2016. nov 30.

Hogyan írjunk jó PR cikket?

írta: Janni Anikó
Hogyan írjunk jó PR cikket?

hogyan_irjunk_jo_pr_cikket.jpgSok vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy felfogadjon egy ügynökséget vagy profi szövegírót, saját maguknak kell megírniuk a PR cikket. Ahhoz, hogy a média felfigyeljen erre, és minél több helyen jelenjen meg, elengedhetetlen, hogy figyelemfelkeltő és egyedi legyen.

Cikkünkben ehhez adunk segítséget!

 

Fontos a jó címválasztás!

Mint általában a cikkeknél, itt is fontos, hogy figyelemfelkeltő legyen a cím, és kapcsolódjon a témához. Olvasottabbak lehetnek azok a cikkek, amelyek számmal kezdődnek és tippeket adnak (például: „10 tipp a sikeres PR kampányhoz”) vagy a „hogyan” kezdetű kérdések (például: „Hogyan írjunk jó PR cikket?”), de emellett ha cselekvésre szólítod fel az olvasót, akkor is elérheted a ...

Tovább Szólj hozzá

PR

2016. nov 29.

4 tipp a hatékony e-mail kampányért!

írta: Janni Anikó
4 tipp a hatékony e-mail kampányért!

4_tipp_email.jpgNapjainkban nagyon sokféle módon lehet üzenetet küldeni, de az e-mail még mindig nem veszített jelentőségéből, habár az olvasási szokások átalakult. Sokan az egyértelmű, rövid üzeneteket kedvelik, így e-mail kampányainknál jól át kell gondolnunk, milyen levelet küldünk a fogyasztóknak és a partnereinknek.

Cikkünkben adunk 4 tippet a hatékony kampány lebonyolításához!

 

  1. Tiszteld az olvasó idejét!

Te is több, hosszú e-mailt kapsz naponta, amelyeknek az elején nem mindig határozzák meg a megkeresés célját, és ezért nem biztos, hogy végig olvasod. Ha elküldesz egy levelet, vedd figyelembe, hogy az olvasó is hasonló helyzetben van, így nem kell túl hosszú szöveget küldeni neki. Legyen egyértelmű, miért keresed, ...

Tovább Szólj hozzá

hírlevél

2016. nov 09.

Készíts tökéletes infografikát gyorsan és egyszerűen Photoshop nélkül

írta: Székács Alexa
Készíts tökéletes infografikát gyorsan és egyszerűen Photoshop nélkül

Mint már egy előző bejegyzésben is hangsúlyoztuk, a vizuális tartalmaknak hatalmas szerepük van a kommunikációnkban és az élet számos területén. 


Ha nem vagy jártas a képszerkesztő programokban, akkor a következő egyszerű változatot neked találták ki! Valójában a képszerkesztők is előszeretettel használják, hisz a sok sablonnak köszönhetően nagyon meggyorsítja az elkészítési folyamatot! Használjátok őket bátran!

dunakeszi_2.jpgAz első ilyen ingyenes program a Canva . Természetesen a professzionális változatára előfizetéssel juthatsz hozzá, ami havonta pár ezer forintot jelent.
Előre legyártott sablonok közül válogathatsz, amit aztán a saját ízlésed szerint formálhatsz újra. Rengeteg kép közül választhatsz ezért ennél egyszerűbben ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 08.

Vizuális ingerek? IGEN!

írta: Székács Alexa
Vizuális ingerek? IGEN!

dunakeszi_1.jpgTudtad, hogy agyunk 60.000-szer gyorsabban fogja fel a vizuális tartalmakat, mint az írott szöveget?
Bizony! Nem véletlenül használunk már több ezer éve képi elemeket kommunikációnkban!

Így talán nem meglepő, ha azt javasoljuk, hogy a közösségi média felületeidre is célszerű ilyen tartalmakat beépítened. Kutatások is kimutatják, hogy a képekkel vagy illusztrációkkal közölt hírekből, 65%-kal több információ marad meg agyunkban.

Az ilyen tartalmakat 40-szer többen osztják meg, mint a sima szöveges posztokat. A videótartalommal rendelkező landing pagek 86%-kal több párbeszédet generálnak. Az elérés 2,3-szor nagyobb, ha képi tartalom is van a posztjaidban.

Ezekhez az új vizuális élményekhez, egész gyorsan hozzászokunk, ezért mindig ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 06.

5 súlyos hiba, amit a közösségi médiában elkövethetsz

írta: Székács Alexa
5 súlyos hiba, amit a közösségi médiában elkövethetsz

dunakeszi.jpgA legújabb kutatások szerint a marketingesek 82%-a hiszi, hogy a közösségi médián keresztül jelentős anyagi megtérülés várható. Ha Te ezt mégsem tapasztalod, sőt pont az ellenkezőjét érzed minden erőfeszítésed ellenére, akkor lehet, hogy egy vagy több hibát is elkövetsz a lent felsoroltak közül.

1.hiba: Túlságosan „Te-központú” vagy
A meghatározás szerint egy üzlet problémák megoldásával születik. Jó ötlet ezt a célt szolgálni a közösségi hírcsatornánkon is ahelyett, hogy újabb és újabb hirdetéseket adnánk fel.

Jobb azokra a problémákra fókuszálni, amiket az üzleted képes megosztani így a fókuszt a közönségedre és az ő igényeikre helyezed, ami az egyik legjobb mód arra, hogy bővítsd az elérésed a közösségi ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 06.

