2019. már 03.

Reklámokkal és elérésekkel kapcsolatos fontos számok

írta: Csoma Dániel
Reklámokkal és elérésekkel kapcsolatos fontos számok

A közösségi médiában használt algoritmusok folyamatosan változnak, ami jelentősen megnehezíti a márkák számára az organikus elérések számának növelését. Ma már elengedhetetlen a fizetett közösségi média  használata, ha igazi eredményt szeretnénk elérni. De vajon mit…

Tovább Szólj hozzá

2019. már 02.

Adatok a Twitterről és a LinkedInről, amit sosem mertél megkérdezni...

írta: Csoma Dániel
Adatok a Twitterről és a LinkedInről, amit sosem mertél megkérdezni...

A kattintásvadász cím után a lényeg a cikkben jön!

Az érdekes közösségi média statisztikákat elemző cikkünket folytatjuk és ezúttal a Twitter és a LinkedIn adatokat vesszük górcső alá! A Twitter még mindig eszméletlenül fontos közösségi média platform reklámozás szempontjából (annak ellenére is, hogy Magyarországon nem…

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 28.

23 érdekesség a Facebookról és az Instagramról, amiket eddig még nem tudtál...

írta: Csoma Dániel
23 érdekesség a Facebookról és az Instagramról, amiket eddig még nem tudtál...

Közel lehetetlen kiismerni teljes mértékben a közösségi médiát, mivel havonta változnak a trendek. Amikor úgy érzed, kitapasztaltad a felületet, jön egy újabb update vagy algoritmusváltozás. A Sprout Social azonban összegyűjtött néhány adatot és információt, amelyből a legfontosabbakat mi is…

Tovább Szólj hozzá

2019. feb 27.

Mesélj el egy történetet carousel hirdetéseiddel!

írta: Cs. Krisztina
Mesélj el egy történetet carousel hirdetéseiddel!

Mi a carousel? Egy olyan hirdetési forma, amikor 3-5 hirdetést egy görgethető egységgé vonhatsz össze. Valószínűleg láttál már hasonlót, csak nem tudtad, hogy az az. Carouselek 2015 óta léteznek, úgyhogy ez a hirdetési típus viszonylag még fiatal, de a Facebook állítása…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. feb 26.

Hogyan választanak ki minket a hirdetések?

írta: Cs. Krisztina
Hogyan választanak ki minket a hirdetések?

Hirdetőként is fontos! Új adatokat szolgáltat a "Miért látom ezt a hirdetést?" panel!

A Facebook egy új “Miért látom ezt?” (Why am I seeing this?) információs panelt terjeszt el annak érdekében, hogy még inkább átlátható képet kaphassunk arról, hogy miért pont azok a hirdetések jelennek meg nekünk, amik. Még pontosabban fogjuk tudni, hogy hogyan lettünk…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. feb 25.

Mit tegyünk, ha "kimerülnek" hirdetéseink?

írta: Cs. Krisztina
Mit tegyünk, ha "kimerülnek" hirdetéseink?

 Te is tapasztaltad már, hogy a kitűnően működő kampányaid egyszercsak mintha “elromlottak” volna? Hallottál már arról az angol kifejezésről, hogy “ad fatigue”?   Mi az az ad fatigue? Az ad fatigue minden kampányt befolyásol, még a legsiekresebbeket is. Akkor következik be, amikor a hirdetés…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés

2019. feb 25.

A legújabb trükkök az Instán a márkád számára  

írta: Csoma Dániel
A legújabb trükkök az Instán a márkád számára   

      Évről évre folyamatosan bővül a funkciók sora instán, ám ezek nem mindig tökéletesek, ezért szükségünk van különböző trükkökre. Némelyik az aktuális problémák megoldására szolgál, míg mások olyan funkciók, melyek profilunk hatékony menedzselését segítik.     Célszerű a profilunk…

Tovább Szólj hozzá