abban az esetben is, ha a hiba elhárítása nem azonnal következik be.

A panasz ...

Tovább Szólj hozzá

konfliktus konfliktuskezelés

2018. feb 28.

Influencer marketing Magyarországon

írta: andisipiczki
Influencer marketing Magyarországon

social-media-2314696_640.jpgA Vodafone és az NRC tavaly végzett egy kutatást az Y és a Z generáció között, ami a 16 és 37 év közöttiek közösségmédia-használati és online tartalomfogyasztási szokásait vizsgálta. A felmérésből kiderült, hogy ez a két korcsoport hetente átlagosan 22 órát internetezik. Leginkább vicces videókat, filmeket néznek. Alkalmazások közül a Facebook, Messenger, YouTube és az Instagram a legnépszerűbb. A kutatás másik alappilléréből világossá válik, hogy a fiatalok 89,3%-a a barátait és ismerőseit követi az interneten. Második helyen a személyesen nem ismert „hétköznapi” emberek vannak 54%-kal. Ők az influencerek.


De kik is ők?
Általános megfogalmazását tekintve az influencer marketing olyan marketing forma, amelyben a fókuszt ...

Tovább Szólj hozzá

influencer

2018. feb 26.

Ingyenes Google eszközök, amiket vétek nem használni...

írta: BDóra.
Ingyenes Google eszközök, amiket vétek nem használni...

google-doode_pad-thai.pngA Google keresőjén és a G-mailen kívül még számos hasznos lehetőség van, amit a Google kínál nekünk. Most ezekbe fogunk röviden betekinteni, hogy melyik rendszer milyen célt szolgál.

Kezdjük az egyik legalapvetőbbel, amiről már korábban írtunk is, a Google Analytics. Ezt azután, hogy elkészült a weboldal már érdemes elkezdeni használni. Egy követőkóddal kell összekötni az Analytics-et a weboldallal és máris láthatóvá válnak az oldal statisztikái, amik alapján tovább formálhatjuk azt. Rengeteg mutatószámot kísérhetünk figyelemmel és sok hasznos beállítást lehet még eszközölni, ami csak a javunkat szolgálja.

Ennek a használata teljesen ingyenes!
Bővebben ebben a blog bejegyzésünkben olvashattok az Analyticsról: ...

Tovább Szólj hozzá

2018. feb 25.

Beszélgess robotokkal!

írta: BDóra.
Beszélgess robotokkal!

robot-2027195_960_720.pngA digitális marketing egy folyamatosan változó terület, ahol napról napra, újabb és újabb eszközökkel és lehetőségekkel találhatjuk szembe magunkat. A chatbot is egy ilyen eszköz és lehetőség, a kérdés már csak az, hogy kik azok, akik élni is fognak vele.

Mi az a chatbot?

Röviden és tömören egy előre programozott beszélgető partner, azaz mesterséges intelligencia. Információval lehet szolgálni az érdeklődőnek cégünkről, szolgáltatásainkról, termékeinkről, elérhetőségeinkről, mindezt egy messenger beszélgetésen belül, előre megtervezett és felépített struktúrával, tulajdonképp egy irányított beszélgetésre kell gondolni. A weboldal alapján egy könnyen kezelhető menürendszert is ki lehet alakítani a beszélgetésen ...

Tovább Szólj hozzá

messenger chatbot mesterséges intellingencia

2018. feb 23.

Hogyan tudjuk mérni a hirdetés sikerességét?

írta: BDóra.
Hogyan tudjuk mérni a hirdetés sikerességét?

fb-utm-1.pngA Google Analytics megbízható statisztikát készít weboldalunkról, de ha nincs minden jól beállítva, akkor a rendszer sem képes mindenre. Hallottál már a paraméterezett url-ről?

A Google Adwords, ha össze van kötve az Analytics fiókkal, akkor azzal már nincs több teendő, a hirdetések eredményei jól jelennek meg az analyticsben. Azokat a forgalmakat, paraméterezés nélkül hivatkozó források közt tüntetni fel a rendszer, amelyek e-mail kampányból, display hirdetésből, fizetett hirdetésből vagy affiliate marketingből származnak. Ha a paraméterezés korábban nem történt meg, akkor több marketingcsatorna hatékonysága is torzulhat az eredmények áttekintésekor.

Mi is az az UTM paraméterezés?

Olyan egyedi url-eket tudunk létrehozni, ...

Tovább Szólj hozzá

google hirdetés adwords utm hirdetéskezelés

süti beállítások módosítása