2015. nov 24.

Tégy jót a Facebook-on!

írta: Klausz.Melinda
Tégy jót a Facebook-on!

fundraisers-on-desktop-and-mobile-v21Sajnos még mindig rengeteg helyen van éhezés, vagy éppen történnek katasztrófák, de szerencsére a közösségi média erejének is köszönhetően, az emberekben egyre inkább késztetést éreznek arra, hogy tegyenek valamit az ilyen ügyekért. Ezért is kezdeményezte Zuckerberg és csapata az adományozó szolgáltatás létrejöttét a Facebookon.

Naomi Gleit, a termékfejlesztési menedzsment alelnöke a Newsroom nak a következőt nyilatkozta:

„Az emberek hajlandóak pénzt áldozni a katasztrófa sújtotta területek áldozataira, eltűnt gyerekek megtalálására és egyéb fontos problémákra, amik érdeklik őket. Azt vettük észre, hogy amikor a közösségek lépéseket tesznek egy jó ügy érdekében, az gyakran emberéleteket menthet. Az adományozó ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 20.

A Google nem felejt...

írta: Klausz.Melinda
A Google nem felejt...

googleTizenévesen az ember fia/lánya nem mindig gondolja át, hogy mit tölt fel az internetre, pedig ennek a későbbiekben elég nagy hátulütője is lehet. Előfordulhat, hogy tiniként még vicces kedvedben feltöltöttél egy-egy videót, azóta eltelt pár év, megkomolyodtál és állást szeretnél. Esélyes, hogy a munkáltató azonnal rákeres a nevedre Google-ön és a találati lista alapján dönt, hogy mennyire vagy alkalmas.

Mit tehetünk annak érdekében, hogy a feledés homályába merüljenek kínos feltöltött anyagaink?

Legegyszerűbb és legcélravezetőbb dolog, amit tehetsz, hogy minden kereső atyjához, a Google-höz fordulsz… Miután a panaszleveled beérkezik a Google-be, amiben kéred, hogy tűntessék el az összes nem kívánatos tartalmat, ők ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 19.

Esettanulmány: A Starbucks karácsonyi kampánya

írta: Klausz.Melinda
Esettanulmány: A Starbucks karácsonyi kampánya

11057048_1439002259733498_1234447720_nA Facebook Business oldalán rengeteg érdekes esettanulmánnyal is találkozhatunk, ilyen például a Starbucks karácsonyi kampánya is.

Mint tudjuk, a cég elsősorban az ízletes kávéjáról és az ingyenes Wi-Fi-jéről híres. Viszont karácsonykor már hagyomány, hogy visznek a dologba egy kis extra csavart, és a jól ismert zöld kávés poharakat lecserélik a karácsonyi hangulatnak megfelelő pirosra. Tavaly karácsonykor a Starbucks egy ütős Facebook kampánnyal is előrukkolt az akciójuk népszerűsítése érdekében, amitől hatalmasat ugrottak eredményeiket jelző saját mutatószámaik. Többek között 7 pontot növekedett a vásárlási szándék. De mi is volt pontosan ez a kampány? Már mutatjuk is!

A piros poharaknak minden évben van valami kis ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 18.

Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?

írta: Klausz.Melinda
Honnan tud annyi mindent Rólad a F4CEBOOK?

2310234-The-Matrix-Niobe-Wallpaper-the-matrix-6100630-1024-768Legutóbbi blogbejegyzésünkben megnéztük, milyen adatokat gyűjt rólunk a Facebook. Most áttekintjük, pontosan hol és hogyan osztjuk meg ezeket. Az adatfelhasználási szabályzat 2015. január 1-jével történő változása ugyanis több lehetőséget jelent a Facebooknak és a felhasználónak egyaránt. Azonban az is tény, hogy okosabban kell használni a felületeket. Hol osztasz meg információt a Facebook számára? És miért?


Pedig senki nem tart pisztolyt a fejedhez...

Elsősorban hírfolyamunkban, a chat- és üzenet-ablakban, azaz minden olyan helyen, ahol az emberekkel kommunikálsz vagy dolgokat megosztasz. A megosztás azonban többféle jogosultsági szinten történhet. Eszerint nyilvános adatok azok az információk, amelyeket nyilvános ...

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem szabályzat közösségi média social media 2015 internetbiztonság Facebook

2015. nov 17.

5 ok, amiért 2016-ban mindenképpen érdemes az Instagrammal számolnod

írta: Klausz.Melinda
5 ok, amiért 2016-ban mindenképpen érdemes az Instagrammal számolnod

tumblr_min9taq6l21r1thfzo2_1280A 2016-os marketing költségvetés összeállításakor mindenképpen érdemes számításba venni egy közösségi oldalt, ez pedig nem más, mint az Instagram.

Az MDG Advertising felsorakoztat 5 érvet egy látványos infógrafikában, ami miatt fontos lehet számunkra a fotómegosztó közösségi oldal a jövő évre vonatkozóan. Ráadásul friss adatokkal támasztják alá, hogy a felület egyre jelentősebb szerepet tölt be marketinges szempontból és ez csak növekedni fog a jövőben. Nézzük is meg részletesen ezt az 5 okot:

  1. ok: Már most hatalmas az Instagram

A felület már több, mint 400 millió felhasználóval rendelkezik, akik naponta átlagosan 80 millió képet osztanak meg. Azt gondolhatnánk, hogy ez csak az amerikaiak hóbortja, de a valóságban a ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 16.

