2017. máj 16.

Hogyan csökkentsük a közösségi média stresszt?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan csökkentsük a közösségi média stresszt?


maxpixel_freegreatpicture_com-social-social-network-service-social-networks-1206614.pngAz elsőre furcsának tűnő kérdés sajnos nem újkeletű.  A közösségimédia-stressz szindróma (Social Media Stress Disorder vagy másnéven az SMSD) alatt a technológiai eszközök , a Facebook, Youtube, Twitter, Pinterest vagy éppen az Instagram okozta mindennapi stresszt értjük . Számos orvosi tanulmány foglalkozik már a közösségi média okozta feszültség és szorongás tüneteinek kutatásával.

Az edinburgh-i Napier Egyetem  kutatási eredményei szerint (BBC, 2011.) minél több ismer ő ssel rendelkezik valaki é s min é l t ö bb id ő t tölt a Facebookon, ann á l nagyobb stresszt é l á t. A feszültség jellemzően abból fakad, hogy a közösségi média felhasználói úgy élik meg, mintha figyelné őket a „nagy testvér” és mintegy ...

Tovább Szólj hozzá

2017. máj 16.

Fuss össze barátaiddal a virtuális térben! Itt a Facebook Spaces Beta!

írta: Székács Alexa
Fuss össze barátaiddal a virtuális térben! Itt a Facebook Spaces Beta!

messenger-call.pngA családunkkal és barátainkkal töltött pillanatok, fontosak az életünkben, de sajnos nem mindig tudjuk kivitelezni, hogy fizikailag is egymás társaságában legyünk. Itt jön képbe a virtuális valóság varázslata!

Sok olyan dolog van, amire azt hisszük, hogy még nincs, és mégis van. Ilyen például a Facebook Spaces nevű alkalmazás, ami egy új VR app. Itt találkozhatsz barátaiddal, családtagjaiddal virtuális környezetben és különböző szórakoztató „programokat” is csinálhattok. Az Ocolus Store-ból (innen: https://www.oculus.com/experiences/rift/1036793313023466/ ) már le is tölthetitek a béta verziót.

Maradj önmagad virtuálisan is.
Nagyon egyszerű létrehozni a saját személyiségedet a Facebook Spaces-en. A fényképeid alapján hoz ...

Tovább Szólj hozzá

virtuális valóság AR

2017. máj 15.

Keresés emojikkal

írta: Székács Alexa
Keresés emojikkal

emoji-love.jpgAkár szeretjük, akár nem, az emojik (mert nem mindegy, hogy emotikon vagy emoji) bizony elég népszerű kommunikációs formává váltak. Tény, hogy sokkal kevesebb karaktert kell felhasználnunk, kifejezhetjük vele érzéseinket, amiket hosszasan szavakba is önthetnénk, de miért tennénk, ha van rá egy jelünk? A legtöbb helyen – talán a LinkedIn kivételével – már elfogadott forma.

Különösen a Twitteren, ahol meghatározott karakterszámmal kommunikálhatunk a világ felé. Mostantól nem csak kifejezheted magad vele, de keresőként is funkcionál, mely elérhető asztali gépen és mobilon is. Nem kell mást tenned, csak a keresőbe beírnod a megfelelő jelet, vagy jelkombinációt és visszakapsz egy listát, ami megmutatja, hogy milyen szövegkörnyezetben ...

Tovább Szólj hozzá

emotikon emoji

2017. máj 13.

Youtube újdonságok: Superchat, előzmények és indexkép-csere

írta: Székács Alexa
Youtube újdonságok: Superchat, előzmények és indexkép-csere

youtubesuperchat-13-1484305909.jpgMinden folyamatosan változik és megújul. Ezt vagy szeretjük, vagy nem. Mutatjuk az aktuális, közelmúltban létrejött újdonságokat, amiket a Youtube-on használhatsz.

Super Chat
Arról már biztosan értesültél, hogy a Youtube-on is be tudsz jelentkezni élőben. De azt vajon tudtad-e, hogy adakozhatnak is neked közben? Ehhez nem kell más csak egy külső program, amit a Live Stream-hez kapcsolunk. Ezután mindenki, aki adományt küld neked a PayPal-odra, feldobja videó közben a nevét, Te felolvasod és megköszönöd neki, így Te is és ő is boldog lesz.

A Super Chat valójában egy kis dollár jel, amire ha rákattintunk, kiválaszthatjuk, hogy mekkora összeget szeretnénk adományozni. Minél nagyobb összeget választasz, annál biztosabb, hogy kiemelkedsz ...

Tovább Szólj hozzá

2017. máj 11.

Melyiket mondjuk előbb: a rossz hírt vagy a jót? Változnak a Facebook videók

írta: Székács Alexa
Melyiket mondjuk előbb: a rossz hírt vagy a jót? Változnak a Facebook videók

facebook-video.jpgMár írtunk Nektek arról, hogy a Facebook szeretne egyre nagyobb hangsúlyt fektetni a videókra. Ezzel kapcsolatos cikkünket itt találjátok!  A következő újítások azonban, amiket örömmel jelentettek be, nekünk nem biztos, hogy akkora örömet fognak okozni. Szerencsénkre minden testre szabható, ezért mindenki úgy bánik ezekkel az információkkal, ahogy neki tetszik.

Lehet már le is tiltottad ezt a beállítást, hisz egy ideje nem csak hogy elindulnak a videók a hírfolyamban, de hanggal együtt indulnak. Mindezt azzal magyarázzák, hogy a tesztek kimutatták mennyire jól reagáltak erre a felhasználók és jobbnak látták, ha már nem egy kattintásra indul a hang, hanem automatikusan a videóval együtt. Természetesen nem kell attól tartanod, hogy ...

