Dinamikus hirdetések a Facebookon!
Te már használtál dinamikus hirdetést a Facebookon? Ha még nem, akkor itt egy kis összefoglaló, hogy mi is ez pontosan és hogyan kell alkalmazni.
A dinamikus hirdetések automatikusan népszerűsítik a termékeidet azok körében, akik érdeklődést tanúsítottak irántuk a webhelyeden, az alkalmazásodban vagy máshol az interneten.
Milyen is a Facebook dinamikus kreatívja?
A Facebook Dinamikus Kreatív eszköze automatikusan biztosítja a hirdetéselemek legjobb kombinációit. A hirdetés összetevők (képek, videók, címek, leírások és cselekvésre ösztönző hívások) különböző kombinációit futtatja a célközönség körében annak meghatározásához, hogy mely kombinációk adják a legjobb eredményeket. A dinamikus hirdetés ...
Szoktál hirdetni a Facebookon? Szeretnéd növelni a kampányod sikerességét? Olvass tovább bátran, ha szeretnél néhány tippel gazdagabb lenni, mit tehetsz ennek érdekében.
Biztosan észrevetted már, hogy vannak hirdetések, amik akárhova mész, megjelennek és utána hetekig követnek. Röviden és tömören ez a remarketing, de nézzük kicsit részletesebben.
Egyre több videós poszttal találkozni a hírfolyamban és soknál hatalmas megtekintés számokat is lehet látni, de vannak olyanok, amik meg alig keltik fel az emberek érdeklődését. A következőben 6 pontban foglaljuk össze a videós lehetőségeket és azt hogyan lehet akár pénzt is keresni belőle.
Az okostelefonok világában legtöbbször mobilról nézelődünk és maximum a vásárlást hajtjuk végre asztali gépről vagy laptopról. Ennek köszönhetően fontos, hogy a weboldal optimalizált legyen lehetőség szerint az összes olyan felületre, amin felkeresheti a vásárló, érdeklődő.
Egyre több webáruház közül választhatunk, amikor online szeretnénk vásárolni, már-már a bőség zavara áll fenn és egyre több fórumon próbálnak minket megszólítani nap, mint nap. Nézzünk egy kis elemzést, amelyet a
A hírfolyamban minden nap látni olyan nyereményjátékot, ami több sebből is vérzik, ez hosszú távon veszélyes is tud lenni a profilra vonatkozóan, hiszen a kiugró hibák esetén az oldal az adott bejegyzést előzetes értesítés nélkül eltávolíthatja, de 2010-ben arra is számtalan példa volt, hogy az adott oldalt letörölte a Facebook.
Nagyon sokszor nekiálltam, hogy leírjam gondolataimat a mai korban "influencernek" tartott médiacelebekről és sok lájkot maguknak tudó, ám semmilyen egyedi jellemzőkkel nem bíró bloggerekről, vloggerekről. De most jött el ez az alkalom.
Egy korábbi blog bejegyzésünkben leírtuk, hogyan is kell felépülnie egy jól működő hírlevélnek. Most egy kis ötletet adunk, hogy miként is lehet a hírlevelet a legjobban kiaknázni. 



