2018. feb 01.

Dinamikus hirdetések a Facebookon!

írta: BDóra.
Dinamikus hirdetések a Facebookon!

dinam.pngTe már használtál dinamikus hirdetést a Facebookon? Ha még nem, akkor itt egy kis összefoglaló, hogy mi is ez pontosan és hogyan kell alkalmazni.

A dinamikus hirdetések automatikusan népszerűsítik a termékeidet azok körében, akik érdeklődést tanúsítottak irántuk a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy máshol az interneten.

 

Milyen is a Facebook dinamikus kreatívja?

A Facebook Dinamikus Kreatív eszköze automatikusan biztosítja a hirdetéselemek legjobb kombinációit. A hirdetés összetevők (képek, videók, címek, leírások és cselekvésre ösztönző hívások) különböző kombinációit futtatja a célközönség körében annak meghatározásához, hogy mely kombinációk adják a legjobb eredményeket. A dinamikus hirdetés ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés

2018. jan 31.

7 tipp a Facebook hirdetési kampányok optimalizálására

írta: BDóra.
7 tipp a Facebook hirdetési kampányok optimalizálására

19065589782_c82f4b288e_b.jpgSzoktál hirdetni a Facebookon? Szeretnéd növelni a kampányod sikerességét? Olvass tovább bátran, ha szeretnél néhány tippel gazdagabb lenni, mit tehetsz ennek érdekében.

# 1: Értékesítési csatorna létrehozása

A legfontosabb különbség a Google hirdetések és a Facebook hirdetések között az általuk generált forgalom típusa. Azok a felhasználók, akik a Google hirdetésekre kattintanak, aktívan szeretnének vásárolni, míg a Facebook közönség böngészési módban van, és hosszabb ideig dönthetnek a vásárlásról. Ez problémát jelenthet, ha kisebb Facebook hirdetési költségkereted van, és konverziót szeretnél elérni.

Tehát, jobb megoldásnak bizonyul, ha több kampányt, különböző célokkal indítasz el, ezzel létrehozva egy ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés

2018. jan 29.

Miért követnek bizonyos hirdetések?

írta: BDóra.
Miért követnek bizonyos hirdetések?

what-is-remarketing.jpgBiztosan észrevetted már, hogy vannak hirdetések, amik akárhova mész, megjelennek és utána hetekig követnek. Röviden és tömören ez a remarketing, de nézzük kicsit részletesebben.

Lényegében a remarketingen keresztül lehet elérni azokat az embereket, akik korábban jártak már a weboldalunkon és újból meg szeretnénk célozni valamilyen hirdetéssel. Működhet ez a Google-ön keresztül, de a Facebookon is.

 

Google Adwords

A Google Awords fiókunkban a következőként néz ki ez a lehetőség:

A Display Hálózaton történő remarketinghez válaszd a „Csak Display Hálózat” > „Marketingcélok” > „Cselekvés elősegítése” > „Vásárlás a webhelyen” típust a kampány létrehozásakor.

Keresési hálózati ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés remarketing

2018. jan 28.

Így növeld videókkal az eladásaidat!

írta: BDóra.
Így növeld videókkal az eladásaidat!

fb_video.jpgEgyre több videós poszttal találkozni a hírfolyamban és soknál hatalmas megtekintés számokat is lehet látni, de vannak olyanok, amik meg alig keltik fel az emberek érdeklődését. A következőben 6 pontban foglaljuk össze a videós lehetőségeket és azt hogyan lehet akár pénzt is keresni belőle.

#1 Élő videók adta lehetőségek

Fontos hogy a tartalom és a cím figyelemfelkeltő és érdekes legyen, egy vonzó téma legyen a célközönség számára. Érdemes a videót is szakszerűen felépíteni, legyen egy felvezető, ahol elmondjuk mire számíthat és keltsük már fel a figyelmet itt annyira, hogy érdemes legyen neki a végig maradnia. Pl, hogy a végén kap valami hasznos információt, titkot, amivel nagyon jól jár. Buzdítsuk a nézőket, hogy ...

Tovább Szólj hozzá

live videó facebook élő videó facebook live

2018. jan 28.

Reszponzív a weboldalad?

írta: BDóra.
Reszponzív a weboldalad?

responsive-2044932_1920.pngAz okostelefonok világában legtöbbször mobilról nézelődünk és maximum a vásárlást hajtjuk végre asztali gépről vagy laptopról. Ennek köszönhetően fontos, hogy a weboldal optimalizált legyen lehetőség szerint az összes olyan felületre, amin felkeresheti a vásárló, érdeklődő.

Korábban csak az asztali gépek voltak porondon, majd egyre inkább elterjedt a laptopok használata a mindennapokban. A későbbiekben jöttek az okostelefonok, amik mára már akkora teret hódítottak, hogy nélküle létezni se tudnak az emberek, persze tisztelet a kivételnek.

Mi is az a reszponzivitás?

A lényege az, hogy alkalmazkodik a weboldal a különböző méretű eszközökhöz, kapcsolatot teremt az adott eszközzel és böngészőjével, pc, laptop, tablet, ...

Tovább Szólj hozzá

reszponziv

2018. jan 26.

Így növekszik az e-kereskedelem Magyarországon!

írta: BDóra.
Így növekszik az e-kereskedelem Magyarországon!

online-shop-1461914981qoh.jpgEgyre több webáruház közül választhatunk, amikor online szeretnénk vásárolni, már-már a bőség zavara áll fenn és egyre több fórumon próbálnak minket megszólítani nap, mint nap. Nézzünk egy kis elemzést, amelyet a GKI Digital készített arról, hogy hogyan fejlődött az e-kereskedelem 2013-tól 2017-re.