Tedd jobbá Facebook oldaladat!

írta: Klausz.Melinda
Tedd jobbá Facebook oldaladat!

blog-headers-facebook1Ha elkészítettük a Facebook oldalunkat, akkor már csak a legnehezebb dolog van hátra… sikeressé tenni azt. Ehhez érdemes feltenni pár egyszerű kérdést:

  • Milyen fajta tartalmat posztoljunk?
  • Vajon elértük a célközönségünket?
  • Mikor érdemes posztolnunk?

És hogyan találjuk meg a választ ezekre a kérdésekre? Mérőszámok segítségével természetesen! A legegyszerűbb mód erre a Facebook saját analitikai oldala, a Facebook Elemzés. (Persze vannak ennél jóval komolyabb külső analitikai programok, de kezdetnek bőven elég ez is.) Az elemzés segítségével a megfelelő tartalmat a megfelelő közönségnek a megfelelő időben küldhetjük! Vegyük szépen végig a kérdéseket és a megfelelő mérőszámokat, amik választ adhatnak nekünk.

Milyen ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 13.

Értelmezzük újra a SEO fogalmát!

írta: Klausz.Melinda
Értelmezzük újra a SEO fogalmát!

Seo-blocksA SEO fontos tényező a cégek marketingtevékenységében. Ha azt akarjuk, hogy a Google találati listájában előkelő helyen szerepeljünk és minél többen találják meg honlapunkat, akkor bizony a keresőoptimalizálás a kulcs. Azonban a SEO sokat változott az elmúlt években. Elmúltak már azok az évek, mikor ugyanazokat a kulcsszavakat kellett ismételgetnünk a tartalmunkban. Tehát nézzük meg, hogy mi változott:

Felejtsük el a kulcsszavakat!

Tényleg a SEO legfontosabb eleme a kulcsszavak használata? Már egy ideje nem! Azóta az emberek keresési szokása is sokat változott. Már nem csak kulcsszavakat írnak be a keresőbe. hanem akár teljes mondatokat is. Sőt, vannak olyanok is, akik az okostelefonjaiknak élőszóban teszik fel a kérdéseiket. Már nem ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 10.

Karácsonyi e-mail marketing tippek

írta: Klausz.Melinda
Karácsonyi e-mail marketing tippek

linkedinAzt gondolhatnánk, hogy a karácsony még messze van, viszont marketinges szemmel viszont ijesztően közel van! Bár az ajándékok vásárlásához és az adventi naptárak nyitogatásához valóban kicsit még korán van, de a marketing stratégiánk megtervezését bizony időben kell kezdeni!

Az egyik ilyen lehetőség, amivel az ügyfeleink és vásárlóink figyelmét felkelthetjük, az egy jól kidolgozott e-mail marketing stratégia. Ehhez adunk most néhány tippet:

Ajándék tippek

Oldjuk meg a fogyasztók legnagyobb problémáját ilyenkor: javasoljunk nekik ajándék ötleteket! Így aztán találkozhat a kereslet és a kínálat egy e-mail formájában. ;)

Ajándék kártya

Bátran találjunk ki egy-egy kupont vagy akciót a karácsonyi időszakra, amit csak az ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 09.

Trükkök a nagyobb láthatóságért LinkedInen

írta: Klausz.Melinda
Trükkök a nagyobb láthatóságért LinkedInen

linkedinA legtöbb emberben akkor merül fel az ötlet, hogy regisztrálnia kéne LinkedInre, ha éppen aktív munkakeresésben van. Pedig rengeteg lehetőség rejlik ebben a közösségi oldalban. Ott van például mindjárt a hírfolyam!

Osszunk meg hasznos tartalmakat!

Ha saját blogunkra vagy honlapunkra akarjuk terelni a felhasználókat, akkor természetesen csak a saját bejegyzéseinket érdemes megosztani. Ha viszont az elsődleges célunk az, hogy minél többen lássanak minket, akkor bátran osszunk meg más tartalmat is. A lényeg, hogy megosztásaink hasznosak legyenek mások számára, hiszen ez mégis csak egy szakmai(bb) oldal.

Jó helyen a jó időben

Ez a mondás a LinkedIn világában is helytálló. A hely már megvan: LinkedIn. Na de mikor van az a bizonyos jó ...

Tovább Szólj hozzá

2015. nov 05.

5 tipp Facebook fiókod biztonságához

írta: Klausz.Melinda
5 tipp Facebook fiókod biztonságához

A Facebook szinte megállíthatatlanul szárnyal, és egyre intelligensebbé válik. Viszont ezzel a fejlődéssel és lehetőséggel egyre több veszélynek is lehetünk kitéve, ha óvatlanok vagyunk. Azt például tudtad, hogy bárki rákereshet a Facebookon egy-egy nyilvános bejegyzésünkre?

Az alábbiakban egy 5 lépésből álló adatvédelmi beállítást ajánlunk, amelyet érdemes követni.

  1. Beállítások ellenőrzése

Átrághatjuk magunkat az összes beállításon egyenként, vagy választhatjuk a gyorsabb és egyszerűbb megoldást is a kis dinó segítségével. Itt aztán megnézhetjük, hogy kik láthatják a bejegyzéseinket, ki írhat nekünk üzenetet és léphet velünk kapcsolatba, vagy le is tilthatunk felhasználókat.

2. Bejelentkezés jóváhagyása

...
Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil