2016. ápr 11.

A jobb Instagram bejegyzésekért!

írta: Petneházy.Flóra
A jobb Instagram bejegyzésekért!

instagram-measure-fix-yellow_03.jpg

Szeretnél hatékonyabb tartalmat gyártani céged Instagram oldalára? Ehhez nélkülözhetetlen a feltöltött tartalom, reakciók elemzése. A Social Examiner  cikke alapján 3 olyan eszközt mutatunk be, amely nyomon követi, értékeli követőid reakcióját és segít a nagyobb követőszám, elkötelezettség elérésében.

A hetekben az Instagram bejelentette, hogy bevezet egy olyan új algoritmust, amely előtérbe helyezi és elsőként jeleníti meg a felhasználók által megítélt legérdekesebb tartalmat. Szólítsd meg követőidet, növeld a kreativitást posztjaidban, hiszen a magas szintű elkötelezettség segít a toppon tartani tartalmadat, akár kis vagy nagy cégről van szó.

Ha hosszú távon szeretnénk az Instagram felületén sikereket elérni, ...

Tovább Szólj hozzá

mérés elemzés optimalizálás

2016. ápr 06.

Snapchat cégként? Miért is ne!

írta: Petneházy.Flóra
Snapchat cégként? Miért is ne!

image_1_sdfsdf.jpgA Snapchat korábban egy olyan fiatal réteg törzshelye volt, akik úgy akartak tartalmat közvetíteni barátaiknak, hogy kikerüljék a már Facebook-ra beregisztrált állandóan online tartózkodó, figyelő szüleiket. Ma már az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a világon, több mint 200 millió felhasználóval . A felhasználók 71%-a 18-24 év közötti , de a cég erősen dolgozik azon, hogy sikeresen megcélozza az idősebb korosztályokat is.

A Snapchat az egyik legaktuálisabb csatornája az (egyelőre) fiatalabb célközönség elérésének, ezért márkádnak jelen kell lennie ezen a felületen is! Mire jó a Snapchat? Hogyan kellene egy márkának használnia? Az alábbi cikkünkből kiderül.

Mi is a Snapchat?

A Snapchat egy kép és ...

Tovább Szólj hozzá

2016. ápr 05.

Hogyan építsd személyes márkádat a Facebook segítségével?

írta: Petneházy.Flóra
Hogyan építsd személyes márkádat a Facebook segítségével?

personal-brand-management.jpgA Facebook a közösségi média legerősebb felülete, ez tény. Ennek tudatában szinte kivétel nélkül minden vállalat növeli az üzleti jelenlétét, pénzt és időt áldoz a Facebook oldalak professzionális kezelésére, ami teljesen jogos, hiszen kimutathatóan növeli az ügyfelek kötődését a termékhez, szolgáltatáshoz, és nem utolsó sorban az értékesítést.

Annak ellenére, hogy egyre több emberben nő ez a fajta üzleti tudatosság, a személyes profilunk minőségi használatáról megfeledkezünk. Privát profilunkat nyilvánosan elárasztják a kisállatos képek, a Facebook játékokban elért pontszámunk, a horoszkópunk, vagy a „megnyerhető” telefonok képei, amiket leendő vagy jelenlegi munkatársaid, üzlettársaid, ügyfeleid is ugyanúgy ...

Tovább Szólj hozzá

2016. ápr 04.

60 másodperces videók az Instagramon!

írta: Petneházy.Flóra
60 másodperces videók az Instagramon!

25520888.pngEgy hónapja az Instagram bejelentette az új 60 másodperces videók lehetőségét, kiterjesztve az addigi 15, majd 30 másodperces videókat. A T-Mobile volt az első olyan vállalkozás, aki élt a lehetőséggel és kihasználta a 60 másodpercben rejlő lehetőségeket a saját javukra.

 

We’re in the #BigGame with @ChampagnePapi. #YouGotCarriered

tmobile (@tmobile) által közzétett videó,

 

Az Instagram ezt a funkciót a múlt héten minden felhasználónak elérhetővé tette, egyelőre csak iOS rendszeren. A fénykép és videó megosztó felület, most arra ösztönöz, hogy tölts több időt kreatív tartalom gyártásával. 

Ennek az az oka, hogy az utóbbi fél évben 40%-kal megnőtt a ...

Tovább Szólj hozzá

2016. már 29.

Instagram hirdetésre fel!

írta: Petneházy.Flóra
Instagram hirdetésre fel!

instagram-ads-1024x535.jpgSzeretnéd tökéletesíteni Instagram hirdetéseidet? Ha igen, akkor érdemes néhány funkcióval tisztában lenned, amivel megragadhatod közönséged figyelmét és növelheted a forgalmadat.

#1 Vezesd a forgalmat weboldaladra!

Egészen mostanáig az Instagram hirdetés csak olyan célokat támogatott, mint például mobil alkalmazások telepítése, video megtekintések, elérés/ elkötelezettség. Ma már két további hirdetési cél közül választhatunk:

  • kattintások a weboldaladra
  • honlap konverziók

A látogatók egy szponzorált hirdetést látnak képpel, leírással és egy kattintható cselekvésre hívó gombbal (call-to-action).

#2 Tűnj ki a képek formájával!

Korábban a videókat és képeket négyzet alakúra kellett vágnod. Ma már ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés tipp instagram

2016. már 28.

Élünk-e ha nem likeolnak?

