2019. feb 25.

A legújabb trükkök az Instán a márkád számára  

írta: Csoma Dániel
A legújabb trükkök az Instán a márkád számára   

 

insta_trukkok_borito.jpg    Évről évre folyamatosan bővül a funkciók sora instán, ám ezek nem mindig tökéletesek, ezért szükségünk van különböző trükkökre. Némelyik az aktuális problémák megoldására szolgál, míg mások olyan funkciók, melyek profilunk hatékony menedzselését segítik.

    Célszerű a profilunk testreszabásával kezdeni, melyhez számos eszköz áll rendelkezésünkre. Például használhatunk különleges betűtípusokat és ily módon feldobhatjuk a profil bioját. Ezek a betűtípusok valójában szimbólumok, de fontos észben tartani, hogy a legfontosabb keresőszavakat, mint a neved, nem szabad szimbólumokkal megjeleníteni. ★彡 Ⓢⓞⓒⓘⓐⓛ 彡★ lehet, hogy jól néz ki, de nem tudnak rákeresni a platformon. Inkább csak a ...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 21.

7 tipp üzletek számára az Instagram kapcsán

írta: Csoma Dániel
7 tipp üzletek számára az Instagram kapcsán

insta_borito.png    Az Instán több mint 700 millió felhasználó van jelen havonta, de mondhatjuk, hogy a verseny kevésbé kiélezett, mint Facebookon vagy twitteren. A lehetőség adott a cégek számára, hogy egy könnyebben targetálható csoportot érjenek el termékükkel anélkül, hogy rengeteget költenének reklámozásra.

     Kezdjük azzal, hogy az Instán ugyebár a vizuális megjelenésen van a hangsúly, így fontos, hogy jól is nézz ki miközben értéket közvetítesz vásárlóidnak. Ha például szolgáltatás orientált az üzleted, mutasd be a szolgáltatás mögötti folyamatot! Mutasd meg a világnak a vállalat kultúráját, misszióját vagy csak ossz meg pár tippet a közönséggel!

Használd az insta stories-t is! Betekintést nyújthatunk velük a ...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 21.

7 pszichológiai tényező, ami ügyes marketingtrükk is egyben! - 2. rész

írta: K.Klarissza
7 pszichológiai tényező, ami ügyes marketingtrükk is egyben! - 2. rész

daydreaming-desk-hair-6384.jpgMi a közös a pszichológiában és a közösségi médiában?

Sokkal több, mint gondolnád! Hiszed vagy sem, nagyon sok tudományos oka van annak, hogy az emberek milyen tartalmakat szeretnek, mit osztanak meg, milyen posztok alá kommentelnek, mire kattintanak, és milyen tényezők hatására vásárolnak online.

Ahhoz, hogy megértsük ezeket a pszichológiai tényezőket, tudnunk kell, hogy a közösség hogyan gondolkozik a közösségi média felületeken. A cikk első része itt olvasható!

 

4. A kölcsönösség felhasználása az interakció növelése érdekében

A kölcsönösség koncepciója egyszerű: ha valaki valamit tesz érted, akkor természetesen Te is szeretnéd ezt viszonozni a másik félnek.

Ezt már valószínűleg mindannyian ...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 18.

Írj jobb tartalmakat a mentális modell segítségével!

írta: Cs. Krisztina
Írj jobb tartalmakat a mentális modell segítségével!

nikita-kachanovsky-494828-unsplash.jpgAz eredményességhez rá kell hangolódnunk rajongóinkra, igyekeznünk kell, hogy megérthessük mit, miért és hogyan gondolnak, és ezáltal azonosulni tudjunk a gondolkodási mechanizmusaikkal.  

De mi a mentális modell és hogyan segít ez nekünk?

A mentális modell gondolati folyamatok összességét jelenti egy bizonyos dolog működését illetően, vagyis azt, ahogyan dekódoljuk és felfogjuk a környező világot. A mentális modellek múltbeli tapasztalatainkon, akár ösztönös észleléseinken alapulnak. Formálják a viselkedésünket és a reakciónkat, befolyásolják a percepciót, valamint összetett helyzetben a probléma-megoldási stratégiánkat.

Tartalommarketing-szempontból a mentális modell kifejezés azt írja le, hogy a termékünk vagy ...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 17.

Összevonják az Instagramot, a Messengert és a WhatsApp-ot

írta: R Judit
Összevonják az Instagramot, a Messengert és a WhatsApp-ot

thought-catalog-609285-unsplash.jpgA Facebook CEO Mark Zuckerberg óriási bejelentést tett azzal, hogy a tervek szerint 2020-ra szeretnék összevonni egy üzenetküldési platformmá a Facebook alá tartozó Instagramot, Messengert és Whatsappot. Annyi minden történt a bejelentés óta - többek között Németország felháborodása és ellenkezése a terv ellen -, hogy úgy éreztük ideje egy kis rendet teremteni a nagy ködben az események időrendbe rakásával és felvázolásával.

Január 25-én a The New York Times közölte Zuckerberg tervét az összevonással kapcsolatban, ami azért is lenne óriási dolog, hiszen így a cég sokkal összetettebb képet kaphatna a platformok felhasználóiról és így jobban tudná célozni és beállítani a hirdetéseket. A Facebook terve szerint azonban ez a ...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 15.

Hogyan növeljük követőink számát az Instagramon és honyan tűnjünk ki a tömegből?

