2020. aug 20.

Be kellett zárnotok? Ilyenkor se hagyd abba a kommunikációt!

írta: K.Klarissza
Be kellett zárnotok? Ilyenkor se hagyd abba a kommunikációt!

Esettanulmány a Hotel Wellamarin #HOMEHOTEL kampánya alapján

Bár a Hotel Wellamarin a Covid-19 vírus okozta kijárási korlátozás alatt egy rövid időre bezárásra kényszerült, ekkor sem hagyta abba a közösségi média kommunikációját, sőt egy újdonsággal rukkolt elő, melynek eredményeként született meg a #HOMEHOTEL projekt. A kampány alkalmával elsődleges cél…

Tovább Szólj hozzá

kreatív poszt kommunikáció hotel ötletek hotelmarketing posztok posztolás koronavírus

2020. aug 20.

Van az AIDA-modellnél jobb választás?

írta: Szaller Nikolett
Van az AIDA-modellnél jobb választás?

Az AIDA-modell és az értékesítési tölcsér kapcsolatáról előző cikkünkben már beszámoltunk, azonban a mobiltelefonok esetében a marketingstratégia kivitelezése során ez a módszer nem mindig alkalmazható. Ennek oka az, hogy a hagyományos, lineáris modellel ellentétben a fogyasztói élmény egyre…

Tovább Szólj hozzá

mobil ötletek értékesítés vásárló aida értékesítési tölcsér

2020. aug 19.

Ezt tedd, ha értékesítési tölcséred nem működik!

írta: Szaller Nikolett
Ezt tedd, ha értékesítési tölcséred nem működik!

Ha az értékesítési tölcsérek szerteágazó világában újoncként szeretnél elmerülni, az izgalmas kihívások mellett sajnos néhány buktató tényezővel is számolnod kell. Ha a rendszered nem az elvártak szerinti eredményeket hozza, fontos, hogy megkeresd a probléma forrását és mihamarabb orvosold azt. A…

Tovább Szólj hozzá

ötletek értékesítés értékesítési tölcsér

2020. aug 18.

Facebook tippek kisvállalkozásoknak

írta: petrapenovac
Facebook tippek kisvállalkozásoknak

Világszerte több mint 90 millió kisvállalkozás használja a Facebook-ot, illetve a cégcsoportba tartozó különböző alkalmazásokat. Ezeknek a cégeknek általában az idejük és az erőforrásaik is korlátozottak, így kiemelten fontos, hogy a legtöbbet hozzák ki a platformból. Nem is kérdés, hogy érdemes…

Tovább Szólj hozzá

tipp tippek vállalkozás kkv kisvállalkozás

2020. aug 18.

Automatizált kommunikáció chatbottal – A Bambara Hotel chatbotja alapján

írta: K.Klarissza
Automatizált kommunikáció chatbottal – A Bambara Hotel chatbotja alapján

Mai modern világunkban már természetessé vált, hogy mielőtt elmegyünk egy étterembe, vagy szállást foglalunk egy hotelbe, rákeresünk a Facebook oldalára és elolvassuk a vendégvéleményeket. Ha pedig már az oldalán járunk, és esetleg szeretnénk asztalt, vagy szállást foglalni, telefonhívás helyett a…

Tovább Szólj hozzá

kommunikáció hotel ötletek automatizálás ügyfél

2020. aug 17.

Így szerezz több vásárlói értékelést!

írta: petrapenovac
Így szerezz több vásárlói értékelést!

Rengetegen használják a közösségi médiát információgyűjtésre, amikor egy termék vásárlása előtt állnak. Mivel ezeken az oldalakon egyszerűen lehet visszajelzést hagyni egyes cégekről és áruikról, az érdeklődők előszeretettel böngészik ezeket, mielőtt meghoznák a végleges döntést. Éppen ezért a…

Tovább Szólj hozzá

google vélemény facebook ügyfélszolgálat ügyfél vásárló értékelés googlemaps Facebook

süti beállítások módosítása