írta: Klausz.Melinda
Élünk-e ha nem likeolnak?

10391859_468909793308285_1929776156446643763_n.jpgVajon tényleg érdekel másokat, amit kiteszünk magunkról a Facebookra? És ha már kint vagyunk, van-e jogunk panaszkodni, ha beszólnak nekünk?

Aki válaszol : Klausz Melinda, A közösségi média nagykönyve című könyv szerzője.

Aki kérdez: Horváth Gergely, a Kultúrfitnesz műsorvezető-szerkesztője.

A képre kattintva meghallgathatod az interjút!

 

Tovább Szólj hozzá

2016. már 28.

4 LinkedIn tipp, amivel növelheted üzleted hatékonyságát

írta: Petneházy.Flóra
4 LinkedIn tipp, amivel növelheted üzleted hatékonyságát

slide01_opener.jpgEgy olyan csatornát keresel, ahol szakmabeli közönségnek hirdetheted üzletedet? Az alábbi cikkben 4 olyan módszert, trükköt tanulhatsz a LinkedIn kapcsán, ami segít növelni az üzleted hatékonyságát!


#1 Cselekvésre ösztönzés
Győződj meg arról, hogy minden posztod tartalmazzon cselekvésre hívást (call to action), legyen ez akár több információ, kapcsolatfelvétel, regisztráció, stb. Ez a funkció segít abban, hogy a potenciális, ideális, vagy jelenlegi ügyfeleid a közösséged részévé váljanak, és a csatornádra irányuljanak.


#2  A jó kép kiválasztása
A feltűnő, színes, jól márkázott képek felhívják az emberek figyelmét, és a cikked megnyitására ösztönzik őket. Egy jó kép tükrözi a márkádat, hat az érzelmekre és ...

Tovább Szólj hozzá

tipp LinkedIn

2016. már 27.

Nem mobilra optimalizált a weboldalad? Akkor nagy bajban vagy!

írta: Petneházy.Flóra
Nem mobilra optimalizált a weboldalad? Akkor nagy bajban vagy!

google-responsive-website-design-even-more-important.jpgDe miért szükséges mobilra optimalizálni weboldalunkat?
Weboldalaid látogatóinak jelentős részét mobilos felhasználók teszik ki. Így szolgáltatásod értékesítésénél buktató lehet, az, hogyha az érdeklődő egy tenyérnyi felületen nem látja át a weboldaladat és érdektelenné válik.Ez az egyik ok.
A másik, ami szükségessé teszi az optimalizálást, a Google Inc. szigorítása. Eddig csak a rangsorolásban kerültél hátra, a nem mobilbarát felületed miatt. Idén májustól már elképzelhető, hogy nem jelenik meg oldalad a keresési találatok között, azért, hogy a felhasználó hamarabb megtalálja az általa keresett minőségi tartalmat, ezzel a felhasználói élményt növelve. A nem mobilbarát weboldal - hiába tartalmas – nem számít ...

Tovább Szólj hozzá

google mobil weboldal optimalizálás reszponziv

2016. már 23.

Lájkolással házat nyerni? Te még hiszel a csodákban?

írta: Klausz.Melinda
Lájkolással házat nyerni? Te még hiszel a csodákban?

12801264_859315080880481_4348293175650669991_n.jpgAnnak ellenére, hogy az elmúlt 1 hónapban számtalan ilyen típusú nyereményjáték keringett és szinte egytől-egyig leközölte a sajtó is, az emberek többsége még mindig elhiszi, hogy egy lájkolással, megosztással házat, lakást és bármilyen nagyobb értékű vagyontárgyat lehet nyerni. Emberek, gondolkodjatok!

- Megnézted az oldalt, ami megosztotta?
Ha megnézted volna, látnád hogy pénteken létrehozott oldal némi idézettel és cicás képpel...

- Láttál játékszabályzatot a játékhoz?
Egy ekkora nyereménynél már csak kellene - meg egyébként is...

- Ki ajánlotta fel a nyereményt?
Csak úgy senki sem jótékonykodik egy házzal... Vagy szerinted igen?

- Tudtad, hogy szabálytalan az oszd meg és nyerj nyereményjáték?
Bizony! Facebook ...

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem csalás álhír nyereményjáték szabálytalan átvágás internetbiztonság

2016. már 15.

Hogyan hashtagelj?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan hashtagelj?

what_is_a_hashtag_and_how_to_use_it_in_marketing_your_business.jpgHashtaget a fotómegosztást lehetővé tevő Instagramon 2011 óta, míg a Facebookon 2013 júniusa óta használhatunk. A felhő technológiának (cloud computing) köszönhetően a hashtaggel megjelölt, feltöltött és nyilvánosan is visszakereshető adataink közösségi megosztását, s így a tudásmegosztást is könnyíti. Na de hogyan használjuk?

Címkézés esetén érdemes a témával összefüggő,az emberek által leggyakrabban használt kulcsszót megadni, de ha valaki például a barátaival szeretne egy speciális kommunikációs csatornát létrehozni, érdemes kitalálni egy egyedi hashtaget, és a használatba vétele előtt kell értesíteni a csoporthoz, üzenetfolyamhoz kapcsolódni kívánókat. Adott hashtagre rákeresve az adott oldalon lévő összes ...

Tovább Szólj hozzá

tipp közösségi média social media hashtag

süti beállítások módosítása
Mobil