2020. jún 27.

Pörgesd fel Instagram oldaladat!

írta: Sáringer Viktória
Pörgesd fel Instagram oldaladat!

2020 van, már mindenki jelen van az Instagramon is, így márkaként Neked is ott a helyed! Na, nem csak a jelenlét a fontos, de az aktivitás is. Sőt, az sem mindegy, milyen tartalmakat osztasz meg és milyen módon! Fejleszd Te is tökélyre technikádat, használd ki az összes elérhető lehetőséget és…

Tovább Szólj hozzá

poszt tipp story bejegyzés tippek bejegyzések posztok

2020. jún 26.

Miért akar mindenki influencer lenni?

írta: K.Klarissza
Miért akar mindenki influencer lenni?

A fiatalok azt a szabadságot szeretnék az életükbe, ami lehetővé teszi, hogy bármikor változtathassanak. Természetesen nem véletlen az sem, hogy a rugalmas, digitális foglalkozások felé mozdulnak el. Az egyik ilyen új foglalkozás pedig az influencer – az a személy, aki tulajdonképpen az egész életét…

Tovább Szólj hozzá

munka instagram influencer Instagram

2020. jún 25.

Betekintés a LinkedIn elemzésekbe

írta: petrapenovac
Betekintés a LinkedIn elemzésekbe

A LinkedIn az üzleti élet meghatározó platformja lett az elmúlt években, így marketing szempontból is kiemelkedő a szerepe. Mivel itt is van lehetőség oldalak létrehozására és működtetésére a személyes profilok mellett, így természetesen elemzési lehetőségeink is vannak, hogy figyelni tudjuk ezen…

Tovább Szólj hozzá

marketing adat elemzés

2020. jún 24.

Így használd a Facebook csoportokat üzleti célokra

írta: petrapenovac
Így használd a Facebook csoportokat üzleti célokra

A Facebook marketing szempontból egyik kevésbé kihasznált lehetősége a csoportok használata, pedig közösségépítés szempontjából remek lehetőségeket rejtenek. A 2018-as algoritmusfrissítés eredményeként a felület azokat a bejegyzéseket részesíti előnyben, amik beszélgetéseket indítanak be és jelentős…

Tovább Szólj hozzá

marketing közösség ügyfélszolgálat csoport ügyfél közösségi média

2020. jún 24.

A közösségi média megtérülése – ROI számítások

írta: petrapenovac
A közösségi média megtérülése – ROI számítások

Az ROI (Return on Investment, a befektetés megtérülése) témájáról általánosságban már írtunk korábban, most ennél kicsit részletesebben is bemutatjuk, fókuszban a közösségi média marketinggel. Az ROI az egyik legfontosabb KPI (Key Performance Indicator, fő teljesítménymutató), így aki méréseket…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés mérés roi roas

2020. jún 23.

Hogyan érinti a GDPR a közösségi médiát?

írta: petrapenovac
Hogyan érinti a GDPR a közösségi médiát?

A GDPR-ról már biztosan hallottál, hiszen 2018 májusa óta a cégeknek kiemelten figyelniük kell rá, hogy a hozzájuk beérkező adatokat az EU szabályozásainak megfelelően tárolják és használják fel. Felmerülhet a kérdés, hogy ez mégis miként hat ki a közösségi médiára és az itt folytatott marketing…

Tovább Szólj hozzá

biztonság adatvédelem adat gdpr GDPR

2020. jún 22.

Közösségi médiával foglalkozol? Ügyelj a mentális egészségedre!

írta: petrapenovac
Közösségi médiával foglalkozol? Ügyelj a mentális egészségedre!

Nem túlzás kijelenteni, hogy bizony rengeteg ember vált közösségi média függővé az utóbbi években. Sokaknak az az első teendőjük reggel, hogy megnyitják a különböző közösségi alkalmazásokat a telefonjukon, és körülbelül ugyanez történik közvetlenül lefekvés előtt is. Nagy átlagban napi 144 percet…

Tovább Szólj hozzá

egészség közösségi média közösségi média stressz

süti beállítások módosítása