2020. már 15.

Így készíts kreatív videós tartalmakat közösségi oldalaidra! 

írta: Sáringer Viktória
Így készíts kreatív videós tartalmakat közösségi oldalaidra! 

A közösségi médiában nagyon népszerűek a mozgóképek a GIF-ektől, animációktól kezdve a hosszabb videókig. Cikkünk segítségedre lesz, hogyan készíts kreatív videós tartalmakat attól függetlenül, hogy a kamera előtt vagy inkább mögötte érzed otthonosan magad. Már az is nehéz, hogy belekezdjünk a…

Tovább Szólj hozzá

kreatív tartalom tipp videó ötletek tippek

2020. már 14.

Így árthatsz szülőként gyermekednek a közösségi média használata során

írta: K.Klarissza
Így árthatsz szülőként gyermekednek a közösségi média használata során

Jól olvastad! Sokan nem is gondolnák, de amit a közösségi médiában közzéteszünk gyerekeinkkel kapcsolatban, nagyban befolyásolja fejlődésüket és jövőbeni életüket. Nézzük, miről is van szó. Mindannyian tudjuk, hogy a mai világban a technológia mennyire befolyásolja a legfiatalabb generációk…

Tovább Szólj hozzá

biztonság gyerek gyerekek internetbiztonság

2020. már 13.

Az influencer marketingről

írta: Sáringer Viktória
Az influencer marketingről

Sokakban felmerül a kérdés, vajon valóban hatékony-e az influencer marketing és érdemes-e belevágni. Most ebben a cikkben igyekszünk kicsit alaposabban utánajárni a témának. Sok márka építi fel marketingstratégiáját influencereket bevonva és sikeresen el is adnak termékeket. Ide tartozik például a…

Tovább Szólj hozzá

marketing együttműködés influencer

2020. már 12.

Miről posztolj márciusban? Hoztunk néhány tippet!

írta: Sáringer Viktória
Miről posztolj márciusban? Hoztunk néhány tippet!

Elérkezett a március és hoztunk Neked pár ötletet, hogy milyen témákkal tudod feldobni közösségi média kommunikációdat! Aktualitások Természetesen nem szabad megfeledkezni az ünnepekről és a világnapokról, amelyek kapcsolódnak márkádhoz valamilyen módon. Ezekből remek és aktuális bejegyzéseket…

Tovább Szólj hozzá

poszt tipp tavasz tippek posztok posztolás

2020. már 12.

Az Instagram felhasználói adatai, amelyeket nem árt tudnod

írta: Sáringer Viktória
Az Instagram felhasználói adatai, amelyeket nem árt tudnod

Az Instagram demográfiai adatai rendkívül fontosak, hiszen ezek ismeretében jobban megérthetjük a felhasználókat. Ha tisztában vagy a felhasználói adatokkal és szokásokkal, akkor a pontos, hatékony marketingstratégia készítése is egyszerűbbé válik. A marketingstratégiád pedig akkor eredményes, ha…

Tovább Szólj hozzá

adat elemzés demográfia

2020. már 11.

Twitteren is várhatjuk a Történetek funkciót!

írta: petrapenovac
Twitteren is várhatjuk a Történetek funkciót!

Éppen az egyik nemrégiben megjelent cikkünkben említettük a Twitter Történetek bevezetésének lehetőségét, a LinkedIn Stories kapcsán. A Twitter esetében is voltak már erre utaló jelek, hiszen a cég felvásárolta a Chroma Lab-et, amely kifejezetten Történetek létrehozásával foglalkozik. És valóban,…

Tovább Szólj hozzá

történet story

2020. már 10.

2020 lehet a közösségi média csúcspontja

írta: petrapenovac
2020 lehet a közösségi média csúcspontja

Nagy eséllyel idén mondhatjuk utoljára, hogy a Föld lakosságának a fele még nincs jelen a közösségi médiában. A Hootsuite készített egy igen részletes elemzést a témával kapcsolatban, íme a legérdekesebb pontok: 5,2 milliárd embernek van telefonja 4,5 milliárd rendelkezik…

Tovább Szólj hozzá

kutatás elemzés 2020

2020. már 09.

Szerezz új, aktív Instagram követőket!

írta: Sáringer Viktória
Szerezz új, aktív Instagram követőket!

Mindenki örül a követőbázis növekedésének és annak is, ha a felhasználók aktívak Instagram profilunkon. Végülis minden új követő egy potenciális ügyfél és jó benyomást kelt, ha nem alvó, inaktív profilok veszik körül márkánkat. Azt persze ne feledjük el, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség a…

Tovább Szólj hozzá

tipp tippek követő

2020. már 09.

A leggyakoribb ROI-mérési hibák

írta: petrapenovac
A leggyakoribb ROI-mérési hibák

A befektetés megtérülése (Return on investment, ROI) már egy ideje kulcsszereppel bír a közösségi média marketinggel foglalkozók számára. Nem is csoda, hiszen sokakban felmerül a kérdés, hogy a megszerzett követőtábor tagjai ténylegesen hajlandóak-e pénzt áldozni az adott márkára? Vajon a közösségi…

Tovább Szólj hozzá

mérés elemzés