A vásárlók száma a 2013-ban 2 millió fő volt az online szektorban, míg 2017 év végére közel 3 milliót ért el. A nemek arányában 50-50%-os volt az eloszlás. 2013-ban a magyar lakosság 20%-a, 2017-ben pedig a lakosság 30%-a vásárolt online.

Az online kiskereskedelmi forgalom közel 200 milliárd forint volt 2013-ban, ez a szám közel 310 milliárdra emelkedett 2017-re. Ahogy korábban, úgy most is a műszaki cikkek vezetik a ...

Tovább Szólj hozzá

statisztika értékesítés e-commerce kereskedelem online értékesítés e-kereskedelem e-ker

2018. jan 22.

Így indíts hivatalos nyereményjátékot, hogy ne törölje le a Fb...

írta: BDóra.
Így indíts hivatalos nyereményjátékot, hogy ne törölje le a Fb...

15870574355_deb464c9e5_b.jpgA hírfolyamban minden nap látni olyan nyereményjátékot, ami több sebből is vérzik, ez hosszú távon veszélyes is tud lenni a profilra vonatkozóan, hiszen a kiugró hibák esetén az oldal az adott bejegyzést előzetes értesítés nélkül eltávolíthatja, de 2010-ben arra is számtalan példa volt, hogy az adott oldalt letörölte a Facebook.

Sokan szokták kérdezni, hogy milyen is a Facebook szabályoknak megfelelő nyereményjáték? A legnagyobb közösségi média platform szabályzata elég konkrétan meghatározza ezt:

"1. Amennyiben Ön a Facebook használatával promócióról kommunikál vagy promóciót végez (például pályázat vagy nyereményjáték formájában), Ön felel az adott promóció jogszerű lebonyolításáért, ideértve például a ...
Tovább Szólj hozzá

nyereményjáték

2018. jan 21.

Kiborult a bili egy vloggernél - avagy kell-e nekünk az influencer marketing vagy sem?

írta: Klausz.Melinda
Kiborult a bili egy vloggernél - avagy kell-e nekünk az influencer marketing vagy sem?

26993468_10156171143281941_999908596843586511_n.pngNagyon sokszor nekiálltam, hogy leírjam gondolataimat a mai korban "influencernek" tartott médiacelebekről és sok lájkot maguknak tudó, ám semmilyen egyedi jellemzőkkel nem bíró bloggerekről, vloggerekről. De most jött el ez az alkalom.

Történt ugyanis, hogy a The White Moose Cafe-hoz bejelentkezett egy vlogger lány, Elle Darby, aki mivel Dublin felé vette az irányt barátjával, írt a hotelnek, hogy több napos szállásért és ellátásért cserébe, tartalmat állít elő róluk. A hotel viszont olyannyira nem látta az ötlet értelmét, hogy nyilvános Facebook posztban, névtelenül kérdezett vissza: "Ki fogja fizetni a személyzetet? A recepciósokat, akiknél becsekkol? Ki fogja kifizetni a takarítókat, akik lecserélik az ágyneműt? A pincért, aki a ...

Tovább Szólj hozzá

blogger vlogger influencer

2018. jan 17.

Mit lehet még kihozni a hírlevélből, hogy nagyobb bevételre tegyünk szert?

írta: BDóra.
Mit lehet még kihozni a hírlevélből, hogy nagyobb bevételre tegyünk szert?

email-1345921_640.pngEgy korábbi blog bejegyzésünkben leírtuk, hogyan is kell felépülnie egy jól működő hírlevélnek. Most egy kis ötletet adunk, hogy miként is lehet a hírlevelet a legjobban kiaknázni.

Említettük, hogy a legtöbb hírlevél kiküldő rendszernél lehet időzíteni a leveleket. Ez nem csak arra jó, hogy előre elkészítsük, mielőtt szabadságra megyünk, hanem arra is, hogy egy hírlevél sorozatot hozzunk létre, ahol a frissen feliratkozottak érdeklődését fel tudjuk kelteni.

Biztos mindenki találkozott már olyannal, hogy regisztrál egy hírlevél feliratkozásnál, megadja az email címét és egy-két adatot, amit még elkérnek, pl. születésnap, majd rögtön kap is egy emailt, hasonló tartalommal, hogy Köszönjük, hogy regisztráltál ...

Tovább Szólj hozzá

2018. jan 16.

MÉM-re fel!

írta: BDóra.
MÉM-re fel!

Az interneten, social médiában mindenki futott már bele humoros jellegű képekbe, ami egy éppen aktuális helyzetet vagy egy fontos témát érint. Lehet ez politika, film, sorozat, közéleti esemény, akár egy botrányra is építhet. Na, ezek lesznek a mémek.

 A mém lényege, hogy figyelemfelkeltő, humorral, kreativitással legyen fűszerezve és egy aktuális témát érintsen, hiszen ez fogja a sikert biztosítani. Embertől emberig terjed az interneten előre nem látható ideig. Manapság már több olyan oldal is van a social médiában, ahol folyamatosan készítik az ilyen jellegű képeket, a közönség legnagyobb örömére.

Szemezgettünk mi is az elmúlt időszak legjobbjai közül az interneten, nézzétek végig, szerintünk nem bánjátok meg ;)

Az a ...

Tovább Szólj hozzá

mém meme

süti beállítások módosítása