2020. aug 29.

Így alakulnak át a videózási szokások

írta: petrapenovac
Így alakulnak át a videózási szokások

Fontos, hogy figyelemmel kísérjük a közösségi média felhasználók videónézési szokásait. Amellett, hogy a videós tartalmak szerepe egyre jobban felértékelődik, a megtekintések helye egyre inkább a mobileszközökre helyeződik a számítógépek helyett. Egy friss felmérés alapján évről évre 6%-kal…

Tovább Szólj hozzá

mobil statisztika video videó

2020. aug 29.

Rendezvénykommunikáció a nulláról? Mutatjuk!

írta: petrapenovac
Rendezvénykommunikáció a nulláról? Mutatjuk!

Ha a közösségi média kommunikációd kifejezetten arra irányul, hogy rendezvényednek, eseményednek híre menjen, ráadásul mindezt teljesen az alapoktól építed fel, könnyen tanácstalannak érezheted magad, hogy hol is kezdd. Most ehhez fogunk egy kis támaszt adni, saját példánkon keresztül. Ügynökségünk…

Tovább Szólj hozzá

tipp esemény kommunikáció ötletek tippek

2020. aug 28.

A közösségi média napjainkban és az általa hozott változások

írta: Sáringer Viktória
A közösségi média napjainkban és az általa hozott változások

A közösségi médiát meghatározza az interaktivitása, az összekapcsoltsága és a felhasználók által létrehozott tartalmak. Napjaink társadalmában a közösségi média használata egy mindennapos, már-már szükségszerű cselekedetté vált. Van olyan nap, amikor egész nap fel sem nézel egyik közösségi…

Tovább Szólj hozzá

internet közösségi média

2020. aug 28.

Ezeket a tippeket alkalmazd, ha sok érdeklődőt szeretnél!

írta: Szaller Nikolett
Ezeket a tippeket alkalmazd, ha sok érdeklődőt szeretnél!

Vállalkozásod számára az érdeklődők ,,bevonzásához” az értékesítési tölcséred tudatosság és érdeklődés szakaszára kell nagy hangsúlyt fektetned, ha a hagyományos AIDA-modellt alkalmazod. Ebben a cikkben ellátunk hét olyan ötlettel, amelyek ügyes alkalmazásával tölcséred rövid időn belül csordultig…

Tovább Szólj hozzá

marketing tipp ötletek értékesítés tippek értékesítési tölcsér

2020. aug 27.

Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten – avagy hogyan írd meg üdvözlő e-mailedet?

írta: Szaller Nikolett
Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten – avagy hogyan írd meg üdvözlő e-mailedet?

Az értékesítési tölcsér létrehozásában a vállalkozások üdvözlő e-maileinek óriási jelentőségét támasztja alá, hogy átlagos olvasottsági arányuk 34%. Az utolsó üzenet szerepe a legnagyobb mind közül, hiszen ez válthatja ki az érdeklődőkből, hogy ne csak figyelmüket és idejüket, hanem pénzüket is a…

Tovább Szólj hozzá

tipp ötletek e-mail tippek call to action e-mail marketing értékesítési tölcsér

2020. aug 27.

Amikor egy cég előnyére fordítja a kritikát

írta: Sáringer Viktória
Amikor egy cég előnyére fordítja a kritikát

Sokszor előfordul, hogy egy-egy cég konfliktusba keveredik egy influencerrel. Emlékezhetünk Elle Darby esetére, aki egy hotelben szeretett volna ingyen megszállni párjával, amiért cserébe tartalmakat gyártott volna közösségi oldalaira. Ez az együttműködés nem valósult meg, sőt, a hotel nyilvánossá…

Tovább Szólj hozzá

kreatív kritika rajongó influencer

2020. aug 26.

Vajon melyik a legjobb chatbotkészítő platfrom?

írta: K.Klarissza
Vajon melyik a legjobb chatbotkészítő platfrom?

Chatbotkészítésre már számtalan lehetőség áll rendelkezésünkre: leprogramoztathatjuk, vagy akár magunk is elkészíthetjük mindenféle programozói tudás nélkül is különféle platformokon. Ha ez utóbbit választod, biztosan találkozol az alábbi két platformmal: Chatfuel és ManyChat. Rögtön felmerülhet…

Tovább Szólj hozzá

chat tipp ötletek tippek platformok

2020. aug 25.

COVID alatt bulizó influencerek?

írta: Sáringer Viktória
COVID alatt bulizó influencerek?

Már többször is szóba került a blogon egy-egy véleményvezérekhez kapcsolódó cikk kapcsán a kérdéskör, hogy mekkora felelőssége van egy influencernek. Írtunk már arról, hogy mennyire könnyen terjedhetnek az álhírek, bizonytalan információk, ha az influencerek meggondolatlanul terjesztik ezeket. A…

Tovább Szólj hozzá

biztonság youtube gyerek szülő gyerekek fiatalok felelősség tinédzserek tiktok influencer koronavírus

2020. aug 25.

Aktuális trendek a közösségi médiában

írta: petrapenovac
Aktuális trendek a közösségi médiában

Már 2020 második negyedévét is a hátunk mögött hagyhatjuk, ami azt jelenti, hogy újabb jelentések és összefoglalók állnak rendelkezésünkre, hogy áttekinthessük a közösségi média trendek alakulását. Az első negyedévben főleg a koronavírus teremtette új helyzethez való alkalmazkodás került a…

Tovább Szólj hozzá

statisztika változás trend 2020

2020. aug 24.

Mivel töltsd meg az értékesítési tölcsért?

írta: Szaller Nikolett
Mivel töltsd meg az értékesítési tölcsért?

A technológia folyamatos fejlődésének köszönhetően ma már számos eszköz rendelkezésedre áll marketingstratégiád hatékonyságának növeléséhez. Az értékesítési tölcsér megfelelő alkalmazásának segítségével vásárlóid számát egy-egy lépés során akár meg is duplázhatod az online és az offline világban…

Tovább Szólj hozzá

értékesítés vásárló aida értékesítési tölcsér

süti beállítások módosítása