2020. jan 25.

A legújabb Insta-trend: a Dolly Parton Challange! De vajon, honnan ered?

írta: Sáringer Viktória
A legújabb Insta-trend: a Dolly Parton Challange! De vajon, honnan ered?

Ha aktív felhasználója vagy a közösségi média oldalaknak, akkor főleg az Instagramon, de már a Facebookon és Twitteren is szembejöhetett Veled egy-egy fotómontázs, ahol négy fénykép van egymás mellé szerkesztve és különböző közösségi oldalak feliratai is megjelennek az alkotáson. Ha szeretnéd Te is…

Tovább Szólj hozzá

kihívás challenge challenger DollyParton

2020. jan 25.

Így védd ki a gyerekekre és tinédzserekre leselkedő veszélyeket a közösségi médiában

írta: Sáringer Viktória
Így védd ki a gyerekekre és tinédzserekre leselkedő veszélyeket a közösségi médiában

A tinik, de sokszor még a gyerekek is otthonosabban mozognak az internet, a közösségi oldalak világában, mint a szülők. Azonban a szülőknek, ha tetszik, ha nem, muszáj képben lenniük, mivel foglalkoznak gyerekeik a telefon vagy számítógép előtt töltött órákban. Mi számít közösségi médiának? Fontos…

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem veszély gyerekek internetbiztonság

2020. jan 24.

12 vagány Instagram tipp és trükk, hogy még jobb legyen az oldalad!

írta: Sáringer Viktória
12 vagány Instagram tipp és trükk, hogy még jobb legyen az oldalad!

Már használod az Instagramot, de még nem vagy biztos benne, hogy mindent tudsz? A legjobb helyen jársz! Megosztunk Veled pár tippet és trükköt, melyeknek segítségével az Instagram összes funkcióját kihasználhatod, így megkönnyítheted a mindennapjaidat és időt is spórolhatsz! 1. Válts profilt! Te…

Tovább Szólj hozzá

tippek

2020. jan 23.

2019-es áttekintő: digitális diplomácia az Instagramon

írta: petrapenovac
2019-es áttekintő: digitális diplomácia az Instagramon

Az Instagram egyre fontosabb eszközzé válik a világ vezető politikusai és a kormányok számára, hogy kommunikálják célkitűzéseiket és személyesebben tudjanak megjelenni a közönségük számára. Matthias Lüfkens a legutóbbi Twiplomacy jelentésben így fogalmazott a platform használatáról a politikai…

Tovább Szólj hozzá

diplomácia 2019 twiplomacy digitális diplomácia twitter diplomacy

2020. jan 23.

Így legyél sikeres a közösségi médiában 2020-ban is!

írta: K.Klarissza
Így legyél sikeres a közösségi médiában 2020-ban is!

A közösségi média egy nagyon gyorsan változó terület, az idő múlásával pedig egyre nehezebbé válik egy hatékony, elkötelezett online közösség kiépítése. Három milliárd ember (a világ népességének körülbelül 40%-a) használja jelenleg a közösségi média platformokat, és átlagosan két órát tölt…

Tovább Szólj hozzá

siker tippek 2020

2020. jan 22.

Növekszik az influencer marketing jelentősége az Instagramon!

írta: K.Klarissza
Növekszik az influencer marketing jelentősége az Instagramon!

A Klear adatelemző vállalat új jelentést készített az Instagramon jelenlévő influencer marketing helyzetéről - mindezt több, mint hárommillió szponzorált poszt elemzésével. Az adatok azt mutatják, hogy az influencer marketing valóban növekszik. Az elemzés szerint az #ad (#hirdetés) hashtag-et…

Tovább Szólj hozzá

marketing influencer

2020. jan 22.

A Norbi-botrány a közösségi média oldaláról

írta: Sáringer Viktória
A Norbi-botrány a közösségi média oldaláról

"Réka: - Nem tudod elérni ,hogy egy nap alatt a Fővárosi Állat és Növénykerttől kezdve a Coca-Colán keresztül az Alma együttesig mindenki rólad posztoljonNorbi: - Fogd meg a söröm..." (Széles Anett) Miről is van szó? Hétfőtől az internet zsong attól a „kommunikációs atombombától”, amit Schobert…

Tovább Szólj hozzá

konfliktus konfliktuskezelés

2020. jan 21.

A közösségi média az új ügyfélszolgálat?

írta: Sáringer Viktória
A közösségi média az új ügyfélszolgálat?

A közösségi média felületek hozzájárulnak, hogy a márkák közelebbi kapcsolatot alakíthassanak ki követőikkel. Ma már sokan tekintenek úgy az egyes cégek Facebook oldalára, ahová bizalommal fordulhatnak problémáikkal is. Miért alakult ki ez az elgondolás? Ennek az is az oka, hogy a mai felgyorsult…

Tovább Szólj hozzá

ügyfélszolgálat ügyfél Facebook Instagram

2020. jan 20.

2019 legjobbjai a közösségi médiában – Tanuljunk az előző évből!

írta: Sáringer Viktória
2019 legjobbjai a közösségi médiában – Tanuljunk az előző évből!

Egy év alatt sok minden változhat és érdemes néha visszatekinteni az előző évre, hogy tanulhassunk és felkészülten vághassunk az új esztendőbe. No, nem csak önvizsgálatot tarthatunk ilyenkor, hanem megnézhetjük az előző év közösségi média statisztikáit is és megpróbálhatunk következtetéseket,…

Tovább Szólj hozzá

youtube toplista elérés 2019 Facebook

2020. jan 20.

Hozz ki többet közösségi média oldalaidból hotelként is!

írta: K.Klarissza
Hozz ki többet közösségi média oldalaidból hotelként is!

Nem árulunk el vele nagy titkot, ha azt mondjuk, az aktív megjelenés a közösségi média platformokon nagy előnyöket hozhat minden vállalkozás számára. Nagyon sokan viszont csak hirdetési helyként használják, holott ezen túlmenően kiváló csatornát jelenthet a vendégekkel való kapcsolattartásra…

Tovább Szólj hozzá

marketing turizmus hotel hotelmarketing