2017. feb 08.

Facebook reklámok, amik garantáltan idegesíteni fognak...

írta: Székács Alexa
Facebook reklámok, amik garantáltan idegesíteni fognak...

facebook-video-download-1.jpgKészüljetek, mert a Facebook hamarosan bevezeti a beágyazott reklámokat a videókba, ami bizonyára sokunkat bosszantani fog. A Facebook még több videót szeretne megmutatni nekünk és ezzel még több pénzhez juttatni azokat, akik a videót készítik.

Már tesztelnek egy új hirdetési formát, ahol megadják a lehetőséget, hogy tovább kattintsd a hirdetést, de csak azután, hogy már 20 másodpercet megnéztél a videóból.

Nagy a haszon azoknak, akik bevállalják videóikon ezt a kis bosszantást, hisz ők 55%-ban részesednek a reklámok bevételéből. Ezzel nagyon sok vlogger juthat kiegészítő keresethez a Facebookon keresztül.  Előző évben tesztelték az élő bejelentkezés közbeni reklámokat is… mit szóltok hozzá?

Úgy tűnik a Facebook nem azt ...

Tovább Szólj hozzá

videó

2017. jan 26.

Állítsd be az AdWords kampányodat 8 lépésben!

írta: Janni Anikó
Állítsd be az AdWords kampányodat 8 lépésben!

office-625893_960_720.jpgRendelkezel már AdWords fiókkal, de még nem állítottad be első kampányodat? Megmutatjuk 8 lépésben, hogyan csináld! 

A Google AdWords segítségével lehetőségünk van arra, hogy az általunk kiválasztott kulcsszavakra az első helyen jelenjen meg a cégünk. Ugyanerre irányul a keresőoptimalizálás is, viszont ez hosszabb ideig tartó folyamat, mint az AdWords hirdetések, ahol azonnal megvásárolhatjuk az első helyeket.

Ha most szeretnéd beállítani az első kampányodat, akkor mutatunk 8 lépést, amely a segítségedre lehet!

 

  1. Válaszd ki a kampány típusát és nevét!

Először válaszd ki a kampány típusát, amely lehet “Keresési Hálózat és választott Display”, “Csak a Keresési Hálózaton”, “Csak a Display ...

Tovább Szólj hozzá

Adwords Google Adwords

2017. jan 24.

Igazi változás a közösségi média erejével!

írta: Klausz.Melinda
Igazi változás a közösségi média erejével!

vail-ghoneim.jpgTwitter forradalom, Arab tavasz - nem csak szavak és kifejezések, hanem igazi, társadalmat felforgató jelenségek és események, amelyek egyike egy zöldségboltos öngyilkosságával kezdődött, tüntetéseken, sztrájkokon át Egyiptom internetről való lekapcsolásán át az elnök lemondatásáig vezetett.

De hogyan látta ezt az egyik aktivista, aki a Facebook-on szervezkedett? És milyen előnyei és hátrányai voltak a közösségi média kommunikációnak, amely napjainkat is befolyásolja? Miért váltak ezek az oldalak a széthúzás és a megosztottság felületeivé? És mit tegyünk, hogy visszafordítsuk mindezt?

Váil Ghoneim internetaktivista nem ült karosszékében 2011-ben, hanem aktívan hozzájárult az Arab tavasz kirobbanásához Egyiptomban, amely ...

Tovább Szólj hozzá

2017. jan 24.

Te hány percet vagy online?

írta: Székács Alexa
Te hány percet vagy online?

Gondolkoztál már rajta, hogy ha lenne egy másik életkorunk is, amit az online eltöltött idő adna, hogy hány hónapos/éves lennél?

Kutatások szerint csak a youtube-on átlagosan 1 évet és 10 hónapot töltünk el egész életünk alatt. Ebben még nincs benne a Facebook, Twitter, Instagram és a többi.

how_much_time_is_spent_on_social_media_1_2.png

A SocialMediaToday infografikája szépen szemlélteti, mennyi időt töltünk átlagosan, naponta ezeken a felületeken.
Youtubeon: 40 perc
Facebookon: 35 perc
Snapchaten: 25 perc
Instagramon: 15 perc
Twitteren: 1 perc

Ez azt jelenti, hogy egész életünk alatt:
Youtubeon: 1 év 10 hónap
Facebookon: 1 év 7 hónap
Snapchaten: 1 év 2 hónap
Instagramon: 8 hónap
Twitteren: 18 nap

5 év és 4 hónap csak a közösségi felületeken. Ebbe még számold bele a ...

Tovább Szólj hozzá

2017. jan 23.

Viszlát óriás pop-upok és mobilbarát címkék!

írta: Székács Alexa
Viszlát óriás pop-upok és mobilbarát címkék!

Ugye tudtok róla? Hisz már életbe is lépett!

A Google már hónapokkal ezelőtt kitűzte a dátumot. 2017. január 10-től büntetés jár a felugró ablakokért és megszűnik a mobilbarát címke.

A címke megszüntetését azzal indokolták, hogy a találatok 85%-a már mobilbarát, ezért felesleges ezt külön feltüntetni. A találati listák tisztán tartása végett törlik a címkét. Persze ez nem jelenti azt, hogy a mobil algoritmusok is eltűnnének, sőt. Ha mobilbarát az oldalad, az továbbra is előnyt élvez a rangsorolásban, de már címke nélkül. A maradék 15%, nem reszponzív oldalnak ez kedvező lehet, hisz így címke nélkül az átkattintási arányuk javulhat.

A másik ilyen változás a felugró popupok, melyek elfedik a weboldal lényegi ...