írta: Csoma Dániel
Hogyan növeljük követőink számát az Instagramon és honyan tűnjünk ki a tömegből?

instagram_borito.png    2019-ben sajnos már nem olyan egyszerű követőket szerezni, mint pár éve. Ennyi felhasználó és kreatív brand mellett kiéleződik a követőkért folytatott verseny. Itt van pár új módszer, amivel 2019-ben megsokszorozhatod a követések számát.

    Idén már elengedhetetlen, hogy Instagram profilunk esztétikus legyen, tehát törekedjünk arra, hogy megfelelően és alaposan tervezzük meg a profil megjelenését. Ha követőkké szeretnénk konvertálni a látogatókat nem csak a megosztott képekre kell koncentrálnunk, nagy hangsúlyt kell fektetni a profilképre, a biora, az aktív sztorikra és a highlights-ra is. 2019-ben pedig már arra is figyelni kell, hogy posztjaid témájukban tükrözzék azt az üzenetet, amit a branded közvetít.

...

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 10.

Mennyi hashtag az igazi?

írta: Csoma Dániel
Mennyi hashtag az igazi?

shortstack-blog-can-hashtag-1.jpgHa valóban növekedés szeretnénk elérni a rajongóink számát illetően, kénytelenek vagyunk olyanokra is figyelni, hogy megfelelő számú hashtaget használjunk vagy, hogy egyáltalán milyen esetekben használjuk azt.

Szóval hány darab hashtag használata az ajánlott?

Összesen ugyebár 30-at lehet egy posztnál felhasználni, de sokan azt mondják attól spamnak tűnhet a bejegyzés. Egyesek szerint 5-6 darab a legelegánsabb megoldás, de ha igazi eredményt szeretnénk elérni a 11 vagy több az ajánlott.

hash.png

A diagramról leolvasható, hogy a posztunk, a hashtagek számának alakulásával a követőink hány százalékát éri el. Ha kizárólag a követők számának növelése a cél kihasználhatjuk mind a 30-at, hisz az a leghatékonyabb. 2018-ban még egy ...

Tovább Szólj hozzá

hashtag

2019. feb 09.

Tanulj ingyen a legnagyobb közösségi média oldalaktól!

írta: R Judit
Tanulj ingyen a legnagyobb közösségi média oldalaktól!

google-learning.gifNapjainkban már nem csak e-mailek elolvasására és küldésére használjuk az internetet, hanem jóval több dologra. Itt beszélünk barátainkkal és családunkkal, új éttermeket, kávézókat keresünk rajta, valamint a segítségével fedezzük fel és foglaljuk le a nyaralást. Az internet mindennapi életünk részévé vált, minél több időt töltünk az interneten annál több lehetőség nyílik meg számunkra.

Szeretnél fejlődni, de nem tudod, hogy hol fogj hozzá? Mi most három szuper és ingyenes online kurzust ajánlunk, aminek segítségével a saját tempódban a saját érdeklődési körödhöz kapcsolódóan választhatod ki a kurzusokat.

 

  Google Digital Workshop

google_digital_workshop_1.PNGSzeretnéd cégedet vagy más valaki cégét sikerre vinni a digitális ...

Tovább Szólj hozzá

oktatás tanulás képzés kurzus

2019. feb 08.

 Azt hitted a sima álhírek rosszak? Akkor készülj fel, mert megérkezett az új generáció!

írta: R Judit
 Azt hitted a sima álhírek rosszak? Akkor készülj fel, mert megérkezett az új generáció!

deepfake.pngHabár tudjuk, hogy nem kell mindent elhinni, amit az interneten vagy akár offline látunk, de mindeddig azt hihettük, hogy egy videó vagy fotó megkérdőjelezhetetlen bizonyíték. Persze-persze a Photoshop meg mindenféle más kép- és videószerkesztő programok már eddig is megingatták a bizalmunkat a képekben és videókban, de a DeepFakes egy teljesen más szintet jelent.

2017. decemberében jelentek meg az első ilyen stílusú képek, amikor egy „DeepFakes” nevű Reddit felhasználó pornóvideókat posztolt, amiken híres emberek voltak láthatók. A morális indokokon túl a probléma ezzel az volt, hogy egyik videó sem volt igazi. A következő hetekben és hónapokban az internet felrobbant és mindenki ennek a technológiának a veszélyeiről és káros ...

Tovább Szólj hozzá

fake álhír fake news deepface

2019. feb 02.

Lépj ki a tömegből videós kampányaiddal!

írta: Cs. Krisztina
Lépj ki a tömegből videós kampányaiddal!

clark-tibbs-367075-unsplash.jpgMegszámlálhatatlan módon bemutathatjuk a márkánkat, de néha nehéz a “bármit választhatunkból” kiválasztani a legjobbat. Kicsit olyan érzésünk is lehet, hogy gyönyörű hóesésben állunk, nézzük a hófödte tájat, de nem tudjuk kiválasztani a legszebb hópelyhet.

Hogyan kezdjünk hozzá a kreatív tartalom kitalálásához? Először is vegyük sorra azokat a lépéseket, amelyek minden kampány alappillérei.

  1. Derüljön ki a felhasználók számára, hogy mit látnak!

Érdemes már a hirdetés első pár másodperce alatt megjeleníteni a brandet, persze nem túl tolakodóan. A felgyorsult világban a felhasználók gyorsan mozognak erre-arra, így célszerű már a legelején “megmutatni magunkat”, hogy jobban fel tudják idézni ...

Tovább Szólj hozzá

videó

süti beállítások módosítása