Hogyan szerezd meg a millenáris generáció márkahűségét?

írta: Janni Anikó
Hogyan szerezd meg a millenáris generáció márkahűségét?

20161102_markahuseg_millenaris.jpgManapság nem ösztönöz sok dolog a márkahűségre, csak egy apadó számú ügyfélkör lesz lojális cégedhez. Nem hibáztathatóak a fogyasztók, hiszen az online térben folyamatosan felülvizsgálják döntéseiket, PPC reklámokkal találkoznak mindenhol és rövid időre kötik le a figyelmüket az aktuális trendek.

Mégis vannak olyan nagy márkák, akik több évtizede biztos és hűséges fogyasztókat tudhatnak maguk mellett. Ők azok, akik a márkaélményre koncentrálnak, hozzátartoznak a célcsoport mindennapjaihoz és életmódjához. Egy közös van ezekben a cégekben: kiemelkedő közösségi média kampányt folytatnak. Ezzel a felülettel pedig kiépíthető a millenáris korosztály márkahűsége.

Mutatunk négy módszert, hogyan csináld!

 

...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 03.

3+1 GoogleAdwords tipp kezdőknek

írta: Székács Alexa
3+1 GoogleAdwords tipp kezdőknek

adwords-1.jpgDe előtte tisztázzuk mi is az a Google Adwords?

Az online marketing egyik leghatékonyabb hirdetési módja, mely PPC, vagyis pay-per-click (kattintásonkénti fizetési) elven működik.

Mit jelent ez?
Meghirdeted az üzletedet, mely 1000 találatra meg is fog jelenni a keresési eredmények között. Az ezer keresőből, ha 100-an kattintottak a te linkedre, akkor te csak a 100 kattintásért fogsz fizetni!


De nem is annyira egyszerű ezt a hirdetést feladni, mint ahogy gondolnád.
Mi most csak a legalapvetőbb tudnivalókat osztjuk meg veled, amikre mindenképp figyelned kell és eredményesebb lehet a hirdetésed, ha megfogadod!

 

Ne írj több oldalas kulcsszó listát!
Sokan gondolják, hogyha minél több kulcsszót írnak, akkor biztosan sokkal többször megjelenik ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 01.

Hogyan használd fel a Halloweent kampányaidra?

írta: Székács Alexa
Hogyan használd fel a Halloweent kampányaidra?

halloween-02.jpgA közelgő ünnepek mindig képesek kicsit felpezsdíteni nem csak a hangulatunkat, de a közösségi oldalainkat is! Érdemes már előre tervezni a naptárban és kihasználni ezeket!

Az ötlet egy koppenhágai vidámparkból fakad, (Tivoli Garden) érdemes tőlük (is) inspirálódni!

Röviden a történetük: szerették volna kicsit jobban feldobni a Halloweeni hangulatot és létrehoztak a PokémonGo-hoz hasonló interaktív zombis valóságot. Tulajdonképpen egy Zombi Vadászterületet varázsoltak a parkba egy App segítségével! Így garantáltan meglepetésekkel teli volt a kalandozás, több nehézségi szinten és a barátaiddal közösen is játszhattál! Az eredményt a facebook oldaladon is kiposztolhattad vagy egyenesen a park honlapjára is! A statisztika szerint az ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 01.

5+1 Instagram tipp vállalkozásoknak

írta: Székács Alexa
5+1 Instagram tipp vállalkozásoknak

instagram-limits.jpgSokan azt hiszik, hogy az Instagram nem vállalkozásoknak való felület, pedig nagyon jó marketing eszköz lehet. Persze mielőtt belevágsz mindenképp tájékozódj, hogy a célközönséged aktív-e ezen a felületen. Ha igen, akkor adunk néhány tippet, hogy itt is sikeres profilod lehessen!

Az első és legfontosabb lépés, hogy ne vigyük túlzásba a reklámozást!
Nyilván a végső célunk, hogy eladjuk a termékeinket, de ezt semmiképp sem szabad erőltetni. Ne csak a termékfotókat posztold műtermi környezetben, hanem ossz meg rajongóiddal olyan képeket is, amelyiken termékeid éppen használat közben vagy vicces helyzetekben láthatóak.

Ajánlj fel akciókat!

Ezeket az oldalakat sokan azért követik, mert látni akarják a legfrissebb eseményeket, ...

Tovább Szólj hozzá

2016. nov 01.

Hogyan használd a tartalommarketinget a PR kampányban?

írta: Janni Anikó
Hogyan használd a tartalommarketinget a PR kampányban?

tartalommarketing_pr2.jpgA tartalommarketing és a PR bizonyos szempontból közel áll egymáshoz:

az egyik módszereket nyújt arra, hogy a cég üzenete eljusson a nyilvánossághoz; a másik pedig olyan tartalmakat nyújt a céggel kapcsolatban a fogyasztóknak, amelyek vonzóak, hasznosak számukra.

A tartalommarketing jó módszer arra, hogy tájékoztassuk vagy tanítsuk a követőket, egyfajta üzleti kommunikációt alakítsunk ki a cég és a célcsoport között. Cél a kapcsolatépítés úgy, hogy növeljük a márka ismertségét. Ez több annál, mint hogy például vicces videókat osztunk meg a Facebook-on vagy véletlenszerűen frissítjük a blogot. A statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók 82%-a pozitívabban ítél meg egy márkát, miután elolvasta annak egyéni tartalmait.

...
Tovább Szólj hozzá

pr tartalommarketing

süti beállítások módosítása
Mobil