Tovább Szólj hozzá

2017. máj 11.

Nehezebben kaphatsz pénzt a Youtube-tól...

írta: Székács Alexa
Nehezebben kaphatsz pénzt a Youtube-tól...

youtube.jpgTudtad, hogy mostantól 10 ezres nézettségi számot kell elérned ahhoz, hogy fizessen a Youtube a videóidért? Bizony. Ezt a szabályt a „hamis” felhasználók ellen hozták létre.

5 évvel ezelőtt nyitotta meg azt a partnerprogramot a Youtube mindenki előtt, hogy akárki bevételt nyerhet a videóival. Így még jobban megnőtt a Youtuberek száma, ezzel párhuzamosa viszont felmerültek bizonyos problémák is. Az emberek olyan videókat töltöttek fel, amik más – például lemezkiadók, filmstúdiók – tulajdonában álltak. Hogy ezeket a gondokat elhárítsák és az „ál-tartalomgyártókat” eltüntessék, bejelentették, hogy ezentúl nem lesz lehetőség pénzt keresnie azoknak, akik nem érik el a 10ezres nézettséget. A cég reméli, hogy ezzel akkora ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 27.

A facebookozók és instagramozók hűségesebbek? - A modern márkahűség

írta: Bohus Dorka
A facebookozók és instagramozók hűségesebbek? - A modern márkahűség

american-heart-brands-rousers.jpgRohanunk, vásárlunk, megtetszik, kosárba, visszatesszük, mégsem, megvesszük és ez így megy tovább és tovább. A fenti szituáció bizonyára mindegyikőnkkel előfordult már életében legalább egyszer. Sokunknál megfigyelhetőek az impulzusvásárlás, vagy éppen az új iránti kíváncsiság, az árérzékenység jelei.

Mindezt összevetve érdekes válaszút elég kerülünk: Létezik még a mai világban márkahűség...vagy hűség egyáltalán? Erre a kérdésre keresete a választ a Facebook IQ 2016-os kutatása, mely során 14700 Egyesült Államok-beli felnőttet kérdezett meg vásárlási szokásairól autóbiztosítás, repjegy, hotel-, élelmiszerbolt- és étteremválasztás terén.

Az eredmények alapján a vásárlók 77%-a újra és újra visszatér ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 16.

Megfáradt hirdetések...

írta: Székács Alexa
Megfáradt hirdetések...

vintage-ad-3.jpgRossz hír, de talán nem újdonság, hogy sajnos a hirdetéseink is hamar elfáradhatnak. Ezt onnan tudhatod, hogy egyre kevesebben kattintanak a hirdetésedre vagy növekszik a kattintási érték, vagyis egyre drágul a hirdetésed minden egyes kattintása.

Erre időben fel kell készülnöd, és egyszerre akár több hirdetést is létrehoznod, hogy lásd melyik irány az, ami a legjobban teljesít, milyen irányban kell a későbbiekben újabb és újabb, megfrissült hirdetéseket létrehoznod.

De miért van ez? A legjobb példa szerintünk mindig az, ha saját magunkból indulunk ki. Biztosan találkoztál már unalmas, újra és újra felbukkanó hirdetésekkel. (Ha nem akkor szerencsés vagy.) Az is előfordulhat, hogy a hirdetés szuper jól hangzik, izgalmas, rá is ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés

2017. ápr 15.

Mi mindent tud rólunk az internet?

írta: Klausz.Melinda
Mi mindent tud rólunk az internet?

internet-surveillance.jpgOnline-térben mindenki egy egyedi azonosítóval ellátott „adathalmaz”.  A digitális lábnyom mindazokra az adatokra és információkra vonatkozik, amelyeket az egyén az internet használata során megmutat önmagából és amelyből következtetni lehet a tevékenységére .

Szóval a rendszer tudja, mire gondolunk…

…kereséseink,

…böngészéseink,

…barátoknak írt üzeneteink,

…és a kattintott hirdetések alapján.

 

Tudja, mi érdekel minket vagy hogy mivel foglalkozunk…

…kereséseink,

…böngészéséink,

…barátoknak, munkatársainknak és másoknak írt üzeneteink,

…általunk olvasott hírek,

…közösségimédia-felületen megadott tevékenységünk, munkakörünk,

…általunk keresett könyvek,

...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 14.

Mobil Shoppingtúra, avagy mobilon nézhető a weboldalad?

írta: Székács Alexa
Mobil Shoppingtúra, avagy mobilon nézhető a weboldalad?

viewport.pngNapjainkban ma a legtöbben már mindenre a mobilunkat használjuk. Böngészésre, útvonaltervezésre, ajándék keresésre, zene hallgatásra, inspiráció keresésre… mindent megtalálunk egy helyen. És igen. Vásárolni is legtöbben már a telefonon keresztül szoktak. A kérdés a következő!

Te gondoskodtál már arról, hogy vásárlóid könnyen és egyszerűen vásárolhassanak mobileszközeikről?

Nézzük mindenre gondoltál-e.

Az első lépés, hogy weboldalad legyen mobilbarát. Ez ma már nem is kérdés, de akadnak még olyan oldalak, ahol elfelejtik ezt leellenőrizni. Fontos, hogy optimális módon jelenjen meg minden, hogy jó vásárlási élményt adjon az oda látogatóknak.

Tegyél meg mindent, hogy a l ehető leggyorsabban töltsön be az oldal. ...

Tovább Szólj hozzá

weboldal reszponziv

süti beállítások módosítása