2020. máj 23.

Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon (VIDEÓVAL)

írta: Sáringer Viktória
Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon (VIDEÓVAL)

Bár a közösségi média tinédzserekre gyakorolt hatásáról a minap írtunk cikket, nem tudunk elmenni egy aktuális téma mellett. Az elmúlt pár napban ugyanis hangos a sajtó attól, hogy egyes Instagram oldalakon erőszakos tartalmakat gyűjtenek, és ilyen jellegű fotók, videók készítésére ösztönzik a…

Tovább Szólj hozzá

2020. máj 23.

Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

írta: Sáringer Viktória
Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

A véleményvezérek hitelessége nagyon is kérdéses és mind az átlagfelhasználók, mind a cégek szempontjából fontos alaposabban utánajárni, kit követünk vagy kivel dolgozunk együtt. Az influencerek megbízhatósága több oldalról is vizsgálható, hiszen más szempont hangsúlyos a követőknek és más…

Tovább Szólj hozzá

vélemény hirdetés youtube átverés termék márka véleményvezér átvágás instagram influencer Instagram

2020. máj 22.

A koronavírus hatása az influencer marketingre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása az influencer marketingre

A marketingszakemberek igyekeznek alkalmazkodni a gyors változásokhoz az influencer marketing terén, amit a koronavírus is befolyásol. Nincsenek könnyű helyzetben, hiszen a költségvetések sok helyen most szűkebbre vannak szabva és sok esemény is elmarad. Ráadásul a vásárlók szokásai is változnak a…

Tovább Szólj hozzá

marketing változás Facebook influencer Instagram koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 21.

A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

A koronavírus közösségi média kommunikációra gyakorolt hatásával foglalkozó cikkünk első részében az organikus bejegyzésekkel foglalkoztunk. A nem fizetett posztok kapcsán láthatjuk igazán tisztán, hogy az emberek érdeklődése és aktivitása hogyan alakult át a vírus kirobbanása óta. Azonban a…

Tovább Szólj hozzá

statisztika poszt hirdetés facebook változás bejegyzés elemzés bejegyzések posztok Facebook koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 20.

Több embert érünk el koronavírus idején a közösségi média felületeken?

írta: petrapenovac
Több embert érünk el koronavírus idején a közösségi média felületeken?

Az elmúlt hetekben, hónapokban egészen sok elemzés született, amelyek a koronavírus közösségi média marketingre és kommunikációra gyakorolt hatását vizsgálják. Mind a márkák és vállalkozások, mind pedig a felhasználók és a vásárlók szempontjából fontos ezeket az adatokat ismerni és a helyén kezelni,…

Tovább Szólj hozzá

statisztika poszt kommunikáció facebook változás bejegyzés elemzés bejegyzések elérés posztok hashtag instagram Facebook Instagram organikus elérés koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 20.

Pörgesd fel közösségi oldalaidat!

írta: Sáringer Viktória
Pörgesd fel közösségi oldalaidat!

Új módszereket keresel, amiknek a segítségével felpörgetheted az elérést közösségi média oldalaidon? A legjobb helyen jársz! Létrehozni és fenntartani a közösségi médiában márkád jelenlétét egy dolog, de valóban aktivitást, elérést generálni már jóval nehezebb. Kihívást jelenthet beszélgetést…

Tovább Szólj hozzá

tartalom tipp kommunikáció facebook tippek követő instagram Facebook Instagram

2020. máj 18.

Mi a teendő, ha tartalmad átlagon alul teljesít?

írta: petrapenovac
Mi a teendő, ha tartalmad átlagon alul teljesít?

A közösségi média marketingre is igaz, hogy vannak jobb és rosszabb időszakok. A mostani helyzetben pedig még gyakrabban előfordulhat, hogy a közösségi oldalakon közzétett tartalmak nem éppen úgy teljesítenek, ahogy várnánk. A legtöbb esetben azonban nincs ok aggodalomra, ez teljesen normális. Több…

Tovább Szólj hozzá

tartalom tipp tippek Facebook koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 18.

A felhasználók tartalmai még fontosabbá váltak a koronavírus miatt!

írta: Sáringer Viktória
A felhasználók tartalmai még fontosabbá váltak a koronavírus miatt!

2020 tavaszán, a koronavírus okozta globális káosz idején hatalmas változások mennek végbe a vásárlói magatartások tekintetében. Nem csak maga a vásárlás változott meg, de az is, hogy az emberek hogyan kommunikálnak a márkákkal, egymással és az újítások nagyban eltérnek az eddig megszokottaktól. A…

Tovább Szólj hozzá

tartalom vásárlás Facebook koronavírus