Oroszország az internetcenzúra útjára lép Kínát véve alapul
Már beszámoltunk Nektek a Kínában lévő internetcenzúráról és hogy ez olyan weboldalakat érint, mint a Facebook, Google, Twitter és az Instagram. A „Great Firewall” nevű cenzúra program szabályozza milyen weboldalakat és appokat lehet látogatni, illetve használni. Ami Kínában történik nem egyedülálló eset és nem is kell messzire menni az internetcenzúra egy újabb példájáért: Oroszország egyike szintén a legvitatottabb országoknak e kérdéskörben.
Vlagyimir Putyin orosz elnök egy olyan új törvényt sürget, amely lehetővé tenné, hogy az interneten csak olyan tartalmak jelenjenek meg Oroszországban, amelyek előzetesen jóváhagyásra kerültek. Az orosz elnök javaslatát jelenleg az Orosz parlament alsó házában vitatják. A ...
Furcsa belegondolni, hogy ma a világon van olyan fiatal, akinek semmit nem mond a Facebook vagy az Instagram név. Márpedig Kínában ez nem is olyan szokatlan, hiszen a „Great Firewall” nevű internetes szűrés - ami megakadályozza a Facebook láthatóságát - az egyik legösszetettebb a világon.
A közösségi médiában használt algoritmusok folyamatosan változnak, ami jelentősen megnehezíti a márkák számára az organikus elérések számának növelését. Ma már elengedhetetlen a fizetett közösségi média használata, ha igazi eredményt szeretnénk elérni. De vajon mit mondanak a számok ezzel kapcsolatban? A
Az érdekes közösségi média statisztikákat elemző cikkünket folytatjuk és ezúttal a Twitter és a LinkedIn adatokat vesszük górcső alá!
Közel lehetetlen kiismerni teljes mértékben a közösségi médiát, mivel havonta változnak a trendek. Amikor úgy érzed, kitapasztaltad a felületet, jön egy újabb update vagy algoritmusváltozás. A
Van már chatbotod? Vagy csak még a gondolata fogalmazódott meg benned? Most összegyűjtöttük, milyen trendeket várhatunk 2019-ben a chatbotok és a mesterséges intelligencia területén!
Mi a carousel?
Az Instagrammot nem kell bemutatni, hiszen egyike a legnépszerűbb közösségi média platformoknak. Amellett, hogy kényelmesen használható bárhol-bármikor, meglehetősen könnyű elsajátítani használatát.
A Facebook egy új “Miért látom ezt?” (Why am I seeing this?) információs panelt terjeszt el annak érdekében, hogy még inkább átlátható képet kaphassunk arról, hogy miért pont azok a hirdetések jelennek meg nekünk, amik. Még pontosabban fogjuk tudni, hogy hogyan lettünk “kiválasztottak”. Izgalmas igaz?