Tovább Szólj hozzá

google keresőoptimalizálás pop-up

2017. jan 23.

Te hány ujjal gépeled a posztjaidat?

írta: Székács Alexa
Te hány ujjal gépeled a posztjaidat?

woman-typing-writing-windows.jpgMai világunkban az idő az a dolog, amiből általában sosincs elég!

Mindig rohanunk valahova, kapkodunk, egyik napról a másikra tologatjuk a tennivalókat. Munka, házimunka, bevásárlás és este mikor már a kötelező jóga után dőlnél be a jól megérdemelt ágyba, bevillan, hogy bizony a blog / facebook oldaladra már napok óta nem írtál semmit!

Ha szeretnéd, hogy szeressenek és kövessenek, bizony folyamatosan jelen kell lenni, mert hamar jön más, aki aztán elviszi a rajongóid figyelmét! Többek között a facebook algoritmusok…

Ha szeretnél időt spórolni az írásokkal, akkor vagy meg kell tanulnod gyorsabban gépelni, vagy hagyod, hogy valaki más begépelje helyetted a mondandódat. Melyikhez lenne kedved?

Mindkettőre mondunk példát!

Ha ...

Tovább Szólj hozzá

2017. jan 22.

Marketing jóslatok 2017-re

írta: Székács Alexa
Marketing jóslatok 2017-re

10-video-marketing-trends-to-look-out-for-in-2017-203a5d_png.png1. Online oktatás. Ettől az évtől még több lehetőségünk lesz online oktatásokon, tanfolyamokon részt venni, sokan azt mondják ez a jövő. Ha úgy érzed, hogy tovább adnád tudásodat, ma már rengeteg online oktató felület közül válogathatsz.

2. Egy tucat ismert márka fektet rengeteg pénzt a virtuális valóságba.
A közeljövőben egy elég általános csatornává válhat ez a marketingesek között. Viszont egész addig amíg egy szerkezetet kell a fejünkre helyezni, addig nem lesz annyira elterjedt. A nagy lehetőség az augmentált valóságban van, mint például a Pokémon Go volt, viszont valószínűleg egyelőre kevés cég fog pénzt fektetni ebbe.

3. A reklámcégek a hírfolyamban megjelenő videókra fognak fókuszálni. A hírfolyamon ...

Tovább Szólj hozzá

2017. jan 20.

Kifogytál az ihletből? Segítünk!

írta: Székács Alexa
Kifogytál az ihletből? Segítünk!

unnamed.pngSokan hatalmas lendülettel és ötletekkel vágnak bele vállalkozásukba!

Legalább 100 könyv, 25 marketing konferencia és vagy 100.000 marketinges videó elfogyasztása után, úgy érezzük, na most akkor belevágunk, végre kiírhatjuk magunkból a hónapok óta lejegyzetelt terveinket. Elkészül a honlap, a facebook oldal, eltelik néhány hét és hirtelen a rengeteg jegyzet és ötlet elfogy, a lendület kicsit alább hagy, sokan kétségbeesetten kutatják, miről posztolhatnának vagy írhatnának még blogjukon. Ha Te is úgy érzed, kezd kicsit rád ijeszteni a kiégés, íme néhány hasznos tipp!

  1. Nézd vissza mik voltak a legnépszerűbb bejegyzéseid és a 3 legsikeresebből indulj ki újra!
  2. Készíts egy jópofa infografikát! Nem kellenek ide mindig a ...
Tovább Szólj hozzá

2017. jan 19.

A 3 legtipikusabb közösségi média hiba

írta: Janni Anikó
A 3 legtipikusabb közösségi média hiba

top-3-mistakes-b2b1.jpgA közösségi média lehet egy eszköz, de akadály is. Ha nem értjük, hogy milyen hatásai vannak, és milyen károkat eredményezhet, ha rosszul használjuk ezeket a felületeket, akkor hosszú távon gátolhatja az életünket. Szerencsére a tipikus hibákat könnyű megelőzni, mutatjuk hogyan!

 

  1. Érzéketlen vagy a hozzászólásokra

A hozzászólások kezelése nehéz dolog, mivel ha valaki negatív kritikát ír a cégünkről, akkor szeretnénk, ha ezt mások nem látnák. A legnagyobb hibák között szerepelhet, ha töröljük, de az is, ha nem reagálunk rá. Tegyük fel, hogy hetek telnek el egy hozzászólás és a reakciónk között. Ilyenkor érdemes átgondolni, hogy kell-e még vele foglalkozni, ha pedig ezt tesszük, akkor semmiképpen ne ...

Tovább Szólj hozzá

2017. jan 19.

Hogyan készíts 360 fokos videót?

írta: Székács Alexa
Hogyan készíts 360 fokos videót?

dent_de_vaulion_360_degree_panorama.jpgMutasd meg, hogy milyen a világ a Te szemszögedből!
Manapság már nem kell, hogy mindenféle speciális eszközt vásárolj egy panoráma felvételhez, hisz már mindenki telefonja képes erre.


A 360 fokos videókhoz is elég, ha letöltesz egy applikációt. (pl. Pie), de mielőtt belekezdenél, nézzünk meg néhány hasznos gondolatot ezzel kapcsolatban!

Amire sokan nem gondolnak, hogy nem mindegy mit állítasz be kezdő látványnak. Fordulj körbe és válaszd ki, honnan induljon a körbetekintés, melyik a legmegfogóbb, legszebb „képszelet” .
Figyelni kell a mélységélesség megfelelő beállítására is. Ne legyen túl közel se túl távol a fókuszpont, mert ha kibillenünk egyik vagy másik irányba, az szokatlan és zavaró lesz a szemnek.

Használj